Haaheim Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Går det an å endre på spesifikasjonene på maskinen uten å måtte komme bakerst i køen igjen? (CCFL -> LED f. eks) Lenke til kommentar
Joe_R Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg vurderer og kjøpe denne maskinen, men lurer bare på hvordan den funker til CS 1.6? Skal også se og laste ned film, fungerer denne fint til dette? Den ser så JÆVLIG fin ut! 9285718[/snapback] CS 1.6? Ehm, ja. Det burde vel gå helt uten problemer det da. Min to og et havlt år gamle bærbare klarer jo source helt uten problemer så. 9286928[/snapback] Da har jeg funnet min nye pc! Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Meget rart, Dell refunderte nettopp pengene tilbake til kontoen min uten å ha kansellert ordren. For ta en telefon til Dell på mandag å høre hva i h***ete det er som foregår. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Dell har ikke refundert pengene dine, de har bare reservert de og ikke trukket de enda. De forsvinner nok skal du se Endret 15. august 2007 av TommyTheGun Lenke til kommentar
cybertrec Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Er det faktisk ingen som har fått denne pc'en enda? syns denne tråden ble startet for evig lenge siden Endret 17. august 2007 av cybertrec Lenke til kommentar
facedancer Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Ingen i Norge så langt tror jeg. De har dukket opp andre steder i verden, men det ser dårlig ut i Europa. Ingen i UK som har fått den heller i følge forumene på notebookreview edit: det er visst to som har fått Endret 15. august 2007 av facedancer Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Da har dell faktisk trukket pengene fra min konto :S Trodde ikke dette skulle skje før pc'n var blitt sendt?? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Grisete av Dell å ikkje levere da. På tide å få fingeren ut seier no eg. Reklamerer dei for den maskina syns eg dei bør klare å levere og. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 altså: pengene kan forsvinne for så å komme inn igjen på kontoen... Pengene er reservert, ikke trukket. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 altså: pengene kan forsvinne for så å komme inn igjen på kontoen... Pengene er reservert, ikke trukket. 9289253[/snapback] Pengene mine ble trukket for flere uker siden. De ble faktisk trukket på den opprinnelige leveringsdatoen min, som var 24. juli. Så nei, tydeligvis så trekker de pengene når de vil. Evt på den dagen som er satt som leveringsdato når du bestiller. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Nei, første gangen reserverer de bare beløpet på kontoen din. Men idag når jeg var innom nettbanken, så jeg at jeg var jeg trukket fra dell igår. Endret 15. august 2007 av stinger82 Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Da var min utsatt til 5. Oktober Bestillte 16. Juli, og hadde ikke trodd at den kunne bli så mye utsatt.. Vurderer sterkt å avbestille nå. Skulle bare vært flere lignende pcer å velge mellom. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Da var min utsatt til 5. Oktober Bestillte 16. Juli, og hadde ikke trodd at den kunne bli så mye utsatt.. Vurderer sterkt å avbestille nå. Skulle bare vært flere lignende pcer å velge mellom. 9290006[/snapback] Hvis jeg må vente langt uti september på å få min (bestilte 29. juni), så tror jeg jeg heller avbestiller den og kjøper en Macbook. Begynner å bli veldig nære 2 måneder nå. Dette er jo helt tragisk. Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Fordi om det sikkert er en drit bra PC, burde man nesten avbestille av prinsipp når leveringstiden utsettes så mye. Dell fortjener ikke gode salgstall, med denne sleipe metoden med å legge pcene til salgs før de kan produsere dem. Jeg skal hvertfall undersøke alternativer de neste dagene. Hadde det enda vært et betydlig avslag i pris, når den blir så lenge utsatt hadde det vært greit, men når man maks får 1500, er det veldig dårlig service egentlig. Burde vært snakk om en fjeredel av prisen eller noe. Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Vi får bare håpe at problemene hos Dell løser seg fortere enn forventet og at alle som har bestilt får seg en hyggelig overraskelse hva angår leveringstid. Naiv kanskje? Be optimistic! Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er vel veldig urealistisk å tro man får den noe særlig før antatt leveringsdato. Kan man selfølgelig ikke si noe sikkert om, og spør man dell sier de helt sikkert at den utsettelses datoen er senest når den kommer, og at det kan hende at den kommer før. Jeg tipper tidligst den datoen dell har satt.. Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Noen som har funnet et brukbart alternativ til denne PC'en, siden det tydeligvis ikke er annet enn et sikleobjekt som aldri blir levert fra leverandøren? Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Noen som har funnet et brukbart alternativ til denne PC'en, siden det tydeligvis ikke er annet enn et sikleobjekt som aldri blir levert fra leverandøren? 9292269[/snapback] http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...519693;c:100559 Denne er vel et alternativ, men vet om jeg blir like fornøyd med den. Sikkert dårligere batteritid, også har den ikke hdmi. Designet og skjermen på m1330 er jo noe helt annet. Lenke til kommentar
MrBlue Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Da fikk jeg også min utsatt til 5.okt. Så sinnsykt dårlig, jeg uttrykte det helt klart når jeg bestilte den at jeg må ha den før 25 aug. Og hvis det var noen mulighet for at det ikke skjedde så var det ikke vits for meg å bestille den....og hva skjer. Aldri mer dell! Da er det bare å stresse med å kjøpe en annen pc. arghh. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det er klandreverdig at Dell ikke har nok produksjonsoverskudd. Men synes ikke synd på dem som visste om problemene Dell har og allikevel ignorerer dette. Synd for dere som aldri vil gå Dell igjen da. Dette er uten tvil markedets mest ettertraktede bærbar for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg