deer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Finnes det? Da tenker jeg reell skrive-/lese(!)hastighet > 15mb/sec for store filer. Kjøpte dette fra TwinMOS, i håp om at det skulle nærme seg den lovde hastigheten på 17/22,5 mb per sec... Ble skuffa da jeg bare greide å tyne 2,5/7 mb per sec utav det i SiSoft Sandra, har skrevet review... og PCUtstyr.no var ikke veldig forståelsesfulle ("Den hastigheten som står oppført er max teoretisk hastighet") jeg syns ikke det holder helt da, der er jo ingen som skriver MB/SEC-hastighet på harddisker som de gjør på dette minnekortet? Noen som har gode erfaringer? Kortet skal i utgangspunktet brukes til å boote laptoen fra (prosjekt på gøy), men vil sannsynligvis på sikt bli brukt i kompaktkamera. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Sånn går det når du kjøper drittmerker... Dette bør funke litt bedre: SanDisk Secure Digital Ultra II SDHC Men husk at hastigheten kan ha vært begrenset av andre ting enn minnekortet? Endret 4. juni 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå