TommyGun77 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Er det noen konfigurasjoner med större risk for cpu whine enn andre? Hvilke(n) av prosessorene er Penryn? Penryn er fra T8100 og oppover. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Wee Endelig etter 2veker har den blitt sendt. Er det mulig å ta kontakt med leveranse firmaet å få PC-en levert ein anna plass enn adresse den er bestilt til? Går ut i frå at visst man bur i Oslo får man pakken dagen derpå den er sendt ut i frå Dell? Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Dere som kjører Windows XP på m1330. Bruker dere laptopvideo2go nVidia skjermkort-driverene? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Bruker laptopvideo2go driverne ja. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Bruker laptopvideo2go driverne ja. Okay Regner med at de driverene er bedre & nyere enn dem som dell har på sine driversider. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Stilig Men hvorfor 3? Nå kan du lure.... hehe.. Jeg har 2 fordi jeg vant den ene og den 3 er damen sin. Endret 14. mars 2008 av TommyTheGun Lenke til kommentar
ventle Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Er det ikke kjedelig med alle tre i samme farge? Er det mulig å ta kontakt med leveranse firmaet å få PC-en levert ein anna plass enn adresse den er bestilt til? firmaet heter Schenker og hvis det ikke er snakk om store avstander bør det gå helt greit. Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg lurer på en ting, er det bekreftet (kilder?) at penryn ikke sliter med CPU Whine? I så fall lurer jeg på om jeg skal reklamere, for å så kjøpe ny Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Jeg lurer på en ting, er det bekreftet (kilder?) at penryn ikke sliter med CPU Whine? I så fall lurer jeg på om jeg skal reklamere, for å så kjøpe ny Ingen på forumet med Penryn som har hatt CPU Whine tror jeg, reklamer du, mm du tåler whine Endret 15. mars 2008 av Sap15 Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Hvordan går jeg frem? Ringer norsk support, å sier at jeg ønsker å reklamere og sender inn pc-en, så ruller pengene inn på konto? Det er forresten en ting som er litt synd, tilbudet er ikke så bra som på den jeg kjøpte i jan/feb. Tror dere det vil komme gode tilbud de nermeste ukene? Endret 16. mars 2008 av obrestad Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hvordan går jeg frem? Ringer norsk support, å sier at jeg ønsker å reklamere og sender inn pc-en, så ruller pengene inn på konto? Husk at PC-en er gått opp i pris! Lenke til kommentar
FreshJive Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 noen som har et telefonnummer til schenker? Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 noen som har et telefonnummer til schenker? Kommer jo ann på hvor du befinner deg og ditt nærmeste schenker firma.. Men her er i alle fall en liste over nummerene til schenker: Nummere til Schenker. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Kan ikke huske om det er flere som har opplevd dette, men kunne være et heads-up til folk som har CPU-whine: Formaterte og installerte Vista på nytt på maskinen min i går. Før jeg gjorde dette hadde jeg det jeg må anta var CPU-whine - høyfrekvent pipelyd som "gikk i takt" med belastningen på CPU. Kunne godt høre den, men kunne godt leve med det. 250GB HDDen gav også en del lyd fra seg. Etter formateringen er CPU-whine borte, og lyden fra HDD har også roet seg betraktelig Skal også nevnes at jeg la inn alt av nyeste drivere fra dell.no (drivere til GPU fikk jeg fra Windows Update) også. Så kan jo være dette funker for flere enn meg. Lenke til kommentar
glotón Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Er det noen av dere som har denne som har forsøkt å "åpne" opp PC-en? Skjermen min har nemlig sluttet å fungere, den slår seg ikke på ved boot, så jeg mistenker at det kan være en kabel som ikke er riktig tilkoblet eller noe slikt... Hadde jeg vært hjemme hadde jeg ringt Dell support, jeg kjøpte med sånn 3-års service avtale så de sender en tekniker hjem til meg. Jeg regner med at dette er nettopp et slikt tilfelle hvor det ville være lurt. Problemet er at jeg ikke er i Norge for øyeblikket, og jeg kunne trengt å bruke PC-en den neste uken. Noen som vet hvor kabelen fra hovedkortet til skjermen er? Er det fare for at jeg bryter diverse garantisegl dersom jeg prøver å åpne PC-en? I så fall kan jeg jo bare vente til jeg kommer tilbake til Norge og så ringe til Dell support. Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Det er ganske omfattende skal du åpne pc-en din for å finne tilkoblingspunktet er. Det er ca midt under tastaturet, og for å komme til der må du ta ut batteriet, fjerne de knappene over tastaturet, skru opp to skruer, for å så fjerne tastaturet. Da vil du kunne se pluggen til skjermen. Du trenger ikke være redd for garanti viss du utfører arbeidet pent nok, siden de da ikke kan se at du åpnet maskinen. Lenke til kommentar
FreshJive Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 noen som vet om det er noen spesiell måte man må lade batteriene på første gangen(e)? takk for svar, får vel min i morgen eller dagen etter så Lenke til kommentar
Redman Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) http://www.dellcommunity.com/supportforums...thread.id=55178 kalibrering av batteri gjøres når den er ny og så innimellom(lad helt opp og så helt til den kutter), klattlading er bra for batteriet og bør lagres rundt 40% full. Det er sikkert noen tråder rundt om på forum som har lignende linker som jeg har;) Edit: tror min kommer imorgen Endret 16. mars 2008 av Redman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg