Latskap Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Jeg har tatt dreads nå, tru det eller ei. Men jo, noen som har peiling på hva man kan gjøre? hvordan man vasker de osv? vet litt, men godt med tips:P Og selvfølgelig forskjellige måter man kan style de på Endret 14. juni 2007 av Latskap Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 How to wash dreadlocks Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Ja, jeg vet da om de sidene der:) Nå blir sikkert kollecio skuffet over meg:P hva synes du egentlig om dreads? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 hva synes du egentlig om dreads? 8784115[/snapback] Horribelt og ekkelt Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Tihi, tenkte meg det:) jeg var sånn før jeg også... men ble keen på surfestilen, også bare dro jeg det litt for langt.. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) dro jeg det litt for langt.. 8784151[/snapback] Korrekt Endret 4. juni 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Du er litt glad i meg fortsatt? tihi:p Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Dreads er dritstilig på de som kler det. Pics plz! Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg skal la de roe seg ned litt:P også kan jeg legge opp om tja, en 3 dagers tid? men da må du gi meg en forklaring på hvordan man legger opp bilder! aldri forstått det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Trykk 'svar', så browse etter fila du vil legge til, trykk "legg til dette vedleget". Tada! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Dreads er fett! tenkte på å få det selv, men kom aldri så langt sleng ut noen bilder Hvor mye kosta det? Endret 5. juni 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Må du ikke ofte til frisøren hvis du har dreads? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg vil også har dreads! Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Tok det hos en kompis, ikke til å annbefale haha:P det ser for det meste jævlig ut akkurat nå. Lurer på om jeg barberer meg Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Gutter med dreads kan i mange tilfeller være ganske sexy spør du meg! Det skal dessuten se tøft ut, ikke pent, slik mange later til å tro... Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Ja, men dreadsa var ikke laget ordentlig. Jeg reagerte også på voksen som de brukte.. så jeg måtte ta det ut uansett. Får se om jeg får mekka det èn gang til iløpet av ferien. Jeg legger opp bilde straks, det gir dere en pekepinn på hvordan det ville ha sett ut. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 kommer det noen bilder snart eller? Lenke til kommentar
qaroline Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Dreads er sexy. Angrer på at jeg tok ut mine. Fikk litt panikk. *giggle* EH, vaske hadde du jo på den der linken. Style er jo enkelt. Du bare gjør det du føler for. Er det langt, så kan du ta å dele håret inn i en stor, og to mindre deler, og knyte de to små over den store. Om du skjønner. Sånn at det nesten blir en hestehale. Og så kan lage flette om de er lange. Men det ser bare rart ut. Jeg syns dreads er kulest når de er løse. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Uff, noen må fortelle meg hvordan jeg legger opp bilder, går jo ikke Endret 12. juni 2007 av Latskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå