Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden

Anbefalte innlegg

Så presterer de å sette ned prisen med 1700,- (på samme konfigurasjon) mens bestillingen min fremdeles er i preproduksjon. :thumbdown:

Ring og snakk med de før du evt. avbestiller. Be om å få de 1700,- i avslag. I kroner, ikke i andre varer. Pluss reduksjon i pris i tillegg til det som plaster på såret. Hvis han nekter, er det bare å kjøpe Apple i steden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så presterer de å sette ned prisen med 1700,- (på samme konfigurasjon) mens bestillingen min fremdeles er i preproduksjon. :thumbdown:

Ring og snakk med de før du evt. avbestiller. Be om å få de 1700,- i avslag. I kroner, ikke i andre varer. Pluss reduksjon i pris i tillegg til det som plaster på såret. Hvis han nekter, er det bare å kjøpe Apple i steden.

9586976[/snapback]

Var ikke mulig å få noe avslag eller plaster på såret. Eneste han kunne prøve å gjøre var å framskynde leveringen. Den var kommet i produksjonen, nettsiden hadde bare ikke oppdatert seg.

Lenke til kommentar

9586976[/snapback]

Var ikke mulig å få noe avslag eller plaster på såret. Eneste han kunne prøve å gjøre var å framskynde leveringen. Den var kommet i produksjonen, nettsiden hadde bare ikke oppdatert seg.

9587565[/snapback]

Det er jo latterlig!

Lenke til kommentar

Jeg tviler virkelig på at de har lov til dette.

Salget er ikke gjort før du har mottat varen. Hvis de setter ned prisen på

varen før de leverer den til deg, så skal selvfølgelig du ha produktet til denne

nye prisen. Noe annet er lovstridig såvidt jeg kan skjønne.

Spesiellt siden det er de som har vært forsinket med leveringen. Du skal jo ikke

lide dobbelt.........

Endret av DrPhlux
Lenke til kommentar

Jeg tviler virkelig på at de har lov til dette.

Salget er ikke gjort før du har mottat varen. Hvis de setter ned prisen på

varen før de leverer den til deg, så skal selvfølgelig du ha produktet til denne

nye prisen. Noe annet er lovstridig såvidt jeg kan skjønne.

Spesiellt siden det er de som har vært forsinket med leveringen. Du skal jo ikke

lide dobbelt.........

9588002[/snapback]

Helt enig der, eneste muligheten han ga meg var å bestille på nytt, "men da kommer du jo helt bakerst i køen igjen".

Lenke til kommentar

*Vedr. "Black-screen"-problemet.

Ok...da har jeg avinstallert hele Forceware 165.01 driverpakka, og installert Dell's versjon 101.43 (A04).

"Black-screen"-problemet etter ventemodus er nå borte og alt fungerer bra. Dvs at det var driverne som var problemet hos meg. Jeg merker også at vifta ikke jobber så mye som på 165.01 driverne, men nå er heller ikke ytelsen den samme som på referansedriverne. 3DMark06 resultat i native på Dell's drivere: 1409 :no:

...bare til opplysning :w00t:

Endret av janeijo
Lenke til kommentar
Jeg bruker disse driverene og jeg har black-screen problemet...no solution ;)

9588993[/snapback]

Hvilke chipset-drivere kjører du på? (versjon)

9589207[/snapback]

Video bios versjon du mener eller drivere til chipsettet på hovedkortet? Kjører alt slik det var når jeg fikk det, dvs Dells oppsett. Kan også legge til jeg kjører A05 biosen, tenker å oppgradere til A06 ASAP :)

Lenke til kommentar
Video bios versjon du mener eller drivere til chipsettet på hovedkortet? Kjører alt slik det var når jeg fikk det, dvs Dells oppsett. Kan også legge til jeg kjører A05 biosen, tenker å oppgradere til A06 ASAP :)

9589763[/snapback]

...chipsetdrivere på hovedkortet tenker jeg på. Jeg kjører nå på v8.2.0.1000.

Tenkte å oppgradere til versjon v8.2.0.1014, men vet ikke om jeg gidder hvis driverne er ustabile (?) :hmm:

Har bios A06. Hadde også denne biosen da jeg hadde mitt "black-screen" problem på Forceware 165.01 drivere.

Men nå fungerer alt smoooth... :thumbup:

Endret av janeijo
Lenke til kommentar

Nei, nå begynner jeg å bli en smule irritert.

Fikk nettopp satt tilbake leveringsdatoen min med over en måned.

fra 8 oktober til 21 november..

Jeg bestilte 16 august.

det begynner å bli for mye for meg å vente, selv om jeg har aldri så mye lyst på den..

heh. off.. nesten på grensen til å bli komisk.

Må vel ringe å grine til dem imorgen. : p

Jeg bestilte forresten:

T7500 2.20GHz

13.3" WXGA White-LED Display with TrueLife

Biometric Fingerprint Reader

Tuxedo Black & 0.3 mega pixel Camera for White-LED Display

2048MB (2x1024) 667MHz DDR2 SDRAM

160GB (5,400 rpm) Sata Hard Drive

128 MB NVIDIA GeForce 8400M GS

Intel® Next-Gen Wireless-N Mini-PCI Card, EUR

European - Dell TrueMobile 355 internal Bluetooth Module

Lenke til kommentar
Nei, nå begynner jeg å bli en smule irritert.

Fikk nettopp satt tilbake leveringsdatoen min med over en måned.

fra 8 oktober til 21 november..

Jeg bestilte 16 august.

det begynner å bli for mye for meg å vente, selv om jeg har aldri så mye lyst på den..

heh. off.. nesten på grensen til å bli komisk.

Må vel ringe å grine til dem imorgen. : p

Jeg bestilte forresten:

T7500 2.20GHz

13.3" WXGA White-LED Display with TrueLife

Biometric Fingerprint Reader

Tuxedo Black & 0.3 mega pixel Camera for White-LED Display

2048MB (2x1024) 667MHz DDR2 SDRAM

160GB (5,400 rpm) Sata Hard Drive

128 MB NVIDIA GeForce 8400M GS

Intel® Next-Gen Wireless-N Mini-PCI Card, EUR

European - Dell TrueMobile 355 internal Bluetooth Module

9591435[/snapback]

Dette høres dårlig ut for oss andre som sitter å venter :no:

Syntes at det er sykt bad av Dell å opplyse at det nå er 4ukers leveringstid, men er jo tydligvis ikke det!

skjønner frustrasjonen så j***** jeg har tittet på andre alternativer, men ingen er som min m1330 :blush:

Hvis du ringer dem, kunne ikke fortalt med/oss grunnen til hvorfor den ble utsatt?

Lenke til kommentar

jeg snakket nettopp med kundesupport online, han sa dette:

10:34:56 Konsulent hej South_Bridge

10:35:21 Konsulent Om du inte väljer finger print-reader så är den beräknad till 2v

10:35:32 Kunde 2 uker?

10:36:06 Konsulent Ja, nemlig

10:36:11 Kunde og med denne fingertrykkavleseren da?

10:36:31 Konsulent 4 uker

10:36:59 Kunde okey... sikker på det? jeg leser hw.no(norsk hardware-forum) og folk som bestilte i august har levering i november

10:37:16 Konsulent Det er de oppgifterna jeg har nå

10:37:21 Konsulent De skall stämma

Endret av South_Bridge
Lenke til kommentar
noen som vet om det går ann å få denne laptoppen uten OS på noen måte? vil gjerne kutte os siden jeg får gratis vista buisness fra skolen(microsoft alliance skit :D)

Det er grunn til å tro at Dell og de andre store PC-leverandørene har skrevet store

stygge avtaler med Microsoft som binder dem til å levere PC-en med Mickeysofts OS

ferdig installert.

Men det er rykter om at Dell skal begynne å selge utvalgte modeller med Ubuntu (linux)

i steden. Du må nesten bare ringe dem å høre.

Edit: typo

Endret av DrPhlux
Lenke til kommentar

nå er det mye rart på siden når man bestiller

- Man får ikke gratis frakt som det står

- nå koster det Biometric Fingerprint Reader [legg til 387.50 kr eller 20,-/måned1]

den kostet 650 kr for noen minutter siden

(pluss at det er lengre ventetid med denne)

Den har slanke linjer og en unik utforming i Crimson-rødt, Tuxedo-svart eller perlehvitt.

rart de ikke har klart å fjerne hvitt på en mnd!

Endret av mrfitness
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...