FreshJive Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Generalster, fikk også min idag. Det er CPU whine, ikke så ille, men irriterende. Er ikke fra HDD, men CPU Lenke til kommentar
Redman Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ja min mic fungerer utmerket i XP ivertfall, starta ikke Vista engang før e instalerte XP Tror det meste fungere, bortsett fra at WPA2 bare dukker opp i Intel sitt konsoll og ikke i wireless Zero configuration(som jeg foretrekker) Lenke til kommentar
Redman Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 noen som husker hva som trigga whine? tror ikke jeg har det på min t8100 Lenke til kommentar
generalster Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jepp, er CPU. Men har egentlig et større problem, får bluescreen hver gang jeg restarter pcen... En fyr fra dell som skulle fikse det istad, så jeg måtte se han rote rundt på norsk os (han var fra india) og det eneste han gjorde var å installere vista på nytt, noe som ikke hjalp. Er litt frustrert her nå.. ikke ringer han tilbake heller... Ingen andre som har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Unskyld for å gjenta meg selv, men hvor kan jeg finne en e-mail adresse til dell? Er greit å ha når jeg vil sende dem en mail... Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det ligger sånne e-post skjemaer overalt på dell sine sider! Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Håper noen kan hjelpe meg med følgende problemstilling; når jeg setter den bevegelseshastigheten jeg vil ha på pekemarkører(bruker driveren til Synaptics)så "huskes" ikke denne etter omstart. Må stille inn den hastigheten jeg vil ha hver gang jeg starter maskinen. Jeg rakk aldri å teste dette ut med Vista inne, da det operativsystemet ble "pælma" ut av maskinen temmelig kjapt. Er det bare på min maskin med XP som det er slik, eller opplever dere med Vista også dette? Eller skal det kanskje være sånn? Håper ikke det, da det er til stor irritasjon, særlig siden defaulthastigheten er veldig treig. Hadde hvert flott om både folk med Vista og XP hadde tatt seg tid til å sjekke. Håper på respons. Hilsen en sær gammel fa... Lenke til kommentar
azreel Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Får min i dag jeg og ^^ cant wait, Schenker firmaet er påvei hit akkurat nå..håper på 0 penryn cpu whine. Lenke til kommentar
Redman Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Håper noen kan hjelpe meg med følgende problemstilling; når jeg setter den bevegelseshastigheten jeg vil ha på pekemarkører(bruker driveren til Synaptics)så "huskes" ikke denne etter omstart. Må stille inn den hastigheten jeg vil ha hver gang jeg starter maskinen. Jeg rakk aldri å teste dette ut med Vista inne, da det operativsystemet ble "pælma" ut av maskinen temmelig kjapt. Er det bare på min maskin med XP som det er slik, eller opplever dere med Vista også dette? Eller skal det kanskje være sånn? Håper ikke det, da det er til stor irritasjon, særlig siden defaulthastigheten er veldig treig. Hadde hvert flott om både folk med Vista og XP hadde tatt seg tid til å sjekke. Håper på respons. Hilsen en sær gammel fa... Hvorfor bruke driveren? spør en annen gammel fan;) dette for å scrolle? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Fikk min pc i dag Ingen cpu whine som eg kan høyre Lenke til kommentar
FreshJive Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 burde jeg legge inn andre skjermkortdrivere enn de som er på maskinen når den kommer? Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Håper noen kan hjelpe meg med følgende problemstilling; når jeg setter den bevegelseshastigheten jeg vil ha på pekemarkører(bruker driveren til Synaptics)så "huskes" ikke denne etter omstart. Må stille inn den hastigheten jeg vil ha hver gang jeg starter maskinen. Jeg rakk aldri å teste dette ut med Vista inne, da det operativsystemet ble "pælma" ut av maskinen temmelig kjapt. Er det bare på min maskin med XP som det er slik, eller opplever dere med Vista også dette? Eller skal det kanskje være sånn? Håper ikke det, da det er til stor irritasjon, særlig siden defaulthastigheten er veldig treig. Hadde hvert flott om både folk med Vista og XP hadde tatt seg tid til å sjekke. Håper på respons. Hilsen en sær gammel fa... Hvorfor bruke driveren? spør en annen gammel fan;) dette for å scrolle? Ja Lenke til kommentar
ventle Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 det suger jo, kommer det støtte for det senere tror du? kan jeg legge inn vista 64bit på m1330? isåfall, hva blir forskjellen? 32-bits kan ikke støtte mer enn 4GB. en minneadresse er ett binært tall, og når operativsystemet bare støtter tall opp til 32 bits (=32 binære siffer) kan det bare eksistere drøyt 4 milliarder ulike adresser (hver adresse lagrer en byte). Det er fullt mulig (og forsåvidt den eneste løsningen) å legge inn 64-bits Vista, XP eller ett annet 64-bits OS på alle PC-er med prosessor som støtter 64-bits instruksjoner (Alle Core 2 Duo-prosessorer, som man finner i XPS m1330, støtter 64-bits instruksjoner). Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) glem d. Endret 18. mars 2008 av Core2dou Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 32bits OS støtter ikke 4 GB men ca. 3,5GB Det gjør det nok ikke! Hvor mye minne du kan "se" i windows avhenger av hvor mye minne resten av systemet tar. feks skjermkort. Lenke til kommentar
FreshJive Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 har det noe for seg å skifte til vista 64bit da? altså, hva er fordelene med 64bit? blir det særlig raskere, og får man de fleste programmer til 64bit? et annet urelevant spørsmål: hvorfor "lagger" alltid coverflow i iTunes på andre maskiner enn mac? Hos meg lagger det i alle fall, og har topspecca m1330.. Burde jeg forresten legge inn andre skjermkortdrivere enn de som fulgte med? Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 burde jeg legge inn andre skjermkortdrivere enn de som er på maskinen når den kommer? Ja, nyere jo bedre. http://www.laptopvideo2go.com/ Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Kva er den nyaste til vårt skjermkort? Prøvde å installere 174.51, men det gjekk ikkje,. Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Kva er den nyaste til vårt skjermkort? Prøvde å installere 174.51, men det gjekk ikkje,. Mener det er denne, og den fungerer utmerket. Husk å laste ned den moddede inf fila. Men det visste du sikkert. Endret 19. mars 2008 av troutmaster Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det var for xp det, trenger til vista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg