Gå til innhold

Rar feil med mobs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svar fra Blizzard (typisk svar, ikke bry dere om dette)

 

"This is currently working as intended" eller

"Delete your Interface, WTF and Cache folder to solve this problem"

 

 

Dette er noe av det de ville svart hvis du sender ticket er jeg 100% sikker på

Lenke til kommentar

Denne bugen kom etter siste patch.

Alle jeg har pratet med ingame ser slike mobs rundt omkring.

Sjekket på Blizzard forumet, var en del tråder fra folk der om problemet. Fant ingen skikkelige svar på hva som blir gjort. Ingen blue som hadde svart enda som jeg så.

Lenke til kommentar

Kan være litt irriterende den buggen. Ser ikke spesiellt pent ut, og noen ganger driver mobs og kryper rundt under bakken...

 

Har også lagt merke til at det er flere player characters som "står og løper" når de egentlig skulle stått stille. Sånn var det litt før også, men det er mere av det nå.

Lenke til kommentar

Har særlig lagt merke til at Fel Reaverne er bugga. De glir bare istedet for animert gange. Ofte kommer man også i combat av mobs som man ikke ser, mobs forsvinner inn i terrenget og hopper opp og ned. Forhåpentligvis rettes det i natt.

Lenke til kommentar
Har særlig lagt merke til at Fel Reaverne er bugga. De glir bare istedet for animert gange. Ofte kommer man også i combat av mobs som man ikke ser, mobs forsvinner inn i terrenget og hopper opp og ned. Forhåpentligvis rettes det i natt.

8787225[/snapback]

Tror nok dette blir rettet paa i natt ja

Lenke til kommentar

Har sett og opplevd disse mobsene..

 

Når jeg går med rogue'n min og skal shadowsteppe slike mobs (etter de er ferdig med den derre hoppinga deres), blir jeg kasta under bakken og langt ned i grafikken :mad:

Enten kan jeg rezze med en gang, fordi kroppen min ligger på bakken ved GY :!:

Eller så må jeg snakke med spirit for å rezze :thumbdown:

Endret av ZindreX
Lenke til kommentar

sett fel reaverne jeg og som bare glir. Ellers er det jo sinnsykt irriterende med fiskene omtrent helt i starten på underbog da, man går langs vannet der for å slippe å drepe alt til høyre, så plutselig kommer det fisk hoppende opp på land og two-shotter omtrent en hvert cloth bruker (snakker da om heroic) Skjer utrolig ofte.

 

Også sett de underbat greiene eller hva de heter, de svevende tullingene, er en patrulje på 3 sånne på vei opp til første bossen, så en gang en av de ikke kom da jeg pulla gruppa, plutselig så jeg den falt gjennom gulvet og tenkte jaja, en mindre gjør vel ikke noe, så går vi videre oppover så dauer plutselig roguen av en usynelig mob, paladin stunner en usynlig ting med hammern sin, og derja! plutselig kommer den siste bat'en som falt gjennom gulvet til syne igjen. En del sånne bugs jeg håper dem fikser

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...