Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde dere lest i tråden før dere spurte ville dere vært klar over at både N-kortet og fingeravtrykkleseren har lang leveringstid.

 

Ja, men det var heller ikke det spørsmålet dreide seg om. Spørsmålet var hvor i prosessen det stopper opp. Nå står den som sagt på "Produksjon ikke startet". Kan man for eksempel forvente fortgang så snart når det hinderet er passert?

 

I tillegg fremgår det vel ikke klart av forrige side at LED og N-kort nødvendigvis innebærer lang leveringstid, til tross for Dells påstander. Det er jo noen som har bestilt nylig som har fått den ganske kjapt.

Lenke til kommentar
Hadde dere lest i tråden før dere spurte ville dere vært klar over at både N-kortet og fingeravtrykkleseren har lang leveringstid.

 

Jeg er vel heller ikke veldig enig i det du sier der. Det er mye variasjon i svarene folk har fått ang. levering, og i følge nettsidene til Dell (pr. i går, riktignok) er det ikke forsinkelser på fingeravtrykksleseren lenger. De som har vært i kontakt med Dell pr. telefon i det siste har fått i svar at det kun er forsinkelser på LED-skjermen, mens fingeravtrykksleseren og N-kortet ikke vil påvirke leveringstiden.

Lenke til kommentar
Jeg er vel heller ikke veldig enig i det du sier der. Det er mye variasjon i svarene folk har fått ang. levering, og i følge nettsidene til Dell (pr. i går, riktignok) er det ikke forsinkelser på fingeravtrykksleseren lenger. De som har vært i kontakt med Dell pr. telefon i det siste har fått i svar at det kun er forsinkelser på LED-skjermen, mens fingeravtrykksleseren og N-kortet ikke vil påvirke leveringstiden.

 

Som jeg skrev her i går fikk jeg bekreftet i går at det er 12-15 dagers ekstra leveringstid på fingeravtrykksleseren og n-kortet. Forsinkelse på de to enhetene har jeg fått beskjed om hver gang jeg har vært i kontakt med Dell de siste par ukene.

 

Når det gjelder at noen heldige individer har fått levert mye raskere kan det jo hende at det er rett som noen foreslo, at de har fått en maskin noen andre hadde avbestilt, men som var godt i gang med produksjon. Eventuelt er det rett og slett hipp som happ, men Dell prøver å være på den sikre siden med sine advarsler. Det er vel uansett grunn til å tro at det fluktuerer noe i forhold til hvor mange enheter som blir bestilt med fingeravtrykksleser/n-kort.

 

Men hva vet jeg - annet enn at min bestilling ikke er i produksjon ennå! :thumbdown:

 

 

-foudre

Lenke til kommentar
Aloha!

 

Merker at mikrofonen kanskje ikke har de sprekeste driverne, så har noen fått tak i noen?

Lyden er merkelig lav....

 

Ellers kan slarken i chassiet fikses ved å ta ut ram brikkene, for så å sette de inn igjen....

 

Ligger nye drivere på sidene til Dell. Bare å laste ned...fikser mikrofonen!

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Lurer på om jeg skal oppgradere til ultimate(har en lisens liggende, så hvorfor ikke) gjennom Anytime Upgrade.

Ringte til XPS support, og de mente at jeg burde ha det som det er. Kan det bli krøll på systemet ved oppgradering?

 

Det DELL har support på er Vista HOME. Driverne er laget for det og det er hva den ble solgt med. Så vidt jeg vet selges også denne maskina med Ultimate, så jeg kan ikke helt se hvorfor det ikke skulle fungere om hverandre. Det er bare små features som er forskjellige.

 

Ellers er det vel sånn at det skjulte imaget du har på disken er lagret med Vista HOME og ikke Ultimate. Du vil da ikke kunne kjøre tilbake maskinen slik den var etter at Ultimate ble lagt inn. Du vil møte HOME igjen. Og kanskje noen problemer rundt aktivering. Siste punkt her skal la seg løse via en tlf til MS eller DELL.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...