Kiro Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Den vesle pusen min på snart tre uker har fått øyebettenelse, øyet er svulmet opp med gult gørr er det noen som har noen råd,har prøvd med kokt vann,men det har ikke hjulpet så langt. pusemoren og de andre kattungwene har ikke fått det enda. Noen Råd? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Dyrlege? Jeg hadde hvertfall dratt ditt med pusen min:) løp , løøp! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det høres litt ut som katteversjon av såkalt "pink eye" - Conjunctivitis. det er meget smittsomt, så jeg ville snakket med dyrlege omgående for å få middel mot det slik at resten av kullet/mamma ikke blir smittet (om det skulle være det da) Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Vask med saltvannsløsning, husk å kok vann. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 nå begynner det å komme seg,takker for rådene... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Var det "pink eye", var du hos dyrlegen eller brukte du bare saltvannsløsning? Fint at det går bra da Endret 8. juni 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) gikk ikke til dyrelege behandlet han med varmt vann og sånt. Men lille pusen har det bra og er ganske sikker på at det var "pink eye". Endret 22. juni 2007 av Missy9001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå