Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Sjekk denne jeg fikk i dag!  :mad: Så nå kan jo alle andre som bestilte maskinen glede seg til senere i dag, vent å se sier jeg bare  :!:

9255074[/snapback]

 

....

 

har dere som har avbestilt allerede fått noen kompensasjon?

Virker jo rimelig at en skal få det når en har ventet på et produkt i 2 måneder uten at de klarer å levere....

9255991[/snapback]

 

Kompensasjonen blir ikke gjennomført før man beholder ordren. Hvor lenge etter at den har ankommet det er, veit jeg ikke. (kanskje den må beholdes ut retur perioden på 14 (?) dager eller no?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den hvite selges ikke lengre. men kan være du får siden du allerede har bestillt.

9256474[/snapback]

 

Du har delvis rett. Men hvis du leser på litt nøyere så vil du finne ut at har de stoppet å selge den hvite, men alle som allerede har bestilt den skal få den utlevert i hvit farge. Siden jeg bestilte den 19 juni så bør den være trygg for å beholde fargen sin. Tror jeg ;)

Lenke til kommentar

Hehe, første gang jeg har bestillt noe fra Dell. Blir tydeligvis siste gang også, dvs. min M1330 blir glatt avbestillt. I dag, 10 dager før estimert levering, flyttet de levering med 53 dager! Trenger PCen nå, ikke til jul.

 

Er det noen som har fått maskinen enda i det hele tatt? Dell XPS M1330, moderne fata morgana.

Endret av Knut_Inge
Lenke til kommentar
He he.. Slapp av alle sammen  :!:

 

Bildet var bare manipulert for å skremme "vannet" av alle andre her som har bestilt maskinen! :tease:

 

Maskinen min står enda til levering 31.aug.  :yes:

9257204[/snapback]

 

 

10 poeng til meg som så gjennom scammen din! :thumbup:

 

Hva er premien? En ekstra måned ventetid? :D

Lenke til kommentar

Dette er den eneste bærbare PCen som har fått meg til å vurdere enda en ny bærbar maskin. Jeg kommer dog til å vente til den har innebygd Blu-ray/HD DVD-brenner før jeg kjøper den. Venter også på et DX10.1 high-end kort for bærbare PCer som forhåpentligvis blir puttet i denne når effektforbruket går ned.

 

Lykke til med leveringene folkens! Denne PCen kommer til å gjøre det stort på forbrukermarkedet.

Lenke til kommentar
Venter også på et DX10.1 high-end kort for bærbare PCer som forhåpentligvis blir puttet i denne når effektforbruket går ned.

9257254[/snapback]

 

For øyeblikket har nVidia store problemer med å få ned effektforbruket på 8800 såpass at det kan monteres i en 17" maskin. Det vil nok aldri komme i en 13,3". 8400M GS er i overskuelig fremtid det kraftigste man kan presse inn i ett såpass trangt kabinett, og jeg tror ikke noe kraftigere vil komme før nVidia lanserer en eventuell G90-brikke. High end og liten størrelse passer dårlig sammen.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte den 06/07 og fikk utsatt leveringsdato til 13/9. Ringte Dell og prakka på at jeg skulle få den før enden av august måned, fordi jeg reiser utenlands. Var litt skeptisk til at de skulle rekke det, men nå ser jeg at den er satt i produksjon, så regner med at deres pc'er snart blir satt i produksjon også.

 

Kryss fingrene!

Lenke til kommentar
He he.. Slapp av alle sammen  :!:

 

Bildet var bare manipulert for å skremme "vannet" av alle andre her som har bestilt maskinen! :tease:

 

Maskinen min står enda til levering 31.aug.  :yes:

9257204[/snapback]

 

Hehe! :!:

Du lurte meg... gikk helt i "aldri ny pc" depresjon... Kikket meg om etter ny, vært på Siba og kikket, surfet...

 

Nå sitter jeg bare å gliser. Er for lettet til å bli sur på deg.

 

Hihi :thumbup:

Lenke til kommentar
He he.. Slapp av alle sammen  :!:

 

Bildet var bare manipulert for å skremme "vannet" av alle andre her som har bestilt maskinen! :tease:

 

Maskinen min står enda til levering 31.aug.  :yes:

9257204[/snapback]

 

Hehe! :!:

Du lurte meg... gikk helt i "aldri ny pc" depresjon... Kikket meg om etter ny, vært på Siba og kikket, surfet...

 

Nå sitter jeg bare å gliser. Er for lettet til å bli sur på deg.

 

Hihi :thumbup:

9257756[/snapback]

Beklager om noen fikk angst og nå lider PTS (Post Traumatisk Stressyndrom) :) Oppreisning og erstatningskrav for tapt arbeidsinntekt o.l. som følge kan rettes mot min advokat

 

He he.. ja 4mnd. leveringstid kan vel være brutal kost noen og enhver! Men som nevnt tidligere så tror jeg faktisk jeg får min til riktig tid.

Lenke til kommentar

For å si det slik ArticOC, du kunne ikke vært mer spott on. I går hadde jeg estimert levering 21.08.07, i dag har den endret seg til 03.10.07. Og jeg er i harnisk, spøken din fikk meg til å sjekke leveringen igjen i dag, siden jeg ellers ikke pleier å sjekke hver dag. Så selv om det var en spøk, det var ikke en spøk for meg. :-(

Lenke til kommentar
For å si det slik ArticOC, du kunne ikke vært mer spott on. I går hadde jeg estimert levering 21.08.07, i dag har den endret seg til 03.10.07. Og jeg er i harnisk, spøken din fikk meg til å sjekke leveringen igjen i dag, siden jeg ellers ikke pleier å sjekke hver dag. Så selv om det var en spøk, det var ikke en spøk for meg. :-(

9257909[/snapback]

Holy moly!! Har du bestilt perlehvit?!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...