Toreal Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har kjøpt meg dette anlegget og lurerer på hvilket kabler jeg bør skaffe meg. Har aldri kjøpt kabler før så er helt grønn på dette området. Er det bare å gå for billig eller er det noe å hente med litt dyrere kabler? Vet at med dyre HIFI anlegg har kalber mye å si, men vet ikke helt om mitt blir litt for "billig" Cambridge Azur 540R (Version 2) Dynavoice F6 Calvados, 2 X 6,5" Basselementer Dynavoice Magic C-4, Calvados Senter høyttaler Dynavoice Magic S-4, Satelitthøyttaler, Calvados, PS: Kablene blir mest sannsynlig kjøpt på HIFI klubben Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 I ditt anlegg har ikke kablene så mye å si, så det er riktig ja. Biltema-kabler hadde nok funket, men jeg ville gått for noen som var hakket dyrere. Sjekk ut Hifi-klubben å se hvor billig du kan få det. Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Tror jeg går for ARGON 5301 Kabel til 22kr meteren hos HIFI klubben da. ARGON 5301 Kabel Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Som høyttalerkabler ville jeg anbefale de fra Biltema. De er faktisk ganske bra i forhold til at de koster lite. Ble testet i High-end bladet Fidelity for noen år siden å fikk mye skryt for at de spilte så bra til å koste så lite! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå