Evil-Duck Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 jeg frykter at jeg har fått senebetendelse i høyre arm , det er som en slaks konstant verking i håndledde , og når jeg beveger på fingrene kjenner jeg at det gjør vondt i håndledde og litt oppover hånden ,dette har jeg gått med ganske lenge nå . Jeg spiller endel instrumenter , som saksofon , piano , gitar etc og er ganske aktiv bruker av datamusen. takker for svar. Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ta en pause fra alt det du nevner i minst to uker, gå til legen og vær forsiktig i fremtiden. Du har ikke lyst på kronisk senebetennelse – da kan du regne med å måtte legge alle instrumentene på hylla. Jeg kjenner folk som ikke har visst å gi seg når det gjorde vondt. De spiller ikke lengre. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det høres ut som du er i ferd med, eller har utviklet senebetennelse. Vil råde deg til å ta det med ro de kommende ukene. Det er bedre med noen uker uten spilling, i stedet for et helt liv uten spilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå