FreshJive Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 bruker bare NOD32 jeg, der er det jo alt. Men hva skal man egentlig med firewall? Det er jo bare for eldre og folk som ikke vet (hva PC egentlig er/hva man ikke bør trykke på av ting på nettet og) hva firewallen gjør.. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 JAJA. vil ha firewall uansett, har stoppet mange skumle skaer fra å gå ut på nettet Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 FireWall har du på routeren, og firewall har du i windows.. hva skal man med mer firewall? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 1. ingen firewall i router 2. Windows fiewall suger.... 3. SIKKERHET!!! Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) 1. ingen firewall i router2. Windows fiewall suger.... 3. SIKKERHET!!! Syns du overdriver. Et oppdatert Windows & Et godt Antivirus prog (med realtime guard) er god nok sikkerhet. Med mindre du åpner alt, og klikker ok/yes på alt på internett da.. Endret 25. april 2008 av SaReX Lenke til kommentar
FreshJive Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 True that sarex.. Om han ikke blir hacket hver dag da? Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Har da klart å holde maskinen virusfri i mange måneder kun ved å benytte norman antivirus som jeg fikk med min gamle pc.. ikke alle har behov for å surfe på skitne porrsider hver eneste kveld vettu, atzz Gjelder bare å passe på hvor hva du åpner av nedlastinger osv osv.. Usikre filer og sider er no no ;p Endret 25. april 2008 av thomasSim87 Lenke til kommentar
EnergY30 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg har tenkt å formatere XPS'en min nå. Hva er egentlig greia med den D:Recovery disken? Er dette noe jeg trenger, eller er det bare piss? Jeg har jo windows CD-en og CD-en "Drivers and Utilities"... Hvis D: er bare piss, kan jeg repartisjonere disken i en Windows+Drivers partisjon på 15bg og resten til alt annet stæsj? Takk for svar Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg har tenkt å formatere XPS'en min nå. Hva er egentlig greia med den D:Recovery disken? Er dette noe jeg trenger, eller er det bare piss? Jeg har jo windows CD-en og CD-en "Drivers and Utilities"... Hvis D: er bare piss, kan jeg repartisjonere disken i en Windows+Drivers partisjon på 15bg og resten til alt annet stæsj? Takk for svar La alt ligge som det er i alle fall innen de 14 første dagene (m tanke på angrefrist ol.) Sletter du recovery partisjonen, er det ingen av cd'ne som kan gjennoprette den. Formatere OS Partisjonen kan du gjøre. Tips. Hvis du skal legge inn XP, ha Bluetooth aktivert i Vista før du avslutter og formaterer. Hvis ikke finner ikke WinXP Bluetooth. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Jeg har tenkt å formatere XPS'en min nå. Hva er egentlig greia med den D:Recovery disken? Er dette noe jeg trenger, eller er det bare piss? Jeg har jo windows CD-en og CD-en "Drivers and Utilities"... Hvis D: er bare piss, kan jeg repartisjonere disken i en Windows+Drivers partisjon på 15bg og resten til alt annet stæsj? Takk for svar La alt ligge som det er i alle fall innen de 14 første dagene (m tanke på angrefrist ol.) Sletter du recovery partisjonen, er det ingen av cd'ne som kan gjennoprette den. Formatere OS Partisjonen kan du gjøre. Tips. Hvis du skal legge inn XP, ha Bluetooth aktivert i Vista før du avslutter og formaterer. Hvis ikke finner ikke WinXP Bluetooth. Det stemmer ja, men det finnes en fix som aktiverer den igjen. Den ligger på Dell sine sider. Se her Endret 26. april 2008 av TommyTheGun Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Maskina mi har i alle fall blitt noen promille raskere etter at jeg installerte SP1 Lenke til kommentar
enrax Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Noen som har opplevd at PC-en går som sirup når man kobler til laderen på PC-en? Finner ikke ut av dette. Et problem som nylig har komt. Går som normalt igjen når man tar ut laderen. Kan batteriet være skadet? Eller er det bare Vista nå som begynner å vise seg fra skyggesiden? :-) Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Noen som har opplevd at PC-en går som sirup når man kobler til laderen på PC-en?Finner ikke ut av dette. Et problem som nylig har komt. Går som normalt igjen når man tar ut laderen. Kan batteriet være skadet? Eller er det bare Vista nå som begynner å vise seg fra skyggesiden? :-) Har du gått inn på egenskapene for strømstyring og sjekket innstillingene der, feks at CPU ikke "klokker ned" når strømkablen plugges i eller liknende? Litt et long-shot, men kan jo være det er der feilen ligger. Lenke til kommentar
enrax Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har du gått inn på egenskapene for strømstyring og sjekket innstillingene der, feks at CPU ikke "klokker ned" når strømkablen plugges i eller liknende? Litt et long-shot, men kan jo være det er der feilen ligger. Ja, dette var den første jeg sjekket. Testet med å ta ut batteriet mens strømmen stod i, for deretter å ta det inn igjen. Nå er alt ok... Så vet ikke helt hva jeg skal si. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har da klart å holde maskinen virusfri i mange måneder kun ved å benytte norman antivirus som jeg fikk med min gamle pc.. ikke alle har behov for å surfe på skitne porrsider hver eneste kveld vettu, atzz Gjelder bare å passe på hvor hva du åpner av nedlastinger osv osv.. Usikre filer og sider er no no ;p jaja, vet det, men *uspesifisert side med serialer* og *uspesifisert side med diverse cracker* Lenke til kommentar
dreuf Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Nå er pcen sendt med Schenker.. hvor lang tid må jeg regne til den er i Drammen? Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Er det mulig å få docking stasjon til denne modellen? Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 er ingen spesiell dockingport på maskinen.. så da blir det i tilfelle slike universale docker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg