Maariee Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Og da var min xps 1330 i hus. Måtte selvfølgelig hente´n i dag. Har sitti noen timer og knotta... Flott maskin. Ingen piping eller annen støy. Kanskje en svak susing fra harddisken, men sånn skal det være. Hittil fungerer alt som det skal. Gled dere! Endret 18. februar 2008 av Maariee Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Har noen hørt om et fix til pipelyden? Jeg lurer også på dette, er det noen som kan svare? Det står ikke noe om dette på dells eget forum? Lenke til kommentar
alex2 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har to problemer med min Xps: PCen har den berømte pipelyden PCen er "skeiv", den viper opp og ned når jeg skriver på den. Jeg vil gjerne ha en ny maskin men gidder ikke å vente 45 minutter! for at det skal bli min tur i Dell-køen. Hvorfor har ikke Dell norsk support på xps! Noen som har opplevd dette og har noen tips til meg? Jeg ringte inn til supporten, og mannen i andre enden fikset vippegreia på min maskin! Og problemet med engelsk support er??????? Har snakket med tre stk. og alle som en er flinke, hyggelige og snakker kjempebra engelsk. Bedre med få og flinke enn mange og dårlige, som det sikkert hadde blitt om de skulle hatt XPS support i norge. Hvordan fikset han vippegreia? Høres ganske rart ut å kunne gjøre dette på telefon;D Lenke til kommentar
iCar Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har to problemer med min Xps: PCen har den berømte pipelyden PCen er "skeiv", den viper opp og ned når jeg skriver på den. Jeg vil gjerne ha en ny maskin men gidder ikke å vente 45 minutter! for at det skal bli min tur i Dell-køen. Hvorfor har ikke Dell norsk support på xps! Noen som har opplevd dette og har noen tips til meg? Jeg ringte inn til supporten, og mannen i andre enden fikset vippegreia på min maskin! Og problemet med engelsk support er??????? Har snakket med tre stk. og alle som en er flinke, hyggelige og snakker kjempebra engelsk. Bedre med få og flinke enn mange og dårlige, som det sikkert hadde blitt om de skulle hatt XPS support i norge. Hvordan fikset han vippegreia? Høres ganske rart ut å kunne gjøre dette på telefon;D Er som regel minne/cpu dekselet som ikke sitter ordentlig eller WLAN dekselet, er bare å skru dem og sette på igjen skikkelig. Vips så er vippingen borte..... Lenke til kommentar
Maariee Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg er ingen ekspert. Maskinen min finner ikke driver for blåtann, og får derfor ikke innstallert denne. Har sett på dell sin hjemmeside, men fant ikke noe. Vet noen hvor jeg finner driver til bluetooth peripheral device? Lenke til kommentar
Bza Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er det ikke denne du leter etteR? Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Elelr snakker du om den som kommer opp etter at du f.eks har lagt til en mobil som BT enhet på pcen? I mitt tilfelle var dette en Nokia N73 og for at jeg skulle slutte å få dissde meldingen så måtte jeg gå å laste ned Nokia PC Suite, hvis det er dette problemet du har så er det bare å trykke på: Bruk internett til å løse dette problemet Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Hmm... like før jeg kaste hele greia... i alle fall bluetoothen. Jeg får til å sende filer fra PC til mobilen, men ikke andre veien, hva er det som sjer? Sikkert Vista EDIT: NEWS OF THE DAY!!!!!!!! Jeg fikk min føste bluescreen på XPSen i dag, der stod det BUGCODE_USB_DRIVER hva nå enn det betyr... Endret 19. februar 2008 av Atzz Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Anbefaler XP, funker 100% her Maskinen ble også utrolig mye raskere med XP på, og yter en del bedre f.eks i battlefield enn da jeg hadde vista på'n. Har heller ingen driver problemer. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 ja, ja. Men jag har ikke noe LOVLIG XP og ha på maskina.... Men er det noen av dere som vet hvordan mans sender filer fra mobil og til PCen som har Vista? Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hva slags telefon har du? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Sorry Ericsson K610i, Det snodig er at jeg har (på en eller annen måte) klart å styre musa med den. (datamusa vel og merke) Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Se om sony ericsson har noe program til den som nokia har å se om det funker Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Ja det har de... Men, på XP er det jo bare og sende fila.... Endret 19. februar 2008 av Atzz Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Sorry Ericsson K610i, Det snodig er at jeg har (på en eller annen måte) klart å styre musa med den. (datamusa vel og merke) Har akkurat samme telefon. Hvis du skal sende filer både til XP SP-2 og Vista må du sørge for at maskinen har bluetooth skrudd på (et steg som noen glemmer . Også må du sørge for at datamaskinen er klar til å motta filer. Høyreklikk Bluetooth ikonet i systemfeltet og velg "Motta en fil". Så sender du bare filen på vanlig måte fra telefonen. Denne fremgangsmåten gjelder forsåvidt alle telefoner. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Høyreklikk Bluetooth ikonet i systemfeltet og velg "Motta en fil". AHA..... Visste det var noe jeg hadde glemt. Fuker enda ikke Endret 19. februar 2008 av Atzz Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Kan du gå litt mer i detalj hva som ikke fungerer? Hvilken feilmelding(er) får du? Er "Tillatt bluetooth enheter å koble til maskinen"huket av? (Finnes under fanen "Alternativer" inne på bluetooth innstillinger vinduet) Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 JA, den er huket av. Jeg trykker på "motta e nfil" og så semder jeg fila fra Telefonen, men det eneste som sjer, er at det strå "kan ikke koble til " på telefonen... Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Drit nå i denne bluetooth-geria, Kan man kjøre maskina uten batteri, altså bare på AC-adaptret? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kan man kjøre maskina uten batteri, altså bare på AC-adaptret? Det tar vel to sekunder å finne ut? Har ikke vært noe problem på noen maskin jeg har vært borti i hvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg