ku7 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har en trimma sykkel, skal ha på ca 1 dl olje i bensinen når jeg fyller på fikk jeg høre av han som trimma'n. Nå akkurat greide jeg å fylle på litt under 1 dl for mye. Har det veldig mye å si? vil det skje noe? Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Edit: så ikke at det var snakk om i bensinen... Endret 4. juni 2007 av MailMan13 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Litt under 1 dl for mye ? Hva prater du om egentlig ? Motorolje eller Girolje ? tar du olja i bensina , skal du måle 2-3 % av antall L / DL bensin du har , og motorolja er til det renner i midten av motorblokka. Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Litt under 1 dl for mye ? Hva prater du om egentlig ? Motorolje eller Girolje ? tar du olja i bensina , skal du måle 2-3 % av antall L / DL bensin du har , og motorolja er til det renner i midten av motorblokka. 8782923[/snapback] Vel, som sagt, var i bensina og skulle være 1 dl motorolje... og jeg lurte på hva som skjedde hvis du hadde i for mye (ca 1 dl) leste du virkelig det som stod der? Mailman13 edit: oh.. da så... hva da? Endret 4. juni 2007 av AAsaboy Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Er ikke krise, hvis du hadde ca 5 liter bensin på og 2 dl olje kjører du på 4%, det er litt høyt, men ikke så høyt at det rekker å sote til på en tank. Om du fyller en liter uten olje på så snart det er plass til det blir du kanskje kvitt litt eksos, men èn tank med et par prosent for mye på er ikke noe big deal. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 2takt olje? ikkje motorolje ? vist det e 2 takt då Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 jaja 2 takts ofc.. ^^ eller? Er ikke helt sikker på hva som er hva, men det er 2 takts hvertfall Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Men takker for all hjelp Fikk vite det jeg ville ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå