Gå til innhold

Kjøp av ny mp3-spiller

Anbefalte innlegg

iAUDIO D2 er nok et bra valg. Om det skulle være aktuellt med et billigere alternativ kan du lese mer om Meizu M6 her:

Test på Amobil.no

www.anythingbutipod.com

www.dapreview.net

I siste Lyd & Bilde (06-07/2007) ble Kossart iPro kåret til best i test. Sennheiser PX100 omlag like bra:

Kossart:

Lydkvalitet 5

Bruk 6

Funksjonalitet 5

Kvalitetsinntrykk 6

Samlet 5

Sennheiser:

Lydkvalitet 5

Bruk 6

Kvalitetsinntrykk 5

Funksjonalitet 5

Samlet 5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

^what he said too

m6 og d2 er det ebste du kan få til hver sin pris, enkelt og greit. bare synd de er lite kjente i ræva lille norge der elkjøp, spaceworld og tv2 hjelper deg pusher på med ipod, portapro og gudene vet hva ^^

Lenke til kommentar
^what he said too

m6 og d2 er det ebste du kan få til hver sin pris, enkelt og greit. bare synd de er lite kjente i ræva lille norge der elkjøp, spaceworld og tv2 hjelper deg pusher på med ipod, portapro og gudene vet hva ^^

8792581[/snapback]

Godt sagt Captain, og jeg er helt enig! (bortsett fra portapro :blush: )

Lenke til kommentar

Det er jo dette som er problemet da. Hvilken av spillerne skal jeg kjøpe?

Til Vostok:

Jeg ser at du har iAudio-spillere inne i nettbutikken din, men hvorfor har du ikke D2?

Jeg ville nok bestilt ifra deg istedet for av andre, siden en kamerat kjøpte noe hos deg, og var kjempefornøyd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
^what he said too

8792581[/snapback]

Godt sagt Captain, og jeg er helt enig! (bortsett fra portapro :blush: )

8793310[/snapback]

Du som handler meizu etc vet bedre enn å bruke den grøtmørja der ;)

Lenke til kommentar

Du finn litt her. Er sjølv på jakt etter veske til min, som eg for øvrig endå ikkje har fått.

Noreve-saken går over momsgrensa på 200 (290), med frakt og heile greia kjem det vel opp i 400.

Edit: http://abtech.se/ItemInfo?itemId=50921473&...%20Case%20Black

Den såg veldig overkommelig ut, akkurat under grensa, 50 kroner i frakt, totalt 245 kroner. Det står Cowon på veska, men ikkje kven som er produsent. Dei har og ein del anna tilbehør.

Lenke til kommentar

Det verkar lovande, men dei var sparsomlege med bileta og informasjonen, skal tru om det er eit beltelips på baksida.

Nokon som har erfaringar med denne?

Edit: Pakken er på postkontoret. Bestillte mandag ettermiddag og kan hente den i dag, absolutt godkjent behandlingstid av Komplett. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Du finn litt her. Er sjølv på jakt etter veske til min, som eg for øvrig endå ikkje har fått.

Noreve-saken går over momsgrensa på 200 (290), med frakt og heile greia kjem det vel opp i 400.

Edit: http://abtech.se/ItemInfo?itemId=50921473&...%20Case%20Black

Den såg veldig overkommelig ut, akkurat under grensa, 50 kroner i frakt, totalt 245 kroner. Det står Cowon på veska, men ikkje kven som er produsent. Dei har og ein del anna tilbehør.

8802503[/snapback]

De skriver ned verdien så går glatt uten toll. Ved bruk av rabattkoden "generationmp3" koster den ca 350 kr alt i alt med frakt. absolutt verdt det. skjermbeskutter får du for 10-15 kr fra dealextreme.com eller kaidomain.com (2.5") med gratis frakt, de er supre, absolutt nødvendig på en touchscreenp spiller.

Lenke til kommentar
Gratulerer :D

Og beklager... etter D2 kommer du aldri til å kunne bruke ræva spillere igjen ;)

8802188[/snapback]

Det kan du banne på, dette er heilt rått. Eg høyrer lyder på låtene eg aldri har høyrt før. Eg synest lyden vart betre når eg kjøpte Shure E3C til iPod-en, men når eg plugga dei i D2-en vart det fabelaktig.

Ellers er eg veldig nøgd med menyer, navigering og alt det der. Bassen var ganske fråværande på iPod-en med desse pluggane, men med D2-en og nivå 4 på Mach 3 samt Rock equaliser vart det noko heilt anna.

Lydnivået er ikkje noko å klage på heller, eg kan fint klare å øydelegge øyra mine, sjølv med eit stort, lukka headset. Beskyttelsesfilmen som ligg på out-of-the-box og iPod-veska får duge ei stund til eg har fått bestillt veske og film til D2-en.

Quickedit: Der var eit par symbaler som aldri har vore der før. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
film til D2-en.

8806636[/snapback]

Screen protector går jeg ut fra, ikke film-film som i video ^^

Blir noen nye menyer ja når FW er oppgradert ;)

Angående lyd er det fint at flere for øynene opp for hva slags lydforskjeller det er mellom ipod og skikkelige spillere, er som natt og dag. Har selv ganske flat EQ, men med m3b på 10, lyder godt i px100'ene når jeg er ute da :)

Tipper du får enda et digert sjokk når du prøver videoer på den for første gang... er litt "du tror det ikke før du får se det" opplegg over det. Har selv konvertert så jeg har lager med alle scrubs sesongene, firefly, family guy og litt star trek. Genialt på jobb ^^

Lenke til kommentar

Eg kikka såvidt på eit bilete, og fekk mildt sagt sjokk, teknologien har gått ein smule framover sidan eg kjøpte min iPod 3G for 4 år sidan. Kor mykje eg kjem til å sjå film er uvisst, me får sjå.

Oppdaterte til 2.50 med ein gang og var glad for å sjå at eg kan bla etter ID-tag. Det var eit par tag som ikkje stemte så godt som dei gjer på iPod-en, men ein liten omgang fiksing så er det supert.

Eg står deg ein takk skuldig Ødegård, det var du eine og aleine som overbeviste meg. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Oppdaterte til 2.50 med ein gang og var glad for å sjå at eg kan bla etter ID-tag. Det var eit par tag som ikkje stemte så godt som dei gjer på iPod-en, men ein liten omgang fiksing så er det supert.

8807934[/snapback]

2.50 er beta, har ikke oppdatert enda, venter på final ^^

Eg står deg ein takk skuldig Ødegård, det var du eine og aleine som overbeviste meg. :thumbup:

8807934[/snapback]

Hehe, jeg og en annen mod på anything but ipod (dfkt, ser du er registrert der så går ut fra du er litt kjent der ;) ) pleier å tulle med at cowon bør betale oss... har blitt en del nye kjøp som folk krediterer oss for ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...