B4d_K4rm4 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Priskuttet til intel burde vel også snart tre i kraft. Når de fleste her inne må vente 1mnd for å få sin laptop, burde den ikke da bli billigere? Lenke til kommentar
kebabkongen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Priskuttet til intel burde vel også snart tre i kraft. Når de fleste her inne må vente 1mnd for å få sin laptop, burde den ikke da bli billigere? 9089166[/snapback] I og med at man har 14 dagers angrerett på nettkjøp / telefonsalg, kan man jo prøve seg ved å ringe Dell og si at "Takk for maskinen, men jeg ser at den nå er billigere, så jeg vurderer å returnere den og få igjen pengene og så bestille på nytt... Men hva om dere i stedet overfører mellomlegget til meg? Så sparer både dere og jeg en del administrativt arbeid" Tror dere det ville funket? Lenke til kommentar
B4d_K4rm4 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 de setter sikker ikke ned prisen før etter at første runde med maskiner er blitt sendt ut.. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Noen som har denne og kan poste litt bilder? Syns den med rødt lokk så litt lekker ut Lenke til kommentar
kebabkongen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Noen som har denne og kan poste litt bilder? Syns den med rødt lokk så litt lekker ut 9089591[/snapback] Tror ikke det er noen som har mottatt den ennå... Leveringstiden var lang og er blitt forlenget for flere av brukerne på forumet. Antar at slutten av måneden vil by på de første faktiske brukeropplevelsene Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Noen som vet sånn ca hvor mye priskuttet vil være på i kr på den svakeste cpu`en? Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Noen som har denne og kan poste litt bilder? Syns den med rødt lokk så litt lekker ut 9089591[/snapback] Tror ikke det er noen som har mottatt den ennå... Leveringstiden var lang og er blitt forlenget for flere av brukerne på forumet. Antar at slutten av måneden vil by på de første faktiske brukeropplevelsene 9089595[/snapback] Hmm, ingen som har motatt den enda altså? Er det sååå lang leveringstid? Lurte også litt på om tastaturet blir for smått for store mannehender Lenke til kommentar
kebabkongen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Noen som har denne og kan poste litt bilder? Syns den med rødt lokk så litt lekker ut 9089591[/snapback] Tror ikke det er noen som har mottatt den ennå... Leveringstiden var lang og er blitt forlenget for flere av brukerne på forumet. Antar at slutten av måneden vil by på de første faktiske brukeropplevelsene 9089595[/snapback] Hmm, ingen som har motatt den enda altså? Er det sååå lang leveringstid? Lurte også litt på om tastaturet blir for smått for store mannehender 9089674[/snapback] Har lest at tastaturet skal være ganske behagelig og bra, selv for "normale" hender. Alle tastene (minus F1-F2 osv) skal være fullsize, såvidt jeg vet. Det eneste som kan være irriterende for folk med store hender er at pekebrettet er ganske lite, samt at mediestyringsknappene øverst er ganske små og ikke atskilte, så det kan være lett å treffe to samtidig... Mer vet jeg ikke før jeg har maskinen om 3-4 uker Lenke til kommentar
JEBauge Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Ser det er mange som har fått utsatt leveringsdato.. Jeg har 27.07 enda.. Håper den holder... Lenke til kommentar
B4d_K4rm4 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 oi så tidlig, 08.08.07 her :\ Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 oi så tidlig, 08.08.07 her :\ 9090238[/snapback] Samme leveringsdato på meg også. Denne tråden begynner å ligne litt på Southpark episoden der Eric Cartman gikk rundt å ventet på Nintedo Wii Lenke til kommentar
kebabkongen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) oi så tidlig, 08.08.07 her :\ 9090238[/snapback] Samme leveringsdato på meg også. Denne tråden begynner å ligne litt på Southpark episoden der Eric Cartman gikk rundt å ventet på Nintedo Wii 9090264[/snapback] Hahaha, det var faktisk en jævla god sammenlikning Endret 17. juli 2007 av kebabkongen Lenke til kommentar
C 22 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Har lest at tastaturet skal være ganske behagelig og bra, selv for "normale" hender. Alle tastene (minus F1-F2 osv) skal være fullsize, såvidt jeg vet. Det eneste som kan være irriterende for folk med store hender er at pekebrettet er ganske lite, samt at mediestyringsknappene øverst er ganske små og ikke atskilte, så det kan være lett å treffe to samtidig... Mer vet jeg ikke før jeg har maskinen om 3-4 uker 9089755[/snapback] Hadde leveringsdato 25. Juli helt til i dag. Fikk beskjed om at ny leveringsdato er 24. August. Litt krise, trenger pcen før 1. september. regnet med at den skulle komme i god tid siden jeg bestilte den 29. Juni.... Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Shit, nesten 2mnd leveringstid... sykt... Lenke til kommentar
kebabkongen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Har lest at tastaturet skal være ganske behagelig og bra, selv for "normale" hender. Alle tastene (minus F1-F2 osv) skal være fullsize, såvidt jeg vet. Det eneste som kan være irriterende for folk med store hender er at pekebrettet er ganske lite, samt at mediestyringsknappene øverst er ganske små og ikke atskilte, så det kan være lett å treffe to samtidig... Mer vet jeg ikke før jeg har maskinen om 3-4 uker 9089755[/snapback] Hadde leveringsdato 25. Juli helt til i dag. Fikk beskjed om at ny leveringsdato er 24. August. Litt krise, trenger pcen før 1. september. regnet med at den skulle komme i god tid siden jeg bestilte den 29. Juni.... 9090905[/snapback] Hva slags specs har du bestilt med? Hvit skjerm f.eks.? For den har jeg hørt at det er litt forsinkelse på. Til de av dere som har fått utsatt leveringsdatoen deres: Hva slags konfigurasjon av maskinen har dere? Min Dell-person nevnte nemlig i en bisetning at bl.a. den hvite skjermen var det lengre lev.tid på, mens den sorte jeg bestilte skulle gå som hakka møkk. Sleng inn deres specs og hvor lang leveringstiden ble utsatt, så finner vi et mønster! Selv bestilte og betalte jeg i dag, og jeg har antatt lev.dato satt til 24. august - og den er heldigvis ikke endret siden jeg bestilte kl.12 Mine specs kan sees her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Prosessor: CORE 2 DUO T7300 2.00GHz,800,4MSkjerm: 13.3" WXGA (1280x800) White-LED Display Farge: Tuxedo Black & 0.3 mega pixel Camera for White-LED Display Grafikkort: NVIDIA® GeForce Go 8400M GS (128MB GDDR3) Minne: tokanals 2048 MB (2 x 1024) 667 MHz DDR2 SDRAM Harddisk: 160 GB, seriell ATA (5400 RPM) DVD-brenner: 8xDVD+/-RW Slim Slot-Load Drive, including SW Batteri: Primary 9-cell 85WHr Li-Ion Battery WLAN: Intel® Next-Gen Wireless-N Mini-PCI Card, EUR Bluetooth: Dell TrueMobile 355 internal Bluetooth Module Operativsystem: English - Vista Home Premium Support: 3 Year XPS Premium Hardware Support Forsikring: 3 Year Accidental Damage Support - Theme Package Ekstra: - Optional 6-cell 56WHr Li-Ion Battery - Kensington Slim Microsaver lock - Next Generation - Kensington Pilot Mouse Mini Retractable - Dicota SOFTSKIN F/ 12.1+13.3IN NS (laptop-beskyttelseslomme) - Belkin 8-Socket SurgeMaster with Tel/AV BNX/NORD (sikrer mot lynnedslag! - ba ikke om den, men han sa jeg skulle få den med uansett) - Resource DVD XPS M1330 - (Diagnostics & Drivers) - Software Drivers XPS M1330 Endret 17. juli 2007 av kebabkongen Lenke til kommentar
JEBauge Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Høres bra ut. Jeg har bestillt med svart deksel også. Og jeg har, som nevnt ovenfor, fått bekreftet at leveringsdato fremdeles er 27. denne måneden. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Noen som vet om det er mini-PCIe slot inni maskinen? da støttes isåfall "Turbo Minne". Etter det jeg syns å ha lest er det 2stk vanlige mini-PCI slotter, noe som er litt skuffende om så skulle være tilfelle. Det beste hadde vært en av hver type Trodde liksom santa rosa chipsettet var av nyere dato 9086955[/snapback] WLAN-kortet som følger Santa Rosa-pakken, Intel PRO/Wireless 4965AGN, er av mini-PCIe-type, så alle Santa Rosa-maskiner har i hvertfall minst en mini-PCIe-slot. Denne er jo, som man naturligvis forstår, allerede i bruk av wlan-kortet, så det hjelper deg ikke stort mtp ettermontering av turbominne ("Robson"). Lenke til kommentar
LoKe2k Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg har min leveringsdato på 24 juli. Men blir nervøs av å lese at alle får sine utsatt, da jeg må ha pcen før august.. Sendte Dell en mail nå og spurte. Lenke til kommentar
GFL Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg har bestilt den med T7100, og har som skrevet fått forsinket den til 16.august. Men har da fått litt rabatt, og fornøyd med dealen for min egen del. Har lyst på denne pcen så... Lenke til kommentar
kebabkongen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg har bestilt den med T7100, og har som skrevet fått forsinket den til 16.august. Men har da fått litt rabatt, og fornøyd med dealen for min egen del. Har lyst på denne pcen så... 9092849[/snapback] Hva slags spesifikasjoner har du ellers? Hvilken farge på skjermen f.eks.? Fikk inntrykk at det var skjermene som bl.a. avgjorde leveringstid og utsettelse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg