.Butthead. Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg har nettop kjøpt meg dette for 695,- på www.netshop.no så lurte jeg på om jeg burde bytte disse ut siden jeg har lest at disse er ganske svake. Noen som har dette kabinettet eller disse viftene? er de svake eller flytter de nok luft? Viss dere synes jeg burde, kunne dere gitt link til alternativer. Det støtter bare 12cm vifter. Takk for svar Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 hei! jeg har 3 av disse viftene, og er enig i at de er svake. Mitt kabinett er en litt mer lukket versjon av ditt. Har et Lian Li PC6070SCANDV2. For meg er disse sterke nok, bare jeg husker å ha det litt luftig på rommet om sommeren. Driver ikke med klokking, og har to harddisker som holder seg på rundt 35c, noe jeg syns er helt fint. Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Viftene til Aerocool flytter Ca 10cm3 mere luft enn mist viftene,da modellen Turbine 2000 ,det er ikke så mye mer "støy" i disse enn Mist sine vifter,jeg har bra erfaring. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=A...000&mcat=15s351 Bidet er av 140mm vifta til Aerocool(sjefs vifte) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå