generalster Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg er ganske sikker. Kommer fra høyre side av pcen! Mange som sliter med høyfrekvenslyder fra HD? Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Bestille min i går kveld, med LED skjerm. I dag er den i fase 4: Klargjøring før levering. Med 2500,- i rabatt så er det ingen grunn til å sitte på gjerdet. Hadde regnet med at det ville ta en 2-3 uker før jeg fikk den. Men er det noen som vet hvor lang tid det tar Dell å levere? Endret 15. april 2008 av phear00 Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Fra den er ferdig pakket og sendt? Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Så det har ikke blitt borte med den nye CPU serien? Vel, det påstås at det har det, og ingen har rapportert noe annet enda, så det kan se slik ut foreløpig. Jeg synes dog det er litt tidlig å fastslå det helt sikkert enda. Er flere på forumet som har skrevet at de har Whine med Penryn. Og Jeg kan personlig si at Penryn har WHINE. Skal ringe support i morgen, hatt PC-en i 8dager. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Så det har ikke blitt borte med den nye CPU serien? Vel, det påstås at det har det, og ingen har rapportert noe annet enda, så det kan se slik ut foreløpig. Jeg synes dog det er litt tidlig å fastslå det helt sikkert enda. Er flere på forumet som har skrevet at de har Whine med Penryn. Og Jeg kan personlig si at Penryn har WHINE. Skal ringe support i morgen, hatt PC-en i 8dager. 2,4GHz? Lenke til kommentar
zerosixzero Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg har 2,4 Penryn uten whine. Har 200G/7200 harddisk som er så godt som lydløs. Fjernet kun antivirus, og er veldig godt fornøyd med ytelsen. La inn antivirus AVG som er gratis og kjent for å ikke kreve for mye av systemet. Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg sitter å føler meg heldig jeg.. Har ikke whine fra CPU T7500. Hadde en svak lyd på den første PC-en, men den gikk jeg uheldigvis på tryne med, så jeg kjøpte en ny, og denne har ingen whinelyd i det heletatt! Jeg er i alle fall fornøyd.. Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 HAH! Jeg har whine i windows, men ikke i ubuntu Det er jo fortsatt litt irriterende de gangene jeg skal spille litt, men tror jeg overlever Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) HAH! Jeg har whine i windows, men ikke i ubuntu Det er jo fortsatt litt irriterende de gangene jeg skal spille litt, men tror jeg overlever er det flere som kan bekrefte dette ? da er det jo i tilfelle en softwarefeil? styringa av CPU i ubuntu kontra windows? Endret 16. april 2008 av royrov Lenke til kommentar
benlen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Noen som har prøvd å innstallere SP1 for norsk Vista (Home Premium)? Forresten, er det noen andre som har eller har hatt problemer med at man får bluescreen når man tar restart? Jeg må ta avslutt, for så å starte maskinen opp... Lenke til kommentar
generalster Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Om du blar litt i forumet finner du et par tilfeller av blue screen feil. Jeg hadde det på min, men fikk det vekk etter en del mekk. FIkk du det etter at du formaterte den eller? Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det finnes et program som heter SpeedswitchXP til Windows XP, som kan overstyre Windows' CPU-styring og et par andre power management mekanismer. Mulig det finnes noe slik for Vista og. Noen som har prøvd denne for å se om det kan eliminere whine? Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Pratet med XPS Kundeservice på telefon ista, ang CPU-Whinen min. Han sa at Whine problemet var borte. Jeg sa: Men jeg har CPU-Whine allikevel. Han trodde ikke på meg... Han trodde at det var Harddisken jeg hørte.. Jeg hører da fint forskjell på en Harddisk og Whine! Jaja, da ender det opp med å heve kjøpet. Men på dell siden står det at man må returnere innen 8dager, men angreretten er 14dager? Noen som har hevet kjøpet som kan si hva jeg må gjøre, hvem nr å ringe ol. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Men på dell siden står det at man må returnere innen 8dager, men angreretten er 14dager? Jepp. 14 dager ubetinget angrerett regnet fra da du mottok maskinen. Lenke til kommentar
kozzo Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Er det noen som har koblet en pcen til en lcd skjerm? jeg har koblet pcen med en HDMI kabel til lcd tven, den ser veldig fin ut, men kunne ha vist bedre. Jeg har et problem når jeg skal for eks se på film, jeg hører ikke noe lyd..noe som vett noe om dette? jeg kan høre på musikk fra selve pcen, men ikke når jeg putter en dvd film i xps`sen og skal høre på det lyden. Det er bilde, men ikke noe lyd har prøvd en del å justere lyd, men virker ikke. Hjelp.. Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 HAH! Jeg har whine i windows, men ikke i ubuntu Det er jo fortsatt litt irriterende de gangene jeg skal spille litt, men tror jeg overlever er det flere som kan bekrefte dette ? da er det jo i tilfelle en softwarefeil? styringa av CPU i ubuntu kontra windows? Hmm, nå er jeg sannelig ikke sikker lenger. Er sikker på at jeg hørte whine i morges, men nå sitter jeg på windows igjen og hører ingenting :/ Jaja, vi får bare si at jeg ikke har whine da, er jo ikke negativt Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Er det noen som har koblet en pcen til en lcd skjerm? jeg har koblet pcen med en HDMI kabel til lcd tven, den ser veldig fin ut, men kunne ha vist bedre. Jeg har et problem når jeg skal for eks se på film, jeg hører ikke noe lyd..noe som vett noe om dette? jeg kan høre på musikk fra selve pcen, men ikke når jeg putter en dvd film i xps`sen og skal høre på det lyden. Det er bilde, men ikke noe lyd har prøvd en del å justere lyd, men virker ikke. Hjelp.. Kontrollpanel --> lyd* --> velg HDMI utgangen.... Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Kontrollpanel --> lyd* --> velg HDMI utgangen.... nå blir dette litt på kanten av hva tråden handler om.. men dette synes jeg er veldig irriterende på Vista.. er nesten slitsomt å måtte slå over lydenhet hver gang man skal se en film via hdmi utgangen.. i XP kunne man sende lyd til både analog og digital utgang samtidig (vet ikke om dette er tilfellet på m1330?).. kunne da ha receiver tilkoblet digitalt hele tiden, samtidig som headset var tilkoblet analogt hele tiden.. eller det en løsning på dette? Lenke til kommentar
generalster Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Bare å returnere den om du ikke er happy.. Jeg klagde på whinen, men fikk tilbakemelding om at dette kun var en "desigm nois".. Han kalte det en feature:P Jeg hadde blue screen i tillegg, men de nektet å swope den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg