F.Mackey Skrevet 19. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) http://www.dreadheadhq.com/dreadpics/viewer.php her ser dere masse bilder av fete dreads, og noen ikke fult så fete.. 8888044[/snapback] Etter det jeg ser så burde jo endel ta hintet(saksen)... Dreads er rimelig fett hvis man passer til det hårmessig, og har rett lengde på det Ja: Nei: Endret 19. juni 2007 av Eyvindr Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Ok, hvis jeg får ordentlige dreads, tror dere det ville sett bra ut? Dere kan dømme sånn halvveis fra bildet på andre siden Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Er det mulig å lage dreads selv? Hvor langt hår bør man ha for å få brae dreads? Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Jeg hadde litt for kort hår, og jeg hadde til litt under nesen. Og dreads tar laaang tid, selvfølgelig er det mulig å gjøre det selv, men du burde få en eller annen til å gjøre det for deg. Endret 30. juni 2007 av Latskap Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Okei. Hvor my ca. vil det koste? Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Okei. Hvor my ca. vil det koste? 8976811[/snapback] Hos frisør mellom 1500 og 3000. Hos en venn - gratis.. Men se på mine dreads, de ble ikke så vakre.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Dreads er ikke bare vanlig i Rastafarikulturen (Jamaica), det er også veldig vanlig og populært i de australske surfemiljøene. Jeg skulle tatt dreads når jeg hadde sjangsen. Lenke til kommentar
SkauG^ Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Google Tokio Hotel så ser du Tom Kaulitz [bassisten] Det er gutt som kler Dread's ass Lenke til kommentar
Usagi Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Har bare sett en som tar seg ut me dreadlocks til nå; Jason Momoa Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 Heftige dreads! Lenke til kommentar
dinokjeks Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Dreads blir fine og faste over tid, så de er sjelden superfine med en gang de blir laget, og ser ofte bare ut som bustete hår med en gang. Faktisk så vil bustete hår bli dreads med tiden hvis man lar være å gre det. Tålmodighet er tingen . Her er det snakk om måneder og kanskje flere år. Det er ikke noe farlig å vaske så lenge du passer på at det tørker HELT gjennom hver gang og at du ikke bruker shampoo som legger igjen kjemikalier og rester i håret ditt. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg hadde to dreads, om det går ann å si :!: De kom av seg selv, og forsvant hos frisøren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå