Sportive. Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Bilde tatt på stranden, hva synes du ? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Flott lys! Synes det ble litt for mye strand i forhold til sjø og himmel, og sporene i sanden ødela litt. Med mindre solen helt til øverst ville sørget for altfor kraftig motlys, tror jeg at du med fordel kunne hatt den med. Ble litt irriterende med en lys flekk helt øverst. Prøv eventuelt med et tettere utsnitt fra bunnen, og litt fra toppen. Hvor er bildet tatt? Har alltid hatt lyst til å ta et slikt bilde på Alnes, lignet litt... Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Fint komponert bilde, med en flott rett horisont, som også inneholder noen fjell som skaper bra dybde i bildet (en kan se skyene gå hele veien ut og videre). Skulle gjerne likt å se litt mer detaljer i skyene også muligens, ettersom en kan se at det er et mønster der nokså lett, men det blir litt bluret på en måte. Sepia tingen funker også bra i dette bildet. Alt i alt syntes jeg det var et nokså bra bilde Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Enig med Vaffel89 at dette var et bra komponert bilde, men jeg synes at Sepia-effekten er overdrevet kraftig. Jeg ville likt å se dette i farger! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Enig med Vaffel89 at dette var et bra komponert bilde, men jeg synes at Sepia-effekten er overdrevet kraftig. Jeg ville likt å se dette i farger! 8784126[/snapback] Kunne ikke sagt det bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå