Gå til innhold

Dreadlocks - noen som har peiling? Bilde!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff, noen må fortelle meg hvordan jeg legger opp bilder, går jo ikke

8844538[/snapback]

Last opp bilde på Tinypic, gå inn hit, og trykk på "IMG"-knappen over der du skriver svar. Der limer du inn URL-en som du fikk fra Tinypic og du har lagt inn bilde her ^_^

Endret av sjalusi
Lenke til kommentar

Er du beruset, virker som du svimler rundt he på forumet, uten, mål og meining :!:

Haha, det der er da ikke dreads...det ser ut som en skikkelig morrasveis, men det er langt fra dreads.

Edit:

men jeg tror du virkelig hadde kledd skikkelige dreads da, ikke "dreads" som du har nå ;)

Endret av Kjekssjokolade
Lenke til kommentar

Jeg måtte jo fjerne det - nettopp fordi det ikke var ordentlige dreads. Noe som er kjiipt.. jeg drømte om dreadsa mine osv.. my babies(L):(

men jeg hadde valget mellom å ta de ut og betale 400 spenn for en hårklipp, eller ta de ut, og betale 3000 for nye dreads... nye "ekte" dreads... de 3000 kronene ødela ferieplanene mine, så det ble hårklipp.

Lenke til kommentar
Jeg måtte jo fjerne det - nettopp fordi det ikke var ordentlige dreads. Noe som er kjiipt.. jeg drømte om dreadsa mine osv.. my babies(L):(

men jeg hadde valget mellom å ta de ut og betale 400 spenn for en hårklipp, eller ta de ut, og betale 3000 for nye dreads... nye "ekte" dreads... de 3000 kronene ødela ferieplanene mine, så det ble hårklipp.

8863963[/snapback]

Å hjelp, er det virkelig så dyrt...finn en piratfrisør fra jamaica, gjør det sikkert for en slikk og ingenting ;)

Lenke til kommentar

Det der var nok ikke dreads nei :) Men så litt stilig ut.Men du har vel for kort hår for å lage ordentlige dreads, og sikkert enda kortere etter at du klippa deg

Jeg synes egentlig hvitepersoner (Osrry) med dreadlocks blir feil, men det er min mening ... Spess hvis de ikke er med på hele raastaafaaaraaai delen.

Men koster dreads 3k? litt stiv pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...