Theo343 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 M1330 var for meg drømme laptopen. Men iløpet av denne tråden har jeg mistet lysta på den. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) ikke sikker.. hentet min der selv. men kan du ikke bare ringe dem da? de vat alt slikt sånn her. NR finner du på sidene dems. Theo: hmm.. du kunne vell ikke si hvorfor da? Endret 14. januar 2008 av PixlFace Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Siden det virker å være en del "irritable" problemer med den iflg denne tråden. Men noen som vet om det snart kommer en oppfølger til M1330? Den er jo 8mnd nå? Endret 14. januar 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
POB Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ref tidligere piping. Jeg har mainboard A04. Tror jammen jeg må ta en telefon til Dell.... Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kommer det opp på den trackinga når PCen blir sendt? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) M1330 var for meg drømme laptopen. Men iløpet av denne tråden har jeg mistet lysta på den. Jeg hadde også denne som et klart første valg, spesielt om den vil bli levert med penryn prosessor i den nærmeste fremtiden. Men etter å ha lest her, så har jeg fått et inntrykk at de fleste har et eller annet problem med den, og at den kanskje ikke er noe spesielt å satse på. Det var vell for godt til å være sant med såpass kraftig maskinvare, i en så pen lett og portabel innpakning med LED-skjerm til en så lav pris allikevel Endret 14. januar 2008 av RamGuy Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) En kjip nyhet jeg kom over nå fra pcworld var at LG som leverer batterier til Dell har hatt et tilfelle med batterieksplosjon som er under etterforskning... Får bare håpe de ikke har levert batterier til m1330 og at nærmere etterforskning viser at det kun er en enkelt produksjonsfeil... Link til Pcworld - LG batteriproblem LG kommer aldri til å få noe kvalitetsstempel i mine øre med "Life is Good" samtidig som de produserer noe som kan sprenge ballene av en... Endret 14. januar 2008 av Lightning Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Her er enda en link som tar for seg mer grundig batterieksplosjonen...med også tilhørende video LG går i lufta Lenke til kommentar
stallman Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Dell kom i skade for å sende meg en m1330 uten å ta betalt for den Ringte kundeservice og dem hadde aldri sett maken. Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hehe en smule artig det da Har ennå ikke fått noen bekreftelsesmail sjøl på at de har trekt penger ut av kontoen...og nå har det gått ei uke så får jo se om jeg er like "heldig" Lenke til kommentar
^xRun^ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 M1330 var for meg drømme laptopen. Men iløpet av denne tråden har jeg mistet lysta på den. Jeg hadde også denne som et klart første valg, spesielt om den vil bli levert med penryn prosessor i den nærmeste fremtiden. Men etter å ha lest her, så har jeg fått et inntrykk at de fleste har et eller annet problem med den, og at den kanskje ikke er noe spesielt å satse på. Det var vell for godt til å være sant med såpass kraftig maskinvare, i en så pen lett og portabel innpakning med LED-skjerm til en så lav pris allikevel Kanskje jeg var heldig da, som fikk en tidlig maskin uten problemer med, som du sier, såpass kraftig maskinvare og pen lett portabel innpakning til lav pris, som alt i alt er for godt til å være sant. Jeg er ihvertfall fornøyd. Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Hehe en smule artig det da Har ennå ikke fått noen bekreftelsesmail sjøl på at de har trekt penger ut av kontoen...og nå har det gått ei uke så får jo se om jeg er like "heldig" Har heller ikke blitt trukket fra min Konto. Pakken ble Sendt fra Dell i forrige uke og er på vei via Schenker nå med ETA den 17. (dell sine sider sier 22.) Orderen ble forøvrig lagt Inn den 3 januar. Endret 14. januar 2008 av Martyrium Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Dell kom i skade for å sende meg en m1330 uten å ta betalt for den Ringte kundeservice og dem hadde aldri sett maken. Dette skjedde med meg også. Men hos meg ble pengene trukket rett etter kjøp, og tilbakebetalt ca. 1 måned etter "kjøp" (maskinen var fortsatt ikke i produksjon). Lenke til kommentar
jbrand Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Dell kom i skade for å sende meg en m1330 uten å ta betalt for den Ringte kundeservice og dem hadde aldri sett maken. Og du sa ifra?? xD hehe neida...viser bare at du er et ærlig menneske ^^ Lenke til kommentar
jbrand Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 M1330 var for meg drømme laptopen. Men iløpet av denne tråden har jeg mistet lysta på den. Jeg hadde også denne som et klart første valg, spesielt om den vil bli levert med penryn prosessor i den nærmeste fremtiden. Men etter å ha lest her, så har jeg fått et inntrykk at de fleste har et eller annet problem med den, og at den kanskje ikke er noe spesielt å satse på. Det var vell for godt til å være sant med såpass kraftig maskinvare, i en så pen lett og portabel innpakning med LED-skjerm til en så lav pris allikevel Men så er det jo selvfølgelig de med problemer som oftest vil komme inn på forumet og poste om det. De som er skikkelig fornøyd har sikkert glemt oss forlenge siden Det fine med det hele er jo at hvis det faktisk er noe galt med den så ordner Dell opp. I forhold til hvis man kjøper noe gjennom en nettbutikk uten en forhandler som fikser opp i små probleme som kan oppstå. Men klart man kan bli skeptisk av å lese her i forumet Skjønner det hehe ^^ Gleder meg ihvertfall fryktelig mye til min 1530. P.s. virker som det kan være mindre feil med den, men hva vet jeg. JB Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Men har M1330 blitt modernisert siden den ble sluppet for 8mnd siden? Vet jo at 1525 er en modernisering. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Men har M1330 blitt modernisert siden den ble sluppet for 8mnd siden? Vet jo at 1525 er en modernisering. Hovedkortet har jo blitt oppgradert etterhvert. Jeg har ihvertfall ikke hatt noen problemer med min enda som ikke har vært software-relatert. Skjermen er nydelig, pcen henger godt sammen, pipelyd finnes ikke. Og alt fungerer uten problemer i XP. Anbefaler deg virkelig å gå for denne pcen. Er du uheldig så har Dell en kundeservice som er meget god, og du har i tillegg angreretten i ryggen. Lenke til kommentar
glotón Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Men har M1330 blitt modernisert siden den ble sluppet for 8mnd siden? Vet jo at 1525 er en modernisering. Hovedkortet har jo blitt oppgradert etterhvert. Jeg har ihvertfall ikke hatt noen problemer med min enda som ikke har vært software-relatert. Skjermen er nydelig, pcen henger godt sammen, pipelyd finnes ikke. Og alt fungerer uten problemer i XP. Anbefaler deg virkelig å gå for denne pcen. Er du uheldig så har Dell en kundeservice som er meget god, og du har i tillegg angreretten i ryggen. Hvordan er det generelle støynivået på din pc ved lett bruk? På min kan man alltid høre at en vifte går, i hvertfall i et stille rom, noe som irriterer meg litt. Lurer litt på hvilken vifte det er som går. Hvordan fungerer det på bærbare, er det samme vifte til skjermkort som til prosessor? Lenke til kommentar
jbrand Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Dere er bortskjemt med viftestøy Jeg må slå av min når det er forelesning i IT klassen fordi laptopen bråker sånn....i windows Pluss at den blir en 80 grader ved lett spilling :S Tror dette blir en vidunderlig forandring ^^ P.s hvis du vil ha en god tilbakemelding på lyd og temp så sjekk ut; http://www.notebookcheck.net/Review-Dell-X...ook.7295.0.html Der har du en god anmeldelse Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) en kar hadde en slik på et kurs jeg var, han hadde den oppe og tastet på den hele tiden, man hørte ikke noe viftestøy der. Endret 15. januar 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg