Illus Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Hei! Finner sikkert svar på nettet om jeg leter litt, men dersom noen har ett raskt svar så setter jeg pris på det :o) Har lastet ned og brent dvd versjonen av fedora 7. Tenkte jeg skulle oppdatere Core 6 jeg har liggende på den bærbare, men det var visst ikke så enkelt som jeg håpte. dvd'en booter. Trykker på installer/oppgrader og kommer da i ett dos lignende miljø (skjer både om jeg trykker på default valg og "text mode" valg) med primitive vinduer/bokser.. Så spør den etterhvert hvor jeg skal installere ifra ? Også velger jeg "cd-rom" .. også tenker den litt før den spytter ut dvd'en og ber meg sette inn fedora 7 cd. Bill.. kom og hjelp meg!! .. Endret 4. juni 2007 av Illus Lenke til kommentar
gnom1 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 For å oppdatere gjennom yum om man har en eldre distribusjon kan man laste ned fedora-release*.rpm fra en repo,rpm -Uvh fedora-release*.rpm sudo yum update Erfaringer har seg derimot at slike oppdateringer kan være problemfulle, og om i tvil legg inn clean install fra cd. Om du likevel skal oppgradere er det kanskje like dumt å prøve det der Lenke til kommentar
Illus Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Takker! Tror kanskje jeg skal hilse litt på mr. backup og prøve det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå