Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du finner popup mode i "advanced CPU settings" ---> "platform #1" ---> trykk bort haken der det står "popup mode".

Selfølgelig kan du også prøve "disable C4", men hos meg begynte pcen å henge seg opp.

Dersom du kjører Vista og ønsker at rmclock skal starte opp automatisk, noe den ikke gjør med standarinnstillingene, så går du på "settings" og deretter "startup options".

Håper dette var til hjelp :)

Lenke til kommentar
Kommer pipinga etterhvert, eller med en gang?

Jeg trodde jeg hadde sluppet unna helt til jeg satt i en et helt stille rom uten noe annet støy, da hørte jeg at vifta støyet litt og den pipingen. I tillegg er tastaturet litt skjevt så jeg har fått et litt dårlige inntrykk enn jeg hadde håpet! Men bortsett fra er den god!

Lenke til kommentar

Min har nå forlatt sorteringshub'en i København :) er ikke ETA før mandag men om jeg sporer den til Schenker i Stavanger i helga så tror jeg at jeg stikker innom og henter den selv, er en 10min sykkeltur omtrent.

Kommer sannsynligvis til å formatere hele dingsen pga bloatware'en til Dell...noen forskjeller med å formatere Vista sammenlignet med XP? Trenger jeg en tråd-mus eller vil driverene til en trådløs Logitech fungere fra starten av?

Og til slutt....noen som har noen gode forslag til gratis antivirus? Har AVG nå men synes ikke det var så veldig, Avast kanskje? Erfaringer?

Lenke til kommentar

sjøl bruker jeg avast på alle maskinene mine og er knall fornøyd...oppdaterer seg ofte, er raskt og krever lite ressurser og beskytter godt nok i mine øyne :)

ja og at det er gratis gjør det ikke verre akkurat! :)

ps! seriøst dårlige nett-tjenester schenker har...først sto det at sidene skulle være nede til midnatt...så utvidet de det til å vare til 6 imorra tidlig

Endret av Lightning
Lenke til kommentar
sjøl bruker jeg avast på alle maskinene mine og er knall fornøyd...oppdaterer seg ofte, er raskt og krever lite ressurser og beskytter godt nok i mine øyne :)

ja og at det er gratis gjør det ikke verre akkurat! :)

ps! seriøst dårlige nett-tjenester schenker har...først sto det at sidene skulle være nede til midnatt...så utvidet de det til å vare til 6 imorra tidlig

Jeg brukte AVG Free edition, gikk så over til Avast! og nå til Avira AntiVir. AVG brukte veldig lite ressurser, men er noe svak i å finne alle virus/trojaner. AVG! bruker også lite ressurser, men synes programmet er veldig tregt til å starte opp når jeg skrur på maskinen. Avira AntiVir derimot starter opp mye raskere og bruker lite ressurser, samt at ved en markedsføringskampanje, får man premium versjonen gratis i 6 måneder...

Lenke til kommentar

Vurderer å slå til på 2,2 GHz-utgaven.

I tillegg til fri frakt og 3500 kr i avslag hos Dell, kan alle bruke denne koden som gir ytterligere 15 % rabatt: QSG5W8XR3F53SL

Altså 8500,- for en tilsynelatende veldig bra PC.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...