-Shark- Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei, Skal gå til innkjøp av ny mus. Har Trust predator 1600 DPI og Mx510 fra før. Forlanger da noe bedre enn dette Brukes til gaming, kontorbruk, surfing etc. Altså alt mulig. Kom med forslag. Her er noen av mine, jeg tenkte på. G7 Mx revolution g5 Deathadder Lenke til kommentar
ValiduS Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hvis ikke tråden til musen plager deg kan jeg trygt anbefale Logitech g5. Har den selv og den har jeg ikke planer om og skifte ut. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 har prøvd Deathadder og liker den veldig godt. har selv en razer diammondback som også funker fett, selv uannsett hand Lenke til kommentar
AssFaster Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Syns G5 er en god mus. Ville heller satse på den nyeste utgaven med 2 knapper ved tommelen. Selv har jeg den med 1, og ville helst ha 2, så jeg vet ikke om den er bedre. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Takk for svar folkens. Ser ut til at folket liker G5 samt RaZor sine? Hva med mx revolution, den ser jo veldig behagelig og deilig ut? Noen som har den? Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Takk for svar folkens. Ser ut til at folket liker G5 samt RaZor sine? Hva med mx revolution, den ser jo veldig behagelig og deilig ut? Noen som har den? 8785619[/snapback] Jeg har den. Den fungerer bra men til spilling (CS) så scroller den av seg selv endel og det er veldig irriterende. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Kan gladelig anbefale MX Revolution.. En kjempe-mus.. Veldig bra! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Tror jeg går for enten G7 eller revolution da Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Trådløst er vel ikke akkurat best til spilling, har erfaringer selv med dette. Men viss du liker det best så skal ikke jeg nekte deg å kjøpe det. Selv har jeg hatt G5 og Deathadder, G5 synes jeg er den best musa ever. Deathadder var grei nok, den skraper litt nedi under musa. Hadde egentlig ikke noe særlig problem med noen av dem. Den nye G5 2007 Edition Blue er helt lik de andre bare at den har fått en ekstra tommelknapp. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 har litt problemer med å skjønne hva du skal.. du vil ha noe som har bedre presisjon enn 510? også velger du trådløs? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Ja, har litt lyst på trådløs. Men er det mye forskjell i presisjon? G5 ser også god ut syns jeg. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg liker Revoultion Notebook, Liten og trådløs samt god i handa..Har Mx-518, Bytter den ikke mot Noe! Bare en med diamanter og gull, så selger jeg den å kjøper en mx-518 igjen Lenke til kommentar
Asllat Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 kjøp microsoft intelli 3,0=) jeg har deathadder og jeg syns ikke at den e så bra som intelli 3,0. eneste - på intelli 3,0 er scrollen. Ambefaler intelli 3.0 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) kjøp microsoft intelli 3,0=)jeg har deathadder og jeg syns ikke at den e så bra som intelli 3,0. eneste - på intelli 3,0 er scrollen. Ambefaler intelli 3.0 8823141[/snapback] Takk for innspill på det. Er den noe god til gaming? Jeg liker Revoultion Notebook, Liten og trådløs samt god i handa..Har Mx-518, Bytter den ikke mot Noe! Bare en med diamanter og gull, så selger jeg den å kjøper en mx-518 igjen 8822410[/snapback] Har jo MX510, ikke store forskjellen mellom den og 518. Men ikke helt fornøyd. vil han noe litt bedre Endret 10. juni 2007 av -Shark- Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Revolution Notebook eller vanlig revolution, vist du har store hender, men scrollen på notebooken er slik at den bare ruller og ruller uten slike hakk. Det er litt kult, synest jeg da. Endret 10. juni 2007 av Wart1n Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Revolution Notebook eller vanlig revolution, vist du har store hender, men scrollen på notebooken er slik at den bare ruller og ruller uten slike hakk. Det er litt kult, synest jeg da. 8825057[/snapback] Snakker du om MX / VX Revolution? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Mx...Tror jeg 8826293[/snapback] Hva mener du med Revolution Notebook da? Anyway, både MX og VX Revolution har en funksjon der du kan skifte mellom kontinuerlig scrolling, og "vanlig" scrolling. På MX Revolution må du justere under musen, mens på VX er den programvarebasert. Det vil si at den skifter etter hvilket program du bruker. Det kan selvfølgelig modifiseres.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå