Lukilock Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Så PCen funker enda ikke den partisjonen på 113mb er der? Da vurderer jeg å slette den å lage en som ikke er skjult og mer plass på! Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) huh.... noen av dere som har opplevd dette? Endret 13. april 2008 av Atzz Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 nei har ikke merka noe til støt, men det er nok litt som whine trur jeg et sted leste jeg at det var fordi at noen av laderene de sendte ut ikke var jorda. OG at hvis du opplevde det var det bare å ta kontakt med dell så skulle de gi deg en ny lader som var jorda men er ikke sikker Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 nei har ikke merka noe til støt, men det er nok litt som whine trur jeg et sted leste jeg at det var fordi at noen av laderene de sendte ut ikke var jorda. OG at hvis du opplevde det var det bare å ta kontakt med dell så skulle de gi deg en ny lader som var jorda men er ikke sikker Har merka mye støt i apple sine produkter. Spesielt PowerBook/MacBook Pro serien. Og iPhone/iPod Touch gir meg ofte støt (ikke store, men små). Så tror ikke Dell er de eneste med dette problemet Lenke til kommentar
kozzo Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nå får jeg en ny xps fra DELL fordi jeg har hatt problem med den WHINE hellllle tiden. Det verste er at jeg har byttet deler hele 2 ganger! uten noe hell. Første gang de bytta deler så gjordet de at pcen ble ekstrem varm under bruk "irriterende" Men nå sier de at jeg skal få en ny som erstater den jeg her. får håpe at det går bra denne gangen. skjedd med flere? Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hvis du leser litt i tråden vil du finne mange som har samma problemet Lenke til kommentar
kozzo Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ja men kanskje ikke sååå ille som min. Jeg har bytta nesten alle delene og alle update det går ann, men forsatt uten noe flaks. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Kva for nokre drivera må eg installere for å bruke miccen som sitt på PC-en? Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Kva for nokre drivera må eg installere for å bruke miccen som sitt på PC-en? Bare lyddriveren, hvis du kjører XP. Men det kan se ut som den ikke virker, fordi den står på minimum i lyd-instillingene. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Er vista. Har re-installert før, men no får eg av ein eller anna grunn ikkje opp miccen Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Er vista. Har re-installert før, men no får eg av ein eller anna grunn ikkje opp miccen men har du lagt inn driverne fra dell da? drivere fra dell.no Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Da blir det å sende inn min pga. Whine. Den har blitt veldig ille Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 skjønner det ikek ass, har jo N-Draft trådløst kort og det er jo på 300 Mbps men det høyeste jeg har fått i status til nettverkskortet er 130 Mbps, mens jeg på en annen pc med N-Draft kort får 300 Mbps i status hele tiden, er dette for å spare strøm? Selv om jeg overfører store filer mellom pcer får jeg allikevel ikke mer enn maks 130 Mbps Lenke til kommentar
misvisning Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Dere som er plaget av whine, hvis dere aksepterer litt kortere batteritid (sitter vel ofte på strøm uansett), så kan dere la denne gå i bakgrunnen: http://folding.stanford.edu/English/Download Whinen forsvinner (for prosessoren er opptatt med å regne), og dere hjelper forskere med utregning av proteinblablabla :-) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Er whine et veldig utbredt problem på disse? Eller varierer det veldig fra maskin til maskin? Har fulgt tråden helt fra starten, og ja, det er en del som har rapportert dette og det er ett svært kjent problem. Så det har ikke blitt borte med den nye CPU serien? Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Er Multicom Compal JFT00 en reell utfordrer til xps 1330? Man får den jo nå med 4gb minne, t9300 cpu, 320gb hdd osv for kun 8082kr..Kan også velge mellom å ha den i svart eller hvit pianolakk.. Den har jo kun et x3100 skjermkort, men det samme har jo den rimeligste 1330'n.. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Så det har ikke blitt borte med den nye CPU serien? Vel, det påstås at det har det, og ingen har rapportert noe annet enda, så det kan se slik ut foreløpig. Jeg synes dog det er litt tidlig å fastslå det helt sikkert enda. Lenke til kommentar
generalster Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg har en liten høy frekvens lyd i min penryr 2,4 ghz. Har bestilt en til, så er veldig spent på den. Skal gi tilbakemelding Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg har en liten høy frekvens lyd i min penryr 2,4 ghz. Har bestilt en til, så er veldig spent på den. Skal gi tilbakemelding Sikker på det ikke er HD'en? Klarer du høre hvilken side av maskinen lyden kommer fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg