Maariee Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Svak susing fra 250GB disk her og. Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kjøp dere en SSD om dere mener vanlige disker lager for mye støy Selv mener jeg at det ikke er verdt pengene (enda). Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Synes ikke at det blir for mye støy eller jeg Gidder ikke å betale flere tuse for en SSD disk på bare "noen få" GB, alt for lite for penga Lenke til kommentar
VanOrton Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 jeg vil ikke deffinere suselyden fra min pc som svak, men kan jo for all del være at jeg har følsome ører da... Jeg vet bare at på min gamle asus pc var det ingen lyd..kun når viften spant opp en gang i blandt Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) NÅ har harddisken begynt å jobbe som f... Jeg får nesten ikke gjørt noe, på ytelsesovervåkningen i vista, er 90 - 100% av lese/skrivekapasiteten brukt opp... Lurer på hva det er som forårskaer dette. EDIT: Forsvant etter en restart. Endret 23. februar 2008 av Atzz Lenke til kommentar
Judas80 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Jeg får ingen av mine to bluetooth headset (Nokia BH-604 og Dell BH200) til å fungere på min m1330. De blir riktig registrert, og får beskjed om at alt virker som det skal. Når jeg prøver å trykke på "connect", på enten "Bluetooth Handsfree Audio" eller "Bluetooth Stereo Audio" under Audio på Bluetooth-enheter, blir det bare automatisk disconected igjen. Jeg får ingen feilmeldinger. Jeg har lagt til alle tjenester som er, på begge enhetene. Jeg tenkte kanskje det var noe som er galt, eller noe som må gjøres, siden ingen av enhetene virker som høretelefoner. (De virker begge som fjernkontroll). Telefonen min, Nokia N95, virker heller ikke mot bluetooth. Windows Vista spørr etter driveren "bluetooth peripheral device". Noen som vet hva jeg må gjøre for å få dette til å fungere riktig? Endret 23. februar 2008 av Judas80 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg har funnet ut av problemet med at hardisken avr under mer eller mindre konsrtant jobbing. Grunn: Avast! anivius's Sanntidsøking (standardskjold) Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg hadde skikkelig uflaks her en dag, så nå blir det ny xps på meg.. Det jeg lurer på er om noen vet om jeg kan få engelsk vista 64 bit? Går det hvis jeg ringer til dell, og bestiller fra en selger? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg hadde skikkelig uflaks her en dag, så nå blir det ny xps på meg.. Det jeg lurer på er om noen vet om jeg kan få engelsk vista 64 bit? Går det hvis jeg ringer til dell, og bestiller fra en selger? Du får ikke denne maskinen levert med 64bit os. Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ok, det er jo litt merkelig at den ikke kan leveres med 64bits os. Får bare leve med 32bits os, men kan man få engelsk vista uten noe ekstra tillegg? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Tror ikke det er no problem å få engelsk om du ringer Tror du slipper å betale noe ekstra siden det er lisensen du betaler for og den er jo lik om du har norsk eller engelsk. Endret 23. februar 2008 av Core2dou Lenke til kommentar
mfloe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Vet noen om minnekort leseren i M1330 støtter SDHC og SDHC v2.0? Tenkte jeg skulle bestille meg et minnkort for å bruke det som backup av mine dokumenter mappen. Dette i tilfelle virus eller harddisk feil. Lenke til kommentar
voodz Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Jeg har funnet ut av problemet med at hardisken avr under mer eller mindre konsrtant jobbing. Grunn: Avast! anivius's Sanntidsøking (standardskjold) Jeg har også problemer med suselyd fra laptopen. Er dette Avastprogrammet noe som følger med maskinen? Er det eventuelt noen andre som har fått svar på hvordan man blir kvitt suselyden? Jeg kjøpte pcen fordi den fikk 9/10 på dinside på støymålingen.. men den bråker rundt regnet 50 ganger mer enn min targa 1557k som jeg kjøpte for 3 år siden. Utenom støynivået så er dette en fantastisk PC.. men spørs om jeg må benytte meg av angreretten evt reklamere grunne det jeg anser som en mangel.. Alle forslag mottaes med takk Edit: Jeg har også slått av indekseringen til vista og google desktop - uten resultat.. :-/ Endret 24. februar 2008 av voodz Lenke til kommentar
ventle Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg har funnet ut av problemet med at hardisken avr under mer eller mindre konsrtant jobbing. Grunn: Avast! anivius's Sanntidsøking (standardskjold) Jeg har avast og harddisken gir ikke en lyd når jeg ikke bruker maskinen... Lenke til kommentar
voodz Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Jeg har funnet ut av problemet med at hardisken avr under mer eller mindre konsrtant jobbing. Grunn: Avast! anivius's Sanntidsøking (standardskjold) Jeg har avast og harddisken gir ikke en lyd når jeg ikke bruker maskinen... Kjører du XP eller vista? Er det noen som har opplevd at harddisken støyer på XP evt etter å ha reinstallert vista? Endret 24. februar 2008 av voodz Lenke til kommentar
ventle Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Windows 2000 Vista jobber hele tiden med å indeksere filer på harddisken slik at det går raskere å søke etter filer. Dette er vanligvis årsaken til at man hele tiden hører harddisken jobbe når maskinen ikke er i bruk. Funksjonen kan slåes av, søk etter filer vil da gå tregere (samme hastighet som på 2000/XP), men harddisken blir lydløs på tomgang (foruten den lave suselyden). Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ny rabattkode på kjøp av XPS laptop'er hos dell 10 %: 65LG3MW9780P3R Varer i en uke. Kommer det fler slike?? Har ikke tenkt å kjøpe før April eller noe... Sparer nesten 1400 kr med den koden! Det er "gratis" integrert 3G greie det Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ok, det er jo litt merkelig at den ikke kan leveres med 64bits os.Får bare leve med 32bits os, men kan man få engelsk vista uten noe ekstra tillegg? Du kan muligens kjøpe en Alternativ installasjonsdvd så du får 64bit Jeg gjorde det her http://www.microsoft.com/windowsvista/1044...no/default.mspx og det kostet meg 80kr for platen + 20kr i porto sånn omtrent. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 1.Noen som vet hvorvidt (og i tilfelle når) denne laptopen leveres med ubuntu i Norge? Trenger ikke å være forhåndsinstallert, men siden den leveres med ubuntu elsewhere så øyner jeg håp om at jeg ikke må betale laptopavgift til MS. Jeg har etter beste evne søkt gjennom tråden for å finne svar. Det kunne kanskje vært vestentlig nok til å ta med i første post. 2. Har Hdmi-ut begynt å virke i ubuntu? (Det var noen som nevnte det tildligere i tråden) Lenke til kommentar
VanOrton Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Windows 2000 Vista jobber hele tiden med å indeksere filer på harddisken slik at det går raskere å søke etter filer. Dette er vanligvis årsaken til at man hele tiden hører harddisken jobbe når maskinen ikke er i bruk. Funksjonen kan slåes av, søk etter filer vil da gå tregere (samme hastighet som på 2000/XP), men harddisken blir lydløs på tomgang (foruten den lave suselyden). Hvordan slår en av dette da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg