epifant Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) 4WD, 180 hk, elektrisk innkobling av diffsperre bak, lys i alle bryter og hendler. Kvalitet skinn som er meget fint. Utrolig artig bil sommer som vinter, grepet er utrolig bra. Nye felger og dekk på S/V. Stereo med bra lyd og sorte matter. Klima kontroll (ikke air condition), el luke, el vindu med auto funksjon og åpning/luking av vindu ved åpen dør, varme sidespeil, Lys i tenningslås, ventilasjon baksete og et utrolig effektivt varme apparat, krom innstegsliste osv osv. Rimlig forsikring, betaler 2400kr med delkasko Pris 65000kr! Noen bedre? EDIT: legger ved hele teksten, jeg kan jo ikke anbefale kjøp uten å legge ved kontaktinfo til mannen Bilen er helt orginal bort sett fra Felger og justerbare gule koni dempere. Utrolig fin i lakken for å være en 92 modell. Bilen er gått 155000km. Ny olje og filter(orginalt) kvitering på det som er gjordt. Selvfølgelig Eu godkjent og i daglig bruk Selger denne eller min GTV da jeg ikke trenger 3 biler. Det negative er at en gang i mellom hopper bensin nåla litt, har feil søkt og det er nivå målerene i tanke som gjør det. Liten vibrasjon høyre forhjul(kommer å går) fikses før salg, sete varme fungerer ikke. Telefon 90276591 / e-mail leif.svarstad(a)adsl.no Endret 5. juni 2007 av epifant Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Shit.. Det var jo skam billig! Løp og kjøp! Eller er det noe spesielt med disse Lancia'ene? Ruster de? Lenke til kommentar
epifant Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Alle biler gjør vel det? Bortsett fra de som er laget av alu eller glassfiber såklart. Er ikke noe spesielt med dem, bortsett fra at de fleste heller velger kjedelige alternativer som Golf, Primera, Vectra, osv., og bruktprisen blir deretter. En klar underdog! Har selv to italienere (Punto og Integrale) og har et herlig problemfritt bilhold. Selv om det såklart er noen småproblemer innimellom, men det unngår man ikke uansett hva slags bil man kjøper... 8V toliteren som sitter i Dedraen over er en solid sak som tåler masse juling (forutsatt at man ikke gir full pupp på kald motor, kjører 50.000 km mellom oljeskiftene og liknende. Men det gjør man jo ikke uansett). Løp og kjøp sier jeg også! Mer moro for pengene tror jeg ikke du får EDIT: styling-utvalget til disse er nok labert. Men ingenting er så morsomt som en sleeper, bare se for deg ansiktet på Golf GTi-sjåføren når han får på pungen av noe som ser ut som en Primera med uoriginale felger.. Endret 5. juni 2007 av epifant Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Her er en bakhjulsdrevet bil jeg liker godt. Porsche 944 8792205[/snapback] Blir kanskje litt dyr å forsikre... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Her er en bakhjulsdrevet bil jeg liker godt. Porsche 944 8792205[/snapback] Blir kanskje litt dyr å forsikre... 8794153[/snapback] Tja, tror prisen er ganske ålreit hvis du har 170% bonus, eller noe. Eller hvis du eier et eget forsikringsselskap. 944 med annen rumpe Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 BMW lager gode biler, men sist jeg undersøkte hadde Saab de mest fornøyde kundene. Saab har så vidt jeg vet også overtatt den merketrofastheten Mercedes-Benz hadde før de begynte å lage biler med like mye feil som min første gloseprøve i tysk. 8790825[/snapback] Rart at BMW for andre året på rad ligger på topp sammenlagt på NAF Autoindex da. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Tja, Top Gears brukerundersøkelse, som jeg stoler mer på, rett og slett på grunn av det virkelig store informasjonsgrunnlaget. Større enn noen annen undersøkelse i Europa. Vinnerne er omentrent alltid Lexus. Men det er sentralt å se på hvor trofaste kundene er. Det sier tross alt mye om hvor fornøyde kundene er over lengre tid. Det teller en del i mine øyne. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Denne JD Powers-undersøkelsen er vel også ganske stor, men vet ikke om den er basert på kundetilfredshet eller bare generelle feil på bilene ... Forresten så ligger Lexus høyt der også, mener jeg og huske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå