Bza Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg reinstallerte umiddelbart etter ankomst, og ingen drivere var nødvendig under Windows installasjonen. Når Windows er ferdig installert bruker du driver-CDen til å installere nettverkskortet. Deretter kan du bruker drivernedlastningen til Dell for resterende drivere. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Nå har Dell satt ned prisen litt.... men 3GB RAM som standard er nå fjernet. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 3gb minne er standard på den dyreste modellen! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 3gb minne er standard på den dyreste modellen! Ja, og 320GB harddisk er ennå med på den dyreste. Lenke til kommentar
vgdev Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Et lite spørsmål: Er det noe poeng å velge XPS Consumer Hardware Support(den som ikke er standard) til en m 1330? Takker hjerteligst for svar mvh Vgdev Lenke til kommentar
Magic Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Et lite spørsmål: Er det noe poeng å velge XPS Consumer Hardware Support(den som ikke er standard) til en m 1330? Takker hjerteligst for svar mvh Vgdev et lite spørsmål fortjener et lite svar..: nope! Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 hvis jeg går inn på Recovery-partisjonen, er den en mappe som heter "dell" Og inni denne mappen er den en mappe som heter "Image". og inni der igjen er den en rar fil. Hva er denne til? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hvis en ringer til Dell er det nå mulig å få kjøpt denne med Penryn Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hvis en ringer til Dell er det nå mulig å få kjøpt denne med Penryn Hva er penryn? Er det de nye prosessorene til Intel? Lenke til kommentar
Bza Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hvis en ringer til Dell er det nå mulig å få kjøpt denne med Penryn Hvor mye ekstra må man ut med da? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Er noen å velge i, men jeg husker ikke prisene. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Jeg holder på å legge om til XP nå. Må jeg la RECOVERY-partisjonen ligge for å kunne gjenopprette Vista, eller kan jeg gjøre det utelukkende med den medfølgende CDen? Vil fortrinnsvis formatere absolutt alt. Håper noen kan svare raskt, sånn at jeg får fullført dette nå. Endret 14. februar 2008 av Peppep Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hvis en ringer til Dell er det nå mulig å få kjøpt denne med Penryn Snakka med en på "Dell chatten" og han sa at penryn ikke kommer helt enda! Jævla svenske faen Ikke særlig høflig var han heller.... minna meg bare på at han ville hjem siden klokka var nesten 18.00 Lenke til kommentar
Bza Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg holder på å legge om til XP nå. Må jeg la RECOVERY-partisjonen ligge for å kunne gjenopprette Vista, eller kan jeg gjøre det utelukkende med den medfølgende CDen? Vil fortrinnsvis formatere absolutt alt. Håper noen kan svare raskt, sånn at jeg får fullført dette nå. Du kan fjerne RECOVERY-partisjonen. Vista-CDen fungerer alene. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hvis en ringer til Dell er det nå mulig å få kjøpt denne med Penryn Snakka med en på "Dell chatten" og han sa at penryn ikke kommer helt enda! Jævla svenske faen Ikke særlig høflig var han heller.... minna meg bare på at han ville hjem siden klokka var nesten 18.00 Da er han ikke oppdatert, det ble mulig å bestille det i går! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hvis en ringer til Dell er det nå mulig å få kjøpt denne med Penryn Snakka med en på "Dell chatten" og han sa at penryn ikke kommer helt enda! Jævla svenske faen Ikke særlig høflig var han heller.... minna meg bare på at han ville hjem siden klokka var nesten 18.00 Da er han ikke oppdatert, det ble mulig å bestille det i går! En annen chatte-mann: "Det er det dessverre ikke. Det ligger ikke i vårt bestillingssystem, så det stemmer dessverre ikke." Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hvis en ringer til Dell er det nå mulig å få kjøpt denne med Penryn Snakka med en på "Dell chatten" og han sa at penryn ikke kommer helt enda! Jævla svenske faen Ikke særlig høflig var han heller.... minna meg bare på at han ville hjem siden klokka var nesten 18.00 Da er han ikke oppdatert, det ble mulig å bestille det i går! En annen chatte-mann: "Det er det dessverre ikke. Det ligger ikke i vårt bestillingssystem, så det stemmer dessverre ikke." De skal være informert nå, ring inn hvis du ikke tror meg! Lenke til kommentar
vgdev Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Da har jeg bestillt m1330 nå med penryn prosessor, var vel t9300. Det er bare å snakke med tommy Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hvor mye mer blir prisen? Tenkte meg egentlig å bestille en med 2.0 ghz og så oppgradere selv senere.. Lenke til kommentar
vgdev Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hvor mye mer blir prisen? Tenkte meg egentlig å bestille en med 2.0 ghz og så oppgradere selv senere.. Tror det var rundt 600+mva i tilleg, hvis du tok utgangspunt i den 2,2 i den gamle serien. mvh vgdev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg