MrMarbles Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hadde vært fint hvis dere som har fått maskinen i produksjon sa noe om når dere hadde bestillt den. Da er det kanskje lettere å vite når ens egen kanskje kommer i produksjon.. 9412144[/snapback] Har allerede lagt ut et skjermbilde lenger opp på denne sida... der står det i klartekst når min ble bestilt, når den var forventet i produksjon og når den faktisk var produsert. Lenke til kommentar
sykepleier Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hadde vært fint hvis dere som har fått maskinen i produksjon sa noe om når dere hadde bestillt den. Da er det kanskje lettere å vite når ens egen kanskje kommer i produksjon.. 9412144[/snapback] Har allerede lagt ut et skjermbilde lenger opp på denne sida... der står det i klartekst når min ble bestilt, når den var forventet i produksjon og når den faktisk var produsert. 9416510[/snapback] Ja det så jeg, men så var det heller ikke deg jeg tenkte på, men de andre som ikke har lagt ut ett slikt selvbilde. Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nå er min i produksjon Bestillingsdato: 07/14/2007 Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Da var min ferdigprodusert og står til klargjøring før levering Er jeg heldig så har jeg den i begynneslen av neste uke Lenke til kommentar
kebabkongen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Folkens! Tenkte jeg bare skulle meddele at jeg nå (endelig) har bestemt meg for å returnere maskinen i stedet for å få en byttemaskin (fikk tilbud om dette, men måtte ventet i seks uker, dvs. etter jeg er reist til England, og det gidder jeg ikke). Når pengene er kommet inn på kontoen min igjen, er vel akkurat Mac OsX Leopard sluppet, så da går jeg for en MacBook i stedet. Dere får ha lykke til med maskinene, dere som fortsatt venter. Håper dere slipper unna høyfrekvente pipelyder og annet smuss! Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Da var min ekspedert! Hvor lang tid bruker Schenker på å levere? Holder til i Trondheim. Lenke til kommentar
havardbe Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 For de som fortsatt sliter med pipingen er det en løsning tilgjengelig. Den er ikke helt ypperlig siden den øker strømforbruket, men man ungår ihvertfall pipingen. Pipingen begynner når processoren går i C4 State som er en strømspare modus. Med RMClock Utility 2.30 kan man disable C4 State, og slippe unna pipingen, men som sagt, det øker batteriforbruket. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Min er bestilt idag! 04.09.2007 Estimert levering 29.10.2007, men selgeren antok at den ville komme før. AKIRA Lenke til kommentar
- Fear - Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Noen som har fått noe nevneverdig prisavslag, som ikke har basis i forsinkelse? Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Noen som har fått noe nevneverdig prisavslag, som ikke har basis i forsinkelse? 9424336[/snapback] Niks. Jeg prøvde meg, men i følge selgeren hadde de null å gå på. Prisen var allerede presset ganske mye ned fra før. Lenke til kommentar
loopy Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Noen som har fått noe nevneverdig prisavslag, som ikke har basis i forsinkelse? 9424336[/snapback] Niks. Jeg prøvde meg, men i følge selgeren hadde de null å gå på. Prisen var allerede presset ganske mye ned fra før. 9424599[/snapback] Klart det er mulig å få ned prisen Fått tilbud på følgende: T7300 prosessor 2GB minne 160 GB 7200 RPM disk Fingeravtrykk leser 13,3" led skjerm 3G modul Nvidia skjermkortet 6 cellers og 9 cellers batteri 2 ektra AC-adaptere Ellers de vanlige tingene 16.500,- ink mva og frakt Synd den ikke kan leveres før, da hadde jeg nok gått for den. Lenke til kommentar
loopy Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Noen som har fått noe nevneverdig prisavslag, som ikke har basis i forsinkelse? 9424336[/snapback] Niks. Jeg prøvde meg, men i følge selgeren hadde de null å gå på. Prisen var allerede presset ganske mye ned fra før. 9424599[/snapback] Klart det er mulig å få ned prisen Fått tilbud på følgende: T7300 prosessor 2GB minne 160 GB 7200 RPM disk Fingeravtrykk leser 13,3" led skjerm 3G modul Nvidia skjermkortet 6 cellers og 9 cellers batteri 2 ektra AC-adaptere Ellers de vanlige tingene 16.500,- ink mva og frakt Synd den ikke kan leveres før, da hadde jeg nok gått for den. 9424687[/snapback] Der fikk jeg av 800,- eks mva til pga av vente tiden... Endret 4. september 2007 av loopy Lenke til kommentar
Solav Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Noen som har fått noe nevneverdig prisavslag, som ikke har basis i forsinkelse? 9424336[/snapback] Sjekk tidligere poster av meg hvor jeg beskriver det ganske utfyllende, og i sidene rundt den posten var det en del andre som nevnte sine avslag om jeg ikke husker feil. (husker ikke sidetallet, ei gidder jeg lete=D ) Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Noen som har fått noe nevneverdig prisavslag, som ikke har basis i forsinkelse? 9424336[/snapback] Fikk 1300 kr som kompensasjon som jeg valgte å bruke på et ekstra 6-cellers batteri (bestilte med 9-celler) istedet for å få det refundert. Lenke til kommentar
- Fear - Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 De har jo litt å gå på utvilsomt, virker litt vanskelig å få presset prisen uten noe xtrautstyr..er jo en bra maskin for pengene dette Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 De har jo litt å gå på utvilsomt, virker litt vanskelig å få presset prisen uten noe xtrautstyr..er jo en bra maskin for pengene dette 9427191[/snapback] Akkurat, selgeren jeg snakket med var villig til å presse prisen litt hvis jeg ville ha utvidet serviceavtale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fjty4al9 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 2007-09-05 02:27 DK - COPENHAGEN ARRIVED AT SORTING HUB Er det sannsynlig at denne ankommer Sogn og Fjordane til fredag? ETA er satt til 07.09.07 Lenke til kommentar
Keis Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Hei. Bestilte maskinen 04.07.07 - utsatt til 23 august og så utsatt igjen til 05 oktober. Får maskinen levert på døren ikveld!! 1 dag før estimert leveranse fra Schenker. Nå gjenstår bare å krysse fingrene og håpe at maskinen ikke lager disse høyfrekvente pipelydene.... ps: jeg fikk 1500,- fra Dell avslag pga sen leveranse. -Keis Endret 6. september 2007 av Keis Lenke til kommentar
ChrisCon Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hei. Bestilte maskinen 04.07.07 - utsatt til 23 august og så utsatt igjen til 05 oktober. Får maskinen levert på døren ikveld!! 1 dag før estimert leveranse fra Schenker. Nå gjenstår bare å krysse fingrene og håpe at maskinen ikke lager disse høyfrekvente pipelydene.... ps: jeg fikk 1500,- fra Dell avslag pga sen leveranse. -Keis 9438361[/snapback] Du får poste en post her når du får den da. Spent på om maskinen har pipelyden, vippetingen, utstikkerproblemet eller noen av de andre tingene man hører om her... Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hmm, dere som har fått den sendt allerede- gikk det lang tid før schenker oppdaterte statusen? Min har stått på "Calculate ETA" i 2 dager nå :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg