Gå til innhold

Hvilken operatør har du?


Hvilken mobiloperatør bruker du?  

172 stemmer

  1. 1. Hvilken mobiloperatør bruker du?

    • One Call
      40
    • IPEA
      3
    • Nutel
      1
    • Tele2
      12
    • Netcom
      43
    • Telenor
      49
    • Chess
      11
    • TalkMore
      8
    • Noextras
      3
    • Annet
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[kommer poll opp snarest]

 

Her kan dere legge igjen en stemme på din operatør så får vi et bilde av hvordan "markedsandelene" ligger an.

8783543[/snapback]

 

Telenor, selv om jeg vurderer å flytte tilbake til NetCom nå etter at de og fikk 18 års grense på Familieabonnement. Kundeservicen er omtrent like bra, 50 % av de jeg snakker med begge plassene har peiling og de andre 50 % litt mindre. Men hos NetCom slipper jeg hvertfall å vente et par dager før endringene i min Fri Famile er aktivert (Telenor er rå treige på slikt), pluss at jeg er litt nostalgisk, vært hos NetCom mesteparten av mitt liv og er litt glade i de. På den annen side så har Telenor mye penere SIMkort og logo, - veldig viktig. ;)

Endret av angellwax
Lenke til kommentar

Oooog 100% har Noextras! :p Nå er pollen her.

 

Jeg har altså Noextras.. Rett og slett av ren slapphet, burde gått over til OneCall for lenge siden. Noextras er noe dyrere til mitt forbruk, og funker f.eks. ikke i Mexico.

 

edit:

et bilde av hvordan "markedsandelene" ligger an.

Tja, i hvert fall blant folk som er på mobilforum, liten forskjell der tenker jeg.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
et bilde av hvordan "markedsandelene" ligger an.

Tja, i hvert fall blant folk som er på mobilforum, liten forskjell der tenker jeg.

8783762[/snapback]

Er nok større prosentandel her som har småoperatører og slikt, ja...

 

Jeg selv har hatt TalkMore siden begynnelsen, men i morra blir mitt nummer portert over til NetCom igjen da de gir meg en hyggelig pris på et abonnement og datatrafikk. :)

Også veldig greit å kunne hente ut et nytt simkort i en butikk hvis jeg skulle miste det eller det gikk i stykker.

Lenke til kommentar

Har hatt Netcom i nærmere 6 år tidligere, vært innom Chess og Tele2. Nå er jeg en veldig fornøyd kunde hos Telenor. Abbonementet er Djuice Allstar siden det er uten binding og har rimelig sms. Tjenestene FriFamilie, Fri Internett, Tvillingsim og forsikring gjør at min mobile hverdag fungerer tilfredsstillende.

Lenke til kommentar

Har 3 nummer : to av dem er telenor og et annet er One call.

 

har djuice nonstop for sms sending

One call for ringing til de gratis minuttene er brukt opp

og djuice cash med valget billiger kveld & helg med min pris på 59 øre for ringing etter de gratis min hos one call er brukt opp

Lenke til kommentar

One Call - faktura

 

Byttet for et par måneder siden fra Netcom kontant til One Call - kontant, som jeg like etter gjorde om til faktura. Kundeservice har vært god fra begge parter, dog litt ventetid den gangen jeg snakket med One Call. Prisene er i fra to forskjellige verdner... Netcom kontant har ganske syke priser egentlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...