Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre som har problemer etter siste windows update? (vista) Får bare bluescreen, så starter pc`n på nytt. noen som vet hvem spesefik update det er?

Jeg har alt oppdatert, og har ikke opplevd problemer etter de siste installasjonene (09/01).

Det er ikke alle som har dette problemet. Min søster har en som fungerer optimalt, mens dama sin liker ikke win update. Skal lage systemgjenopprettningspunkter og jobbe meg igjennom de oppdateringne jeg tror det kan være.

Lenke til kommentar

Har lest noe om at nyere pcer kanskje mister garantien når man innstallerer XP på maskinen, noen som vet om det gjelder denne? :s Tenker på å ha en dual boot som ligger der til vista blir bedre ;)

Min m1330 kommer i posten neste uke en gang og en XP cd ligger klar :D

Endret av hailgodset91
Lenke til kommentar
Har lest noe om at nyere pcer kanskje mister garantien når man innstallerer XP på maskinen, noen som vet om det gjelder denne? :s

det kan jeg aldri tenke meg. Ingen programmer (foruten programmer som overklokker maskinvaren :) ) har evnen til å skade hardwaren, Windows XP er ikke blant disse.

Hvor har du lest dette?

Lenke til kommentar

Angående CD-en med Windows Vista som følge med XPS M1330: Er det mulig å kjøre denne på en annen laptop for å sjekke om denne godtar Windows Vista før man går til anskaffelse av egen lisens? Selvf, et hypotetisk spørsmål :roll:

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Dere som har installert Ubuntu 7.10: Har dere fått grafikken til å fungere?

Jeg har forsøkt i noen timer nå å få compiz til å fungere ordentlig, uten å lykkes. Først prøvde jeg å hake av for å "enable" driveren under System->Administration->Restricted Drivers Manager. Men da finner jeg ingen steder å konfigurere compiz.

Jeg har også prøvd å bruke DENNE guiden, som blant annet involverer bruk av envy for å installere drivere til Nvidia kortet.

Hva har dere som allerede har fått det til å fungere gjort?

Lenke til kommentar
Dere som har installert Ubuntu 7.10: Har dere fått grafikken til å fungere?

Jeg har forsøkt i noen timer nå å få compiz til å fungere ordentlig, uten å lykkes. Først prøvde jeg å hake av for å "enable" driveren under System->Administration->Restricted Drivers Manager. Men da finner jeg ingen steder å konfigurere compiz.

Jeg har også prøvd å bruke DENNE guiden, som blant annet involverer bruk av envy for å installere drivere til Nvidia kortet.

Hva har dere som allerede har fått det til å fungere gjort?

jeg har ubuntu 7.10 i en virtuell maskin og det funker fett....

Lenke til kommentar
Har lest noe om at nyere pcer kanskje mister garantien når man innstallerer XP på maskinen, noen som vet om det gjelder denne? :s Tenker på å ha en dual boot som ligger der til vista blir bedre ;)

Min m1330 kommer i posten neste uke en gang og en XP cd ligger klar :D

Hva er det du skal vente på da? SP1 er ventet innen en måned eller to, så om Vista noensinne skal være bra nok, så må det være da...

Lenke til kommentar
4dager til så har jeg 1330`n :D

Noen som hvet om det kommer en fiks på at alt låser seg når enn tar ut CDen fra CDromen?

Jeg forstår det slik at det låser seg i noen sekunder...eller låser hele maskinen seg til tider?

Fase 3: Produksjon :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...