Rune69 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 No kidding, i månedsvis har jeg vært på utkikk etter en passende veske til en bærbar projektor som for lengst er innkjøpt hos Netshop. Ingenting å utsette på servicen derfra, og de har jobbet hardt (nåja...) med å skaffe en passende veske. Foreløpig uten resultat. Jeg har sjekket markedet etter noe passende til min ViewSonic PJ400 DLP, men det virker rimelig umulig å få tak i vesker til bærbare projektorer i det hele tatt. Noen som har et godt tips til meg om webshops der slikt er å finne? Lenke til kommentar
Rune69 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Beklager å bumpe denne gamle tråden, men jeg sitter faktisk uten veske til denne. Er det noen som kan hjelpe? Jeg kan selvfølgelig være fornøyd dersom jeg finner andre slags vesker der dingsen passer oppi, men jeg har nesten googlet meg ihjel nå... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har du proevd aa kontakte ViewSonic angaaende veske? Kanskje de kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Rune69 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Netshop gjorde det for meg i sin tid, de kom bare opp med hard case sak (trillekoffert) som var svindyr. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hvis du ikke har råd til skikkelig koffert (Storm Case, Pelicase, B&W Outdoor Case eller lignende) prøv Biltema eller Clas Ohlson som begge har nettbutikk. Vanlige butikker for reiseeffekter har også sikkert noe som kan passe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå