Gå til innhold

[løst]Standard for moderatorer ang. endringer i innlegg.

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt merke til at moderatorer slipper å få merket innlegget med at det har blitt endret. Jeg er enig i at det kan ha sine fordeler, men jeg syns allikevel at det skulle være standard at innlegget blir merket.

Jeg har ofte blitt irritert over at jeg ikke er sikker på om innlegget har blitt endret, enten om det store eller små ting.

Hva syns folk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg unnlater å legge til at jeg har endret innlegget når det er en skrivefeil som en "s" istedet for en "a" eller noe slikt. Jeg ser ikke poenget i det.

Men om jeg faktisk har lagt til noe vitalt i innlegget, merker jeg det.

8783402[/snapback]

Synes det er en grei ordning slik Heilage gjør. Men nå man begynner å misbruke muligheten, bør noe gjøres.. :)

Lenke til kommentar
Jeg har lagt merke til at moderatorer slipper å få merket innlegget med at det har blitt endret. Jeg er enig i at det kan ha sine fordeler, men jeg syns allikevel at det skulle være standard at innlegget blir merket.

Jeg har ofte blitt irritert over at jeg ikke er sikker på om innlegget har blitt endret, enten om det store eller små ting.

Hva syns folk?

8783314[/snapback]

Jeg er helt enig, jeg synes det burde være standard når vi endrer vår egen post at merket er der.

Har ofte glemt å huke av selv :/

Lenke til kommentar

Det kan endres slik at det merkes av, angående dette så får jeg lufte det med de andre admins. Jeg kan vel tenke meg at valget er aktivert med tanke på mindre redigeringer av andres innlegg (fjerning av for mange quotes, endring av topic osv). Men jeg kan ikke se noen gode argumenter for at det ikke alltid skal merkes av når en moderator har vært på ferde. Så om slike argumenter ikke fremkommer så er det vel bare å skru på funksjonen igjen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...