Leonin Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som har den? Tenker på midi-kvalitet og oppover, ikke den virkelige gamle. Trenger den til SE-telefonen min Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har en ''reserve'' mobil der jeg har akkurat den lyden. Egentlig ganske genial. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Her sitter jeg å blar igjennom 6230i-en min, og finner lyden, men den nekter meg å sende den i en MMS, nekter å kopiere den over på minnekort og den nekter faen meg å kopiere over fra telefon til PC via PC suite! Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvis du redigerer Barcode Brothers - SMS, så er den lyden i begynnelsen! Lenke til kommentar
Leonin Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Hvis du redigerer Barcode Brothers - SMS, så er den lyden i begynnelsen! 8785816[/snapback] Lawl, ok, skal prøve dette. Men ingen som har den ? :S EDIT: Skulle høre sangen, men kvaliteten der er dårlig, slik som på de gamle telefonene, og i tillegg går den for fort Takk uansett. Endret 5. juni 2007 av Leonin Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 http://www.ipmart-forum.com fint forum med en original nokia ringetone seksjon. Alle tonene fra en haug med forskjellige nokia telefoner kan lastes ned derfra. Men du er nødt for å registrere deg for å få lastet ned. Men til gjengjeld finner du garantert det du er ute etter der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå