shrek_2 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som vet om noen speedometerprogram til wm5? finner ikke no.. mvh. shrek_2 Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 i tomtom er det ett lite speedometer nede i hjørnet.. men skjønner hva du mener...store tall som fyller displayet.....det hadde vært kuult ingen som vet om en nerd som har programmert noe sånt ? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 I tomtom kan du jo gå inn på der den viser satelittene, der er eit litt større speedometer. Ellerså kanskje autoroute 2007 og den biten som man installerer på pda'n kanskje noke. Pocketstreets heiter det vel. Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 I tomtom kan du jo gå inn på der den viser satelittene, der er eit litt større speedometer. Ellerså kanskje autoroute 2007 og den biten som man installerer på pda'n kanskje noke. Pocketstreets heiter det vel. 8921481[/snapback] Hvis du ikke trenger noe fancy analog grafikk, ta en titt på AutoGps Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Ala dette som er på Garmin Nuvi . Endret 11. juli 2007 av Snekker`n Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 GPSDash har vel det du trenger tenker jeg(+ en bunch av ting du ikke trenger). er ikke helt gratis da men. http://wimobi.com/gpsdash/overview_dashboa...h2.php?pid=sph2 Lenke til kommentar
ca2 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 GPSDash fungerer ikke på WM5 og WM6, såvidt jeg vet. Har selv testet på min HTC Touch og har hørt at WM5-enheter heller ikke kan kjøre dette. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 GPS Speedo: Gratis, viser kun fart GPS Speed sentry: Billig ($15), har masse funksjoner i tillegg, f.eks. logging, slik at du kan lage grafer og slik av hastighet, høyde etc. Les mer på http://www.tchartdev.com - anbefales! Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Finnes dette til nokia 6110 navigator også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CN4Mbnob Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 GPSDash fungerer ikke på WM5 og WM6, såvidt jeg vet. Har selv testet på min HTC Touch og har hørt at WM5-enheter heller ikke kan kjøre dette. 9168123[/snapback] GPSDash fungerer fint på min HTC P3300/WM5. Sliter litt med minnelakkasje (?) og skjermbilder som henger seg, men håper dette vil funke når jeg setter inn et større minnekort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå