^xRun^ Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det som plager meg enormt(!!) er at når det trådlause nettverkskortet er aktivert, "lagger/hakker" musikk/filmar som blir avspelt. Dvs at eit par gongar i kvar sang "knitrer" det. Fleire som opplever dette? Gjeld forøvrig for alle avspelingsprogram, prøvd både VLC, winamp og wmp. Jeg tipper du har et dell wlan-kort i maskinen. Du kan trygt deaktivere a-båndet i driveren til det kortet, og da vil trolig denne knitringen forsvinne også. Er et kjent problem, men a-båndet er utrolig lite brukt, så det er ikke noe tap. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Da var en XPS1330 bestilt for min del også Lenke til kommentar
rodell Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Bestilt 1330 jeg også! Bestilte klokken 19 i kveld, fikk ordrebekreftelse kl 23.30 om at leveringsdato blir FØR ELLER PÅ 1202-2008 :-) Gleder meg, gleder meg. Lenke til kommentar
VanOrton Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Da har jeg bestillt en XPX m1330 Det vil si, jeg bestillte den i går, så jeg fikk en fin rabatt Gjett om jeg gleder meg til den er i hus... Hva er deres leveringstid? Jeg har ETA 12/2/2008 Jeg bestilte min på mandag og fikk ETA 19/2/2008. Hvorfor får du før meg da!? Arg Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg bestilte forrige uke og fikk også 19/2/2008. Valgte dog forhåndsbetaling, så bestillingen ble ikke registrert før tirsdag. Lenke til kommentar
VanOrton Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg bestilte forrige uke og fikk også 19/2/2008. Valgte dog forhåndsbetaling, så bestillingen ble ikke registrert før tirsdag. men selv om den ble registrert tirsdag, er det jo før disse som postet igår og med det i tankene skulle jo vi også hatt tidligere levering da.... Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Noen som kunne tenke seg å gi en kort veiledning i hvordan å installere win xp? Når jeg booter fra xp cd, og pcen er ferdig med å laste inn drivere får jeg en bluescreen med en feilmelding. Er det noen triks? Guide til XP-installasjon på m1330 Lenke til kommentar
kwb2 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Bestilte mandag denne uken, fikk også ETA 12.02.08. Virker som om det er ein dato dell liker. Står fortsatt fase 2 - preproduksjon. Endret 25. januar 2008 av kwb2 Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 men selv om den ble registrert tirsdag, er det jo før disse som postet igår og med det i tankene skulle jo vi også hatt tidligere levering da.... Avhenger jo helt av konfigureringen, vil jeg tro. Utover standardoppsettet skal jeg ha 1GB ekstra RAM, ett ekstra 9 cellers batteri, farge Midnight Blue og Vista på engelsk. Ikke unaturlig om en eller flere av disse valgene medfører noe lengre leveringstid. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Flere som har problemer med at PC-en "fryser" i 10-15 sekunder etter oppstart? Tror det trådløse nettverkskortet har noe av skylden, men huser ikke hvordan man fikset det. Anyone? Lenke til kommentar
Tandstad Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det som plager meg enormt(!!) er at når det trådlause nettverkskortet er aktivert, "lagger/hakker" musikk/filmar som blir avspelt. Dvs at eit par gongar i kvar sang "knitrer" det. Fleire som opplever dette? Gjeld forøvrig for alle avspelingsprogram, prøvd både VLC, winamp og wmp. Jeg tipper du har et dell wlan-kort i maskinen. Du kan trygt deaktivere a-båndet i driveren til det kortet, og da vil trolig denne knitringen forsvinne også. Er et kjent problem, men a-båndet er utrolig lite brukt, så det er ikke noe tap. Takk for tipset, sitt og fikler i enhetsbehandling no, men veit ikkje heilt kva du meiner med å deaktivere a-båndet? Flott om du hadde putta det inn med teskei til meg Lenke til kommentar
^xRun^ Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 I avansert for enheten velger du å deaktivere et bånd, kortet støtter a/b/g/n, og du deaktiverer a-båndet. Jeg har ikke dell sitt wlankort installert lenger, men ellers skulle jeg gitt deg et bilde av det. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Noen som kan bekrefte at det er N-båndet som gjør det? Lenke til kommentar
^xRun^ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Noen som kan bekrefte at det er N-båndet som gjør det? Nei, jeg skrev a-båndet, og det er bekreftet her hos meg og andre. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ops, skreiv feil Mente A-bådet. Lenke til kommentar
^xRun^ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ops, skreiv feil Mente A-bådet. Jepp, jeg fikk tipset på dette forumet og på et annet fprun da jeg stilte det samme spørsmålet, og bekreftet det siden ved å forsøke selv. Nå har jeg byttet til et intel 4965-kort, og der er ikke dette noe problem. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Da har jeg også bestilt meg en maskin. Hva angår pris/ytelse tror jeg knapt man kan gjøre et bedre kjøp i dag. Ni tusen for toppmodellen er kanonbra. Ideelt sett skulle jeg fått den levert med Windows XP. Kommer nok til å hive ut Vista til fordel for Linux (Fedora eller Ubuntu, har ikke bestemt meg). Endret 26. januar 2008 av Penneknekt Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hvorfor er minner bare på 667 MHz når CPU ligger på 800 MHz? Ville det ikke vært optimalt med lik MHz på begge to? Etter å ha bestilt to stk fra før til andre folk så heller mot å betille en så ribbet verson jeg kan få tak i også heller oppgradere den på egenhånd. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hvorfor er minner bare på 667 MHz når CPU ligger på 800 MHz? Ville det ikke vært optimalt med lik MHz på begge to? Santa Rosa-brikkesettet støtter bare 667 Mhz. Hvis du setter inn 800 Mhz brikker vil de bli klokket ned til 667 Mhz. Lenke til kommentar
oyvindoyvindgulletkomhem Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 God kveld i stuen. Eg har bestillt dette (forhåpentligvis) vidunderet og venter i spenning. Men urutinert pckjøper som eg e så var eg seff ikkje inner her og sjekket rabattkoder. Vet noen om det går an å bruke disse i etterkant? F.eks ringe inn til dell og si "oi sann eg glemte at eg hadde en rabattkode!", og så få noe ekstrautstyr for den summen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg