Toxin Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Var det jeg også lurte litt på Time is nigh! Ringer nok inn i morgen, håper jeg kan få en grei deal på et ekstra batteri, men bestiller selvfølgelig via internett om jeg ikke kan bruke kupong-koden over tlf (ikke at det burde være ett problem men jeg vet ikke helt hvor denne kupongen stammer fra...er det et tilbud til alle og enhver?) Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvorfor er det egen partisjon til den media direct greia? Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 TUSEN TAKK for svar må ha bommet litt med kopieringen. Nå er systemet mitt som følger: Komponenter Intel® Core™ 2 Duo T7500-prosessor (2,20 GHz, 800 MHz FSB, 4 MB L2-buffer) Ekte Windows Vista™ Home Premium - norsk Standardgaranti - 1 års XPS Premium Hardware Support (inkl. spill- og på stedet-støtte) Crimson Red og 0,3 megapikslers kamera til skjerm (hvit LED) Tynn og lett 13,3" UltraSharp™ WXGA (1280 x 800) White-LED-skjerm (300 nit) med TrueLife™ Biometrisk fingeravtrykksleser 3072 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [1x2048+1x1024] 320 GB (5400 rpm) SATA-harddisk 128 MB nVidia® GeForce® 8400M GS Fast 8x DVD+/-RW slank stasjon med innstikksplass, inkludert programvare 9-cellers primært litiumionbatteri (85 W/t) Ikke modem TilbehørKensington Slim Microsaver-lås Ingen bæreveske Dell™ TrueMobile 355 intern Bluetooth-modul - europeisk Intel® Next-Gen Wireless N Mini-kort - Europa Microsoft® Works 8.5 - norsk ...til en pris på 9,876.15 kr levert på døra! Ser dere noe jeg har glemt? Tror jeg vil ha både et 9 cellers og et 6 cellers batteri, tror dere jeg kan klare å tyne det ut av en selger? Hva må jeg belage meg på å punge ut ekstra for det om dette ikke går. Ser for meg at de er litt gjerrige nå siden det er så bra rabatter Hvordan fikk du så bra pris? Jeg bruker kupongkoden, men får langt fra så bra konfigurasjon til den prisen. Er det inkl mva? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvorfor er det egen partisjon til den media direct greia? pga den samler inn info om alle sanger, bilde og video på haddisken. slik at det kan nåes fortere når du bruker det. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Vis den er på 2GB eller å det var, så da har jeg plass til 2filmer og noen hundre sanger bare da? Skal jeg bruke den, vil jeg ha alt av media filer der.. Lenke til kommentar
asund Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvordan er det med videoredigering på denne med 3 Gb ram i forhold til 1530 som har 8600 GT? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Noen som har erfarlinger med de laptop veskene som kan velges under konfiguasjonen? Er kjekt med en som er litt tykkere og har mer plass en denn XPS veska som er med.. Sempron Endret 7. januar 2008 av Sempron Lenke til kommentar
mxole Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som har erfarlinger med de laptop veskene som kan velges under konfiguasjonen? Er kjekt med en som er litt tykkere og har mer plass en denn XPS veska som er med.. Sempron De skal være bra de har jeg hørt Lenke til kommentar
kesse Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen som kan si noe om støynivået? Tenker spesielt på viftene, er du sjenerende hvis du sitter på en lesesal feks? Lenke til kommentar
TottoT Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Støynivået er ikke så gæernt hvis du ikke har versjonen med CPU-hvining (sjekk hovedkortet) og unngår å bruk DVD-drevet (ja, for det bråker litt). Fikk min Dell XPS m1330 i dag, og må egentlig si jeg er litt skuffet. Hadde forventet mer av maskinen og av Windows Vista generelt. Ikke får jeg reinstallert Vista og opprettet partisjonene slik jeg selv ønsker heller. Det virker som om Vista'en er modifisert av Dell. Skal installere XP på maskinen og gjøre det beste ut av det. Lenke til kommentar
Anv Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Støynivået er ikke så gæernt hvis du ikke har versjonen med CPU-hvining (sjekk hovedkortet) og unngår å bruk DVD-drevet (ja, for det bråker litt). Fikk min Dell XPS m1330 i dag, og må egentlig si jeg er litt skuffet. Hadde forventet mer av maskinen og av Windows Vista generelt. Ikke får jeg reinstallert Vista og opprettet partisjonene slik jeg selv ønsker heller. Det virker som om Vista'en er modifisert av Dell. Skal installere XP på maskinen og gjøre det beste ut av det. Hva var det som ikke sto til forventningene? Fikk forresten min nye idag, A04, BIOS A07. I forhold til min forrige er forbedring av tastaturet det eneste jeg legger merke til, det forrige var ikke helt plant. Det er kanskje litt mere lyd av disken (Seagate 200GB 7200rpm) men høres ut som den går seg til. Lenke til kommentar
^xRun^ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvordan er det med videoredigering på denne med 3 Gb ram i forhold til 1530 som har 8600 GT? Jeg har redigert litt HDV og mastret en DVD med menyer, og bruker maskinen ofte til klipping, komprimering og omkoding av timelange videofiler i standardoppløsning. Det funker helt fint, og går kjappere på M1330 enn på hovedmaskinen min med Pentium D 2.8GHz med 2GB RAM og et Geforce 7600GT med 256MB DDR2 på. Bruker maskinen endel til fotobehandling også, også det funker helt smertefritt. Jeg har en 160GB 5400RPM disk, og kunne vel helst tenke meg en 7200RPM disk isteden, men med mitt oppsett med Intel Turbo Memory så funker disken som en hybrid med 1GB cache, så det tusler og går ganske greit. Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sånn der var min bestillt ... =] Lite tips bare... ringer dere inn får dere en levert kjappere i følge selgeren jeg snakket med, og du får alle rabattene der også =D Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Støynivået er ikke så gæernt hvis du ikke har versjonen med CPU-hvining (sjekk hovedkortet) og unngår å bruk DVD-drevet (ja, for det bråker litt). Fikk min Dell XPS m1330 i dag, og må egentlig si jeg er litt skuffet. Hadde forventet mer av maskinen og av Windows Vista generelt. Ikke får jeg reinstallert Vista og opprettet partisjonene slik jeg selv ønsker heller. Det virker som om Vista'en er modifisert av Dell. Skal installere XP på maskinen og gjøre det beste ut av det. Du må bruke "Media Direct" plata for å kunne opprette partisjoner!!! Også instalere windows på nytt.. Jeg fikk det til veldig greit. Maskinen ble raskere også, når windows partisjonen ikke var så stor.. Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 jeg bare lurer ... når du sier "ikke så stor" ... hvor stor win partisjon har du da egentlig? =P Lenke til kommentar
kesse Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Da har jeg bestillt også ! 2,2GHZ 3048mb ram 320gb disk 8400gs 2års skadegaranti 2stk batteri 9 og 6 celler Sum 10965 Knallpris!!!!! Endret 8. januar 2008 av kesse Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva skal jeg velge, skinn eller nylon bag? Klarer ikke å bestemme meg Lenke til kommentar
kesse Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg hadde tatt nylon tror jeg. Men er et vanskelig valg Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Da hadde jeg også bestilt, faktisk det samme som han over men fikk enda litt bedre pris ;D 2,2GHZ 3048mb ram 320gb disk 8400gs 2års skadegaranti 2stk batteri 9 og 6 celler Totalt kr 10500,- Lenke til kommentar
kesse Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dårlig gjort ! Ringte du inn? Det gjorde jeg hvertfall... Gidder uansett ikke å mase noe mer med de nå, er fornøyd med den prisen jeg fikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg