Anv Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Så da kan jeg kjøpe som privatkunde å enda utgiftsføre? Vis det skal jeg huke av for at jeg ikke er momspliktig(eller hva det het) når jeg kjøper? Har ikke så veldig peil på dette. Pappa sier at enn må kjøpe som bedrift, men han var ikke helt sikker.. Sempron Det jeg skrev var at du må ha en bedrift å føre det på! Jeg kan imidlertid ikke skjønne at du ikke skulle få en like god pris som bedriftskunde, har du snakket med en selger? Hvis du har et tilbud kan du ev. ringe en annen selger og gi han referansen, kanskje det blir et annet svar. edit: Dersom maskinen skal brukes i jobb sammenheng så snakk med din arbeidsgiver og forklar situasjonen, kanskje han kan komme med ett forslag. Endret 1. januar 2008 av Anvil Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Som privatkunde så har du 3000kr avslag, 3GB ram, og fri frakt. Det er ikke som bedrift. Hadde jeg fått utgiftsført PCen med de tilbuda, hadde det jo vært kjempe billig Men da tror jeg faktik at jeg handler som privatkunde og ikke utgiftsfører..? Lenke til kommentar
Anv Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Som privatkunde så har du 3000kr avslag, 3GB ram, og fri frakt. Det er ikke som bedrift. Hadde jeg fått utgiftsført PCen med de tilbuda, hadde det jo vært kjempe billig Men da tror jeg faktik at jeg handler som privatkunde og ikke utgiftsfører..? Hvis de kunn aksepterer privatpersoner med denne rabatten har du vel ingen andre valg. Det er en knall maskin så du har noe å glede deg til! Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ja, men skal høre etter på chatten i morgen om bedrit kan få det tilbudet også. Krysse fingra å håpe Lenke til kommentar
Ane-Rikke Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kan noen være så snill å fortelle meg hvordan jeg sporer pakken hos Schenker?? Jeg har prøvd helt siden 21. des, men det står bare "Søket ga ikke noe resultat". Det skal vel egentlig bare være å taste inn fraktseddelnummeret som står på pakkseddelen?! Jeg har prøvd å taste inn alle mulige andre numre som jeg finner på bestillingen min også, men ingenting som funker... Når jeg leser tilbake i tråden her, ser jeg det er mange andre som sliter med dette også, og de har fått til svar at Schenker er nede på nettene og sånt, det er jeg klar over, men jeg har aldri fått det til å funke uansett...! Det skal da vel ikke være SÅ vanskelig? Dere som får det til: Hva er det dere gjør?? Jeg har også gått på Dell-chatten, men de kan heller ikke hjelpe meg Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 prøvd å kontakte Schencker og hørt med dem? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 jeg fikk det heller ikke til.. men bare ring de, da sier de når pakken kommer til og ligge inne hos dem g at det er bare og hente den om du vil det eller de sender den til deg. nr finner du på sidene dems. Lenke til kommentar
Steinarh Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Til Glotón: Tror jeg betalte 2-300 kr for et 9-cellers batteri i tillegg til 6-cellers. Vet ikke nøyaktig, da det var en del av total-pakka. Til Sempron: Du kan kjøpe maskinen som privatperson, og likevel utgiftsføre den på bedriften. Det er bare å legge med bilaget/kvitteringen i regnskapet. Som selvstendig næringsdrivende gjør jeg det stadig vekk. Jeg er ikke mva-pliktig, men kan trekke fra alle utgifter som er relatert til jobben, bla. min nye M1330, som jeg gleder meg som en bikkje til å få. ;-) Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvordan leveres pakkene fra Dell? På døren? Får heller ikke sporingen til å fungere, irriterer vettet av meg... Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 je, de kommer på døren.. som jeg sa ovenfor; bare ring de.. nr på sidene dems. Lenke til kommentar
Anv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Til Sempron: Du kan kjøpe maskinen som privatperson, og likevel utgiftsføre den på bedriften. Det er bare å legge med bilaget/kvitteringen i regnskapet. Som selvstendig næringsdrivende gjør jeg det stadig vekk. Jeg er ikke mva-pliktig, men kan trekke fra alle utgifter som er relatert til jobben, bla. min nye M1330, som jeg gleder meg som en bikkje til å få. ;-) Som selvstendig næringsdrivende er dette lettere da du som privatperson = bedriften. I et aksjeselskap får du anmerkninger fra Revisor ! Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Mamma er selvstendignæringsdrivende ja, så da blir det utgiftsføring No dritt at dem ikke kan kjøre tilbudene som bedrift Endret 2. januar 2008 av Sempron Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Nye 15% rabatt til 09.01:-D Lenke til kommentar
kesse Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Nye 15% rabatt til 09.01:-D Hva, hvor, hvem? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Neida, sjekka e-posten min, og fikk rabatt kode 15% Endret 3. januar 2008 av Sempron Lenke til kommentar
kesse Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Får man 15% i tillegg til de andre tilbudene? Kan du poste koden her? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Får alle lik kode, eller er den "min"`? Vis den er min så får dere den ikke Altså at den kun funker 1gang.. Fikk den på mail vis det er noe å si.. Endret 3. januar 2008 av Sempron Lenke til kommentar
kesse Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Tviler på at folk får en personlig kode, hvis du ser tilbake i denne tråden så var det jo en kode som virket for alle. Men jeg er ikke 100% sikker... Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Gir ikke ut den før noen er 100% sikker altså Martyrium: Hva er koden din? Gidder du å sende på over PM for å se om den er lik? så vis den er lik så legger jeg den her, vis ikke så gjør jeg ikke noe med den? Endret 3. januar 2008 av Sempron Lenke til kommentar
kesse Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Sempron, fungerer koden i tillegg til de 3000 som allerede er rabattert?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg