ventle Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) det skal følge med info om angrerett, herunder info om hvordan du benytter deg av den, sammen med PC-en når du får den tilsendt. Evt. kan Dell ha sendt deg dette på e-post (har aldri handlet med Dell, men bla. Mamoz bruker å gjøre dette). Endret 26. desember 2007 av ventle Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Spør her siden det er mer utbredt enn i m1530 tråden. Bestillte denne i dag(m1530) Og lurer bare på om man må ha all musikk i C:mineDokumenter\musikk for at det skal komme opp i media direct..? Eller er det slik at media direct oppdager alt av musikk som ligger på dataen(også ekstren disk) og gir mulighet for avspilling. -PixlFace Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Okey, samler spørsmålene mine i et innlegg 1. Er det 32 eller 64-bit Vista som leveres med M1330? 2. Leveres den framdeles med en liten bærevæske og Creative-propper? 3. Mediadirect, funker det bra, eller er det bare noe tull som tar diskplass? 4. Fjernkontrollen som følger med, er denne mulig å bruke med f.eks Mediaportal og Winamp? Lenke til kommentar
kesse Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen som vet om det går ann å hente pakken hos Schenker på Alnabru?? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hallo! Hadde egentlig tenkt å kjøpe 1530`n, men har egntlig veldig lyst på en liten laptop Men hvordan er det å sitte på internett på en 13``? Blir det for smått? Pcen burde også være lett å ta med seg, siden den skal brukes på skolen flere ganger i uka.. så 13 eller 15``? Spiller ikke noe særlig, så skjermkortet har ikke my betyding for min del. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Gladnyhet! I innlegg nummer 2430 griner jeg mine bitre tårer over hvor treg maskinen føles. Det virket for meg totalt uforståelig at Dell leverer en maskin som var så utrolig treg. Jeg garanterer at dette ikke var noe ubegrunnet klaging, oppstart av maskinen tok gjerne over 5 minutter, og bare noe slikt som å åpne kontrollpanelet tok over 30 sekunder! Problemet er nå løst, rett og slett ved å avinstallere McAfee internet security, maskinen føles nå endelig som en ny maskin. Endelig kan den benyttes uten å bli klin kokkos av hvor treg maskinen er, selv om jeg ikke er spesielt imponert av hastigheten på Vista. Til Dell's forsvar skal det sies at McAfee sannsynligvis er noe som er installert i forbindelse med hjemmePC-avtalen gjennom jobben vår, og ikke noe de normalt leverer med maskinen. Dette mølet er nå avinstallert og AVG er installert, maskinen er nesten ikke til å kjenne igjen. Den har nå inntatt tjenesten som HTPC i kombinasjon med Biltema's nye trådløse mediasenter-tastatur, hvor den bare vil bli flyttet ved reise. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 McAfee følger dessverre med alle som Dell leverer. Jeg avinstallerte også med en gang er i stedet fornøyd med Eset Smart Security nå. Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Bra tips til denne "lekkerbisken" kommer med Schenker! Skal avinstaleres med en gang! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Bestilte meg m1330 idag, måtte nesten slå til pga. tibudet de kjører nå. Kommer nok garantert til å fjerne Vista med en gang, og legge innpå XP. Lenke til kommentar
Harmony Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg fikk sjokk når jeg kontaktet kundeservice idag :O "Da henter leverandøren pakken hjemme hos deg 7 Januar?" Slik service når jeg ikke vil ha produktet og de taper penger på meg? Haha Man bare må elske Dell.... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Du betaler selv 500 kroner for det, da. ;-) Lenke til kommentar
Harmony Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Du betaler selv 500 kroner for det, da. ;-) 400,- for PC hele jula? Tja Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Støtter minnekortleseren i maskinen Compact Flash? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Støtter minnekortleseren i maskinen Compact Flash? nei. Det gjør ingen innebygde kortlesere til bærbare, men du kan kjøpe en kortleser for expresscard-porten for Compact Flash, denne vil ikke stikke ut av maskinen og fungere som en intern kortleser. Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Støtter minnekortleseren i maskinen Compact Flash? nei. Det gjør ingen innebygde kortlesere til bærbare, men du kan kjøpe en kortleser for expresscard-porten for Compact Flash, denne vil ikke stikke ut av maskinen og fungere som en intern kortleser. Knallbra. Hva ligger disse på i pris? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Her er en til 295,-, finner sikkert flere i prisguiden, tror de ligger på dette prisnivået. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Klarer denne maskinen battlefield 2 på low eller medium?? Lenke til kommentar
Harmony Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Klarer denne maskinen battlefield 2 på low eller medium?? Kunne testet det iløpet av kvelden men vet ikke om jeg gidder det Lenke til kommentar
alex2 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Noen som vet om det er mulig å be Schenker om "hurtiglevering"? Skal nemlig reise den 6 og pcen er enda i København... Siden de er et transportselskap går jeg ut ifra at de kjører daglig fra og til Bergen.... Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er det noen som har fått maskinen levert med siste revisjon av hovedkortet(A04) og bios A07 version? Tenker da særlig på de av dere som har fått levert maskin i de siste par ukene. Spør fordi jeg tenker på å anskaffe meg m1330 selv, men ikke så lenge den blir levert med hovedkortversion A01. Jeg orker ikke å være med i en "lottotrekning" om man får levert en maskin med "hyling" eller ikke. Hadde vært flott med noen innspill på dette. Og hva tror dere om å sette som krav at man vil ha maskinen levert med den siste rev. av hovedkortet, ved bestillingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg