Holmez Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 hei, finnes det ett punkt i audi a4 2003 som leder 12v etter tenninga er vridd om? remotekabeln som ble brukt på orginalspillern før kutter strømmen når jeg vrir om tenninga. hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Du kan jo koble anlegget utenom tenninga, strekke egne kabler fram til batteriet. Husk sikring! Endret 5. juni 2007 av Lefse Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) takk for svaret men jeg fant en midlertidlig løsning. jeg kobla remoten på ett 12v punkt i bilen og bare koblet på en bryter som er lett tilgjengelig men det som er meinga når en permanent løsning er på plass er at skjerm og pc skrur seg på når jeg vrir om nøkkelen(skjermen går ut av dashborde når den får strøm p åremote, og går inn igjenn når strøm blir kuttet) Endret 5. juni 2007 av Holmez Lenke til kommentar
0ystein Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Kontakten bak tenningslåsen er jo en god plass å finne tenningstrøm på. Bare å sette på et multimeter for å finne ut hvilken ledning dette er. Direkte kobling på batteriet med sikring til remote er en elendig løsning, spilleren kan da tømme batteriet for strøm om du glemmer å slå den av..... Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Kontakten bak tenningslåsen er jo en god plass å finne tenningstrøm på. Bare å sette på et multimeter for å finne ut hvilken ledning dette er. Direkte kobling på batteriet med sikring til remote er en elendig løsning, spilleren kan da tømme batteriet for strøm om du glemmer å slå den av..... 8803928[/snapback] var noe slikt jeg tenkte. det med knappen var bare midlertidlig. måtte hive på alle dekslene osv.. før bilen skulle på eu kontroll ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå