kristwa Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du tjener vel litt ytelse av å slå av indekseringstjenesten, men jeg vil påstå at det ikke er verdt det hvis du bruker å søke litt av og til etter innhold. Søketiden øker drastisk når du skrur av indekseringen. Lenke til kommentar
B4d_K4rm4 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Noen andre som har problemer etter siste windows update? (vista) Får bare bluescreen, så starter pc`n på nytt. noen som vet hvem spesefik update det er? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg har alt oppdatert, og har ikke opplevd problemer etter de siste installasjonene (09/01). Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Noen andre som har problemer etter siste windows update? (vista) Får bare bluescreen, så starter pc`n på nytt. noen som vet hvem spesefik update det er? Jeg har alt oppdatert, og har ikke opplevd problemer etter de siste installasjonene (09/01). Det er ikke alle som har dette problemet. Min søster har en som fungerer optimalt, mens dama sin liker ikke win update. Skal lage systemgjenopprettningspunkter og jobbe meg igjennom de oppdateringne jeg tror det kan være. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Har lest noe om at nyere pcer kanskje mister garantien når man innstallerer XP på maskinen, noen som vet om det gjelder denne? :s Tenker på å ha en dual boot som ligger der til vista blir bedre Min m1330 kommer i posten neste uke en gang og en XP cd ligger klar Endret 12. januar 2008 av hailgodset91 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har lest noe om at nyere pcer kanskje mister garantien når man innstallerer XP på maskinen, noen som vet om det gjelder denne? :s det kan jeg aldri tenke meg. Ingen programmer (foruten programmer som overklokker maskinvaren ) har evnen til å skade hardwaren, Windows XP er ikke blant disse. Hvor har du lest dette? Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 HEr http://www.pronetworks.org/forum/about88231.html og en annen liten ting er, Følger det med vista cd elelr ligger det bare som en partisjon for gjennomoppretting? Lenke til kommentar
Magic Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 HEr http://www.pronetworks.org/forum/about88231.html og en annen liten ting er, Følger det med vista cd elelr ligger det bare som en partisjon for gjennomoppretting? begge deler Lenke til kommentar
POB Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Angående CD-en med Windows Vista som følge med XPS M1330: Er det mulig å kjøre denne på en annen laptop for å sjekke om denne godtar Windows Vista før man går til anskaffelse av egen lisens? Selvf, et hypotetisk spørsmål Noen som vet? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Japp, det skal nok funke. Tror jeg Bare å prøve det. Lenke til kommentar
glotón Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Dere som har installert Ubuntu 7.10: Har dere fått grafikken til å fungere? Jeg har forsøkt i noen timer nå å få compiz til å fungere ordentlig, uten å lykkes. Først prøvde jeg å hake av for å "enable" driveren under System->Administration->Restricted Drivers Manager. Men da finner jeg ingen steder å konfigurere compiz. Jeg har også prøvd å bruke DENNE guiden, som blant annet involverer bruk av envy for å installere drivere til Nvidia kortet. Hva har dere som allerede har fått det til å fungere gjort? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Dere som har installert Ubuntu 7.10: Har dere fått grafikken til å fungere? Jeg har forsøkt i noen timer nå å få compiz til å fungere ordentlig, uten å lykkes. Først prøvde jeg å hake av for å "enable" driveren under System->Administration->Restricted Drivers Manager. Men da finner jeg ingen steder å konfigurere compiz. Jeg har også prøvd å bruke DENNE guiden, som blant annet involverer bruk av envy for å installere drivere til Nvidia kortet. Hva har dere som allerede har fått det til å fungere gjort? jeg har ubuntu 7.10 i en virtuell maskin og det funker fett.... Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har lest noe om at nyere pcer kanskje mister garantien når man innstallerer XP på maskinen, noen som vet om det gjelder denne? :s Tenker på å ha en dual boot som ligger der til vista blir bedre Min m1330 kommer i posten neste uke en gang og en XP cd ligger klar Hva er det du skal vente på da? SP1 er ventet innen en måned eller to, så om Vista noensinne skal være bra nok, så må det være da... Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 4dager til så har jeg 1330`n Noen som hvet om det kommer en fiks på at alt låser seg når enn tar ut CDen fra CDromen? Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 4dager til så har jeg 1330`n Noen som hvet om det kommer en fiks på at alt låser seg når enn tar ut CDen fra CDromen? Jeg forstår det slik at det låser seg i noen sekunder...eller låser hele maskinen seg til tider? Fase 3: Produksjon Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 4dager til så har jeg 1330`n Noen som hvet om det kommer en fiks på at alt låser seg når enn tar ut CDen fra CDromen? Dette er en BIOS-issue, og PC-en låser seg uansett OS. Tipper det er fikset i neste BIOS-oppdatering. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 http://youtube.com/watch?v=CZ4bYynnqq8 her, min video. det låser seg bare i ett par seg så henter den jeg inn igjen.. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Er det bare lyden eller hele PCen som låser seg? Endret 13. januar 2008 av Sempron Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 testet nå, og det er hele PC-en.. Lenke til kommentar
Arcadeuz Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Om det finnes en fix fra dell til den høyfrekvente pipelyden fra pcen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg