mrfitness Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 - Liten bæreveske i nylon man får jo med en bæreveske , trengte du 2 ? skal kjøpe skin til min koster 120 spenn Lenke til kommentar
Lars_Olav Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hei, Hvor i bestillingsprosessen er det de store forsinkelsene ligger? Jeg bestilte den 10.10, og ordren min står fremdeles på "Produksjon ikke startet". Bestilte med LED-skjerm og N-kort, men uten Fingeravtrykksleser. Lenke til kommentar
Rymored Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg bestilte samme dag som deg, og har også samme status. Jeg bestilte i tillegg til LED-skjerm og N-kort også fingeravtrykksleseren. Lenke til kommentar
freak_sh0w Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hadde dere lest i tråden før dere spurte ville dere vært klar over at både N-kortet og fingeravtrykkleseren har lang leveringstid. Lenke til kommentar
Lars_Olav Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hadde dere lest i tråden før dere spurte ville dere vært klar over at både N-kortet og fingeravtrykkleseren har lang leveringstid. Ja, men det var heller ikke det spørsmålet dreide seg om. Spørsmålet var hvor i prosessen det stopper opp. Nå står den som sagt på "Produksjon ikke startet". Kan man for eksempel forvente fortgang så snart når det hinderet er passert? I tillegg fremgår det vel ikke klart av forrige side at LED og N-kort nødvendigvis innebærer lang leveringstid, til tross for Dells påstander. Det er jo noen som har bestilt nylig som har fått den ganske kjapt. Lenke til kommentar
Rymored Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hadde dere lest i tråden før dere spurte ville dere vært klar over at både N-kortet og fingeravtrykkleseren har lang leveringstid. Jeg er vel heller ikke veldig enig i det du sier der. Det er mye variasjon i svarene folk har fått ang. levering, og i følge nettsidene til Dell (pr. i går, riktignok) er det ikke forsinkelser på fingeravtrykksleseren lenger. De som har vært i kontakt med Dell pr. telefon i det siste har fått i svar at det kun er forsinkelser på LED-skjermen, mens fingeravtrykksleseren og N-kortet ikke vil påvirke leveringstiden. Lenke til kommentar
foudre Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er vel heller ikke veldig enig i det du sier der. Det er mye variasjon i svarene folk har fått ang. levering, og i følge nettsidene til Dell (pr. i går, riktignok) er det ikke forsinkelser på fingeravtrykksleseren lenger. De som har vært i kontakt med Dell pr. telefon i det siste har fått i svar at det kun er forsinkelser på LED-skjermen, mens fingeravtrykksleseren og N-kortet ikke vil påvirke leveringstiden. Som jeg skrev her i går fikk jeg bekreftet i går at det er 12-15 dagers ekstra leveringstid på fingeravtrykksleseren og n-kortet. Forsinkelse på de to enhetene har jeg fått beskjed om hver gang jeg har vært i kontakt med Dell de siste par ukene. Når det gjelder at noen heldige individer har fått levert mye raskere kan det jo hende at det er rett som noen foreslo, at de har fått en maskin noen andre hadde avbestilt, men som var godt i gang med produksjon. Eventuelt er det rett og slett hipp som happ, men Dell prøver å være på den sikre siden med sine advarsler. Det er vel uansett grunn til å tro at det fluktuerer noe i forhold til hvor mange enheter som blir bestilt med fingeravtrykksleser/n-kort. Men hva vet jeg - annet enn at min bestilling ikke er i produksjon ennå! -foudre Lenke til kommentar
Rymored Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Men hva vet jeg - annet enn at min bestilling ikke er i produksjon ennå! -foudre Uansett hva som sies og gjøres kan jeg vel ikke annet enn å henge meg på den : p Men: den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves : ) Lenke til kommentar
roht Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Samme her og, under eit døgn! Eg bestilte på tysdag ettermiddag, vart sendt onsdag formiddag. Har forøvrig det same oppsettet som gertin. Lenke til kommentar
h3nRIk Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Aloha! Merker at mikrofonen kanskje ikke har de sprekeste driverne, så har noen fått tak i noen? Lyden er merkelig lav.... Ellers kan slarken i chassiet fikses ved å ta ut ram brikkene, for så å sette de inn igjen.... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Aloha! Merker at mikrofonen kanskje ikke har de sprekeste driverne, så har noen fått tak i noen? Lyden er merkelig lav.... Ellers kan slarken i chassiet fikses ved å ta ut ram brikkene, for så å sette de inn igjen.... Ligger nye drivere på sidene til Dell. Bare å laste ned...fikser mikrofonen! AKIRA Lenke til kommentar
jezper Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er det mulig å avbestille? nå som maskinen bare er i fase to av produksjonen? Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er det mulig å avbestille? nå som maskinen bare er i fase to av produksjonen? angrer allerde ? Lenke til kommentar
jezper Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Bare må utsette bestillingen litt Men har du noe svar på om det går? Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er det mulig å avbestille? nå som maskinen bare er i fase to av produksjonen? Det er vel berre å ringe, men du kan i alle fall returnere den når du har fått den. Er vel to veke med angrerett ein har? Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Er det mulig å avbestille? nå som maskinen bare er i fase to av produksjonen? I forbrukerforhold kan man alltid avbestille en vare så lenge den ikke er levert, jfr forbrukerkjøpsloven. Skulle du glemme å avbestille likevel, er du beskyttet av angrerettloven, som krizzzy påpeker. Endret 13. oktober 2007 av angry_norwegian Lenke til kommentar
h3nRIk Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Heisann! Lurer på om jeg skal oppgradere til ultimate(har en lisens liggende, så hvorfor ikke) gjennom Anytime Upgrade. Ringte til XPS support, og de mente at jeg burde ha det som det er. Kan det bli krøll på systemet ved oppgradering? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Heisann! Lurer på om jeg skal oppgradere til ultimate(har en lisens liggende, så hvorfor ikke) gjennom Anytime Upgrade. Ringte til XPS support, og de mente at jeg burde ha det som det er. Kan det bli krøll på systemet ved oppgradering? Det DELL har support på er Vista HOME. Driverne er laget for det og det er hva den ble solgt med. Så vidt jeg vet selges også denne maskina med Ultimate, så jeg kan ikke helt se hvorfor det ikke skulle fungere om hverandre. Det er bare små features som er forskjellige. Ellers er det vel sånn at det skjulte imaget du har på disken er lagret med Vista HOME og ikke Ultimate. Du vil da ikke kunne kjøre tilbake maskinen slik den var etter at Ultimate ble lagt inn. Du vil møte HOME igjen. Og kanskje noen problemer rundt aktivering. Siste punkt her skal la seg løse via en tlf til MS eller DELL. Lenke til kommentar
kristofferc Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Er det mulig å avbestille? nå som maskinen bare er i fase to av produksjonen? ja, det skal funke. jeg gjorde det tidligere denne måneden Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det skal med andre ord boltesaks til for å komme på maskina.... Nåja. Mythbusters klarte enkelt å lure en sånn liten sak. Ville ikke stolt 100% på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg