Gå til innhold

Har Ixus 50, kjøpe nytt eller invistere i dette?

Anbefalte innlegg

Jeg har idag et Canon Ixus 50 som har vært et veldig bra kamera, og som jeg er veldig fornøyd med. Er redd dette kommer til å ta kvelden en gang, da det lager litt "hakkelyder" når linsen går innover, men jeg aner ikke når.

Nå har jeg lyst til å prøve meg litt på fotografering under vann og sitter i et dillemma, skal jeg kjøpe undervannshus til kameraet jeg har, eller invistere i nytt kamera og undervannshus til dette?

Kameraet jeg eventuelt kommer til å kjøpe da tror jeg blir Ixus 800IS, da dette ligger greit i pris.

Hva bør jeg gjøre? Er Ixus 800 såpass mye bedre at det lønner seg med oppgradering?

Har ikke lyst til å sitte med utstyr jeg ikke trenger til Ixus 50-en, og syter litt med å kjøpe alt nytt også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du sett på Ixus 70 da?

8783760[/snapback]

Ser ut som en grei kandidat, og ganske greit at den bruker samme type batteri som min Ixus 50. Ser denne ligger ca i samme pris som Ixus 800, er det noen fordeler med Ixus 70?

Lenke til kommentar

Som banlig endrer man mening mange ganger i løpet av et eventuelt kjøp, så nå sitter jeg og vurderer mellom 850 IS og Ixus 75, Ixus 75 er jo litt tynnere, bruker samme batterier som jeg har, og koster noen hundrelapper mindre. Men så trekker jo stabilisatoren og vidvinkel på 850 opp endel også. Dessuten er det ingen butikker som har undervannshus til Ixus 75 enda, men mange får "snart".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...