roht Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 07:53 NO - Trondheim AWAITING CUSTOMER AGREEMENT. Ingen pip enda Lenke til kommentar
Rymored Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 07:53 NO - Trondheim AWAITING CUSTOMER AGREEMENT.Ingen pip enda Hadde det stått slik på min ordre hadde ikke jeg vært sen om å ringe.. (hint hint) : ) Lenke til kommentar
roht Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Står ingen telefonnummer på ordren. Får berre vente og sjå utover dagen... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 å finne ett nummer til schenker kan vel ikke være så vanskelig? Lenke til kommentar
Rymored Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Står ingen telefonnummer på ordren. Får berre vente og sjå utover dagen... Tror du bare kan ringe Schenker sentralt, så kan de kontakte rett avdeling derfra. Er jo mulig du vil bli kontaktet ut over dagen, men har man muligheten til å purre opp er det jo bare lurt det : ) Lenke til kommentar
roht Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Fikk ein SMS akkurat no, med eit sendingsnummer. Ringde telefonnummeret som var oppgitt, etter berre eit ring tok ei hyggeleg trønderdame telefonen og avtalte utlevering i morgon Lenke til kommentar
Rymored Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Så flott : ) Hvor lang tid har det egentlig tatt for deg fra PC-en gikk inn i produksjon til du får den ? Lenke til kommentar
roht Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Bestilte den 10 oktober. Utan n-kort og fingerlesar. Ferdig på ein dag, ETA'en til Schenker stemde 100% Endret 18. oktober 2007 av zelluz Lenke til kommentar
Rymored Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Leveringstid på 1 uke er det ikke stort å si på, men det er vel som vi snakket om tidligere i tråden at dette var et eksemplar som allerede var bygd - hvor opprinnelige kunden hadde avbestilt. Alt annet høres i alle fall for godt ut til å være sant : p Lenke til kommentar
Lars_Olav Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Her gjelder det tydeligvis å ikke selge skinnet før bjørnen er skutt... Etter et halvt døgn i produksjon har min nå blitt justert tilbake til "produksjon ikke startet". I min gråtkvalte fortvilelse ringte jeg til Dell, hvor en ung dame kunne fortelle at dette ikke var uvanlig og at produksjonen nok først hadde startet, men at de så sannsynligvis hadde gått tom for deler. Dette er ikke godt for nervene.. Lenke til kommentar
Rymored Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Her gjelder det tydeligvis å ikke selge skinnet før bjørnen er skutt... Etter et halvt døgn i produksjon har min nå blitt justert tilbake til "produksjon ikke startet". I min gråtkvalte fortvilelse ringte jeg til Dell, hvor en ung dame kunne fortelle at dette ikke var uvanlig og at produksjonen nok først hadde startet, men at de så sannsynligvis hadde gått tom for deler. Dette er ikke godt for nervene.. Hum.. nå skal jeg innrømme gleden fort ble snudd til nervøshet. Skal vel ikke se bort i fra at det samme kan skje med min ordre da. Har beklageligvis ikke ordrenr. og slikt tilgjengelig nå, så jeg får ikke sjekket før i kveld : | Får bare krysse fingrene så lenge, og håpe på det beste.. Lenke til kommentar
Vargtassen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen som har link til ei side som forklarer hvordan man fikser nye drivere til skjermkortet (nvidia)? Evt. en direktelink med allerede modifisert driver. Jeg vil spille Bioshock, men driveren til Dell er jo for gammel og det går jo som de fleste vet, ikke å bruke de fra nvidia.com. <{POST_SNAPBACK}> 1. Last ned nyeste referansedrivere fra nvidia.com 2. Gå inn på www.laptopvideo2go.com, last ned tilhørende *.INF fil til driverversjonen du har hentet. 3. Bytt ut tilsvarende *.INF fil fra nvidia sin driverpakke med den du har lastet ned. 4. Installer driverne på nytt. Enjoy Får ikke dette til, kan noen forklare meg hvordan jeg nå enklest mulig skal få oppdatert driverene til GeForce-kortet? Lenke til kommentar
espenah Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Får ikke dette til, kan noen forklare meg hvordan jeg nå enklest mulig skal få oppdatert driverene til GeForce-kortet? På samme siden finner du også driverpakker som er ferdig justert for bærbare skjermkort. Bare velg ut den versjonen du vil bruke som passer ditt operativsystem. Nyeste pleier å fungere bra. Lenke til kommentar
Vargtassen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hmm, prøvde på dette Har Vista Home Premium 32-bit, og GeForce kortet. Må jeg reinstallere gamle drivere? Skulle ikke tro det.. Hvis noen kan linke til en korrekt fil så hadde det vært flottesen. Lenke til kommentar
DagJohnson Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen som har prøvd World of Warcraft på sin nye Dell XPS M1330, hvor fungerer det? Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen som har prøvd World of Warcraft på sin nye Dell XPS M1330, hvor fungerer det? Si meg, hvorfor skulle det ikke virke? Både skjermkort og resten av maskinen er mer enn bra nok. Lenke til kommentar
DagJohnson Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen som har prøvd World of Warcraft på sin nye Dell XPS M1330, hvor fungerer det? Si meg, hvorfor skulle det ikke virke? Både skjermkort og resten av maskinen er mer enn bra nok. Tenkte mer på hvor høyt du kan sette instillingene på? Mulig FPS? Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Som alle andre maskiner med Go 8400...maange maskiner ute som har dette skjermkortet, og siden WOW ikke er noe spesielt krevende så ville jeg sagt max hvis du har minne nok. Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 http://xkcd.com/281/ I morgen er det forhåpentligvis over. Lenke til kommentar
misvisning Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen som opplever at harddisken jobber når den ikke trenger? Jeg har skrudd av indeksering for hurtigsøk, og jeg har avinstallert Google desktop, så skjønner ikke hvorfor det høres ut som om harddisken skriver/leser bittelitt nesten hvert sekund når maskinen er helt idle eller jeg er på msn eller nettsider? Det virker som stadige hyppige små lese-/skriveoperasjoner, med 1-4 sekunders mellomrom, og det stanser aldri. Har ikke opplevd dette med annen laptop eller stasjonær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg