kesse Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ser ikke ut som jeg har sluppet unna pipingen allikevel. Fyfaen for en irriterende lyd!! Ingen måte å fikse det på?? Lenke til kommentar
Arcadeuz Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 du kan prøve å laste ned rmclock og "unchecke" popup mode. Det hjalp med å fjerne 70-80% av ulydene hos meg på litt bekostning av batteritid. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Kommer pipinga etterhvert, eller med en gang? Lenke til kommentar
kesse Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 hvor finner jeg popup mode? takk for hjelpen hvertfall Lenke til kommentar
Arcadeuz Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 du finner popup mode i "advanced CPU settings" ---> "platform #1" ---> trykk bort haken der det står "popup mode". Selfølgelig kan du også prøve "disable C4", men hos meg begynte pcen å henge seg opp. Dersom du kjører Vista og ønsker at rmclock skal starte opp automatisk, noe den ikke gjør med standarinnstillingene, så går du på "settings" og deretter "startup options". Håper dette var til hjelp Lenke til kommentar
kesse Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Kommer pipinga etterhvert, eller med en gang? Jeg trodde jeg hadde sluppet unna helt til jeg satt i en et helt stille rom uten noe annet støy, da hørte jeg at vifta støyet litt og den pipingen. I tillegg er tastaturet litt skjevt så jeg har fått et litt dårlige inntrykk enn jeg hadde håpet! Men bortsett fra er den god! Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Er den CPU pipinga noe som kan fikses ved en oppdatering, eller må den evt. inn på rep? Lenke til kommentar
kesse Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Takk for hjelpen Arcadiuz, skal se om dette hjelper! Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ser min ligger på Alnabru, Hvor lang tid bruker Shcenker på å få ut varene? Kurte siden jeg skal på øvelse fredag til søndag, så hadde vært greit å fått den i morgen:-D Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 kom den dit i da eller i går eller hva? sagt milioner av ganger: ring dem kl 10 eller noe i morgen og hør. om den kom dit i dag tviler jeg på at den kommer til deg i morgen. fredag ville jeg tro. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Min kom dit i dag morges klokken 06.00, klokken 10.00 ringte de meg for å avtale levering senere i dag Lenke til kommentar
kesse Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 En gang i bladt hører jeg en skikkelig "klikkelyd" i harddisken, skjer bare en gang i blandt, men det er et distinkt "klikk", ganske høyt. Tror det er harddisk, andre som har det? Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Min har nå forlatt sorteringshub'en i København er ikke ETA før mandag men om jeg sporer den til Schenker i Stavanger i helga så tror jeg at jeg stikker innom og henter den selv, er en 10min sykkeltur omtrent. Kommer sannsynligvis til å formatere hele dingsen pga bloatware'en til Dell...noen forskjeller med å formatere Vista sammenlignet med XP? Trenger jeg en tråd-mus eller vil driverene til en trådløs Logitech fungere fra starten av? Og til slutt....noen som har noen gode forslag til gratis antivirus? Har AVG nå men synes ikke det var så veldig, Avast kanskje? Erfaringer? Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) sjøl bruker jeg avast på alle maskinene mine og er knall fornøyd...oppdaterer seg ofte, er raskt og krever lite ressurser og beskytter godt nok i mine øyne ja og at det er gratis gjør det ikke verre akkurat! ps! seriøst dårlige nett-tjenester schenker har...først sto det at sidene skulle være nede til midnatt...så utvidet de det til å vare til 6 imorra tidlig Endret 16. januar 2008 av Lightning Lenke til kommentar
jbrand Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja de er visst nede hver natt virker det som :/ Var slik i går natt og. Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 hehe gode muligheter til å få jobb som sysadmin der da...kanskje jeg skulle sendt en søknad Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Kunne man laget en poll på XPS M1330 på dette med pipelyd, harddisk ulyder og viftestøy og hvor fornøyd folk er? Slik at vi lettere danner oss et bilde av dette. Endret 16. januar 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Magic Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 sjøl bruker jeg avast på alle maskinene mine og er knall fornøyd...oppdaterer seg ofte, er raskt og krever lite ressurser og beskytter godt nok i mine øyne ja og at det er gratis gjør det ikke verre akkurat! ps! seriøst dårlige nett-tjenester schenker har...først sto det at sidene skulle være nede til midnatt...så utvidet de det til å vare til 6 imorra tidlig Jeg brukte AVG Free edition, gikk så over til Avast! og nå til Avira AntiVir. AVG brukte veldig lite ressurser, men er noe svak i å finne alle virus/trojaner. AVG! bruker også lite ressurser, men synes programmet er veldig tregt til å starte opp når jeg skrur på maskinen. Avira AntiVir derimot starter opp mye raskere og bruker lite ressurser, samt at ved en markedsføringskampanje, får man premium versjonen gratis i 6 måneder... Lenke til kommentar
-M- Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Vurderer å slå til på 2,2 GHz-utgaven. I tillegg til fri frakt og 3500 kr i avslag hos Dell, kan alle bruke denne koden som gir ytterligere 15 % rabatt: QSG5W8XR3F53SL Altså 8500,- for en tilsynelatende veldig bra PC. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Står "AWAITING CUSTOMER AGREEMENT" innpå trackinga. Står at den er på Hamar Hva betyr det? Endret 17. januar 2008 av Sempron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg