Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den store Dell XPS m1330 tråden

Anbefalte innlegg

Jeg reinstallerte umiddelbart etter ankomst, og ingen drivere var nødvendig under Windows installasjonen. Når Windows er ferdig installert bruker du driver-CDen til å installere nettverkskortet. Deretter kan du bruker drivernedlastningen til Dell for resterende drivere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg holder på å legge om til XP nå. Må jeg la RECOVERY-partisjonen ligge for å kunne gjenopprette Vista, eller kan jeg gjøre det utelukkende med den medfølgende CDen? Vil fortrinnsvis formatere absolutt alt. Håper noen kan svare raskt, sånn at jeg får fullført dette nå. :)

Endret av Peppep
Lenke til kommentar
Jeg holder på å legge om til XP nå. Må jeg la RECOVERY-partisjonen ligge for å kunne gjenopprette Vista, eller kan jeg gjøre det utelukkende med den medfølgende CDen? Vil fortrinnsvis formatere absolutt alt. Håper noen kan svare raskt, sånn at jeg får fullført dette nå. :)

Du kan fjerne RECOVERY-partisjonen. Vista-CDen fungerer alene.

Lenke til kommentar
Hvis en ringer til Dell er det nå mulig å få kjøpt denne med Penryn :thumbup:

Snakka med en på "Dell chatten" og han sa at penryn ikke kommer helt enda! Jævla svenske faen :p Ikke særlig høflig var han heller.... minna meg bare på at han ville hjem siden klokka var nesten 18.00 :thumbdown:

Da er han ikke oppdatert, det ble mulig å bestille det i går!

Lenke til kommentar

Snakka med en på "Dell chatten" og han sa at penryn ikke kommer helt enda! Jævla svenske faen :p Ikke særlig høflig var han heller.... minna meg bare på at han ville hjem siden klokka var nesten 18.00 :thumbdown:

En annen chatte-mann: "Det er det dessverre ikke. Det ligger ikke i vårt bestillingssystem, så det stemmer dessverre ikke."

Lenke til kommentar

En annen chatte-mann: "Det er det dessverre ikke. Det ligger ikke i vårt bestillingssystem, så det stemmer dessverre ikke."

De skal være informert nå, ring inn hvis du ikke tror meg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...