djgudleif Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg synes det er effektiv og god trening når man gjør en del merkelige stillinger, som man skal holde så lenge man klarer. Jeg så f.eks en fyr her på forumet som hang ut fra en ribbevegg. Her er noen bilder av de jeg kan: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Buksa henger litt, kommer litt høyere enn det ser ut til. Det finnes også en enklere versjon av denne, der man har albuen på innsiden i stedet, sånn at den støtter opp lårene. Den der klarer jeg ikke så godt enda, det er meningen at føttene skal være helt rette. Det er tyngre enn det kan se ut til! Sikkert ikke noe match for de mest veltrente her men. Så, er det noen som kan noen? Post gjerne bilder! Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Jeg kan stå på hendene :!: Lengste er vel, 6 sekunder eller noe? Ellers så er jeg ikke noe særlig flink Endret 4. juni 2007 av Emilthakid Lenke til kommentar
vi3t Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 søk etter breakdance sider, der henviser de til FREEZES. Og der ska du stå så lenge du klarer, enten på en eller to hånd. Lykke til vidrE=) er ikke så lett å få til freezene =) Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Disse her må jeg prøve. Legger ut en video når jeg gjør det i helga (kan ikke før, siden jeg er helt gåen av treninga). Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har litt respekt for sånne turnere som henger i sånne ringer jeg. De er riktignok små og lette, men fytti grisen. Armstyrke. Eller å klatre rett og et tau (gymsal tau) uten å bruke bein, hvis det teller som en stilling? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Eller å klatre rett og et tau (gymsal tau) uten å bruke bein, hvis det teller som en stilling? 8787082[/snapback] Det klarer du om du tar 6-7+ chins med overgrep Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Eller å klatre rett og et tau (gymsal tau) uten å bruke bein, hvis det teller som en stilling? 8787082[/snapback] Det klarer du om du tar 6-7+ chins med overgrep 8787134[/snapback] Klatre opp et tau med hendene, klare å holde "the flag" lenge, trekke meg opp på én arm og klemme i stykker et glass med ren håndstyrke (i beste cowboyfilmstil) - det er mine mål i livet. Klarer jeg dette kan jeg dø med god samvittighet. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Å klatre opp et tau med bare hendene er faktisk ikke så vanskelig, for meg handlet det mer om viljestyrke enn armstyrken min. Og jeg er ikke så forferdelig sterk i armene tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Å klatre opp et tau med bare hendene er faktisk ikke så vanskelig, for meg handlet det mer om viljestyrke enn armstyrken min. Og jeg er ikke så forferdelig sterk i armene tror jeg. 8788963[/snapback] Det går vel hovedsaklig på grepsstyrke og ryggstyrke, ikke veldig mye på armene. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Ja, det kan nok stemme, senesterk har jeg alltid vært. Problemet mitt er heller at jeg blir nervøs når jeg kommer opp i høyden, og noen ganger får jeg smått panikk og kan brenne hendene når jeg klatrer ned så fort jeg kan. Løste det problemet med hansker da. Endret 5. juni 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Å klatre etter armene i tau er mye lettere enn chins/pullups. I et tau kan du ta små skritt av gangen (ca. 15-20 cm), mens chins/pullups dreper musklene pga. den store arbeidslengden. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg klarer å henge vannrett ut fra ribbeveggen! Holder vel stillingen i maks et sekund. Må få tatt bilde av det en gang, før jeg blir for feit og aldri klarer det igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå