Bozzeye Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Eg har Mario Strikers og har veldig lyst å spele over nettet. Har gjort dette ein gong, synest det var kjempegøy. Det har eg lyst til å gjere det fleire gongar, litt for moroa og litt for å finne nokon på mitt nivå, sidan broren min knuser meg kvar gong. Men til spørsmålet: Har det noko å sei kor langt vekke Wiien er frå ruteren, eller om den i det heile tatt er avhengig av ruteren? Ruteren er litt over ti meter vekke frå Wiien. Det er fullt mogleg å flytte Wiien nærare ruteren viss det er det som må til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har du problemer å få Wii'en din koblet på nett siden du poster her, eller? Du skriver ikke noe om det. 10 meter burde vel være innenfor rekkvidden til en trådløs router med mindre det er mange tjukke vegger mellom dem. Du finner jo fort ut av dette selv om du ikke får inn signalen fra routeren. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Har vert på nettet og surfa og sånn. Det er berre det at det kjem opp feilmelding når eg trykkjer på "Ranked" (eller noko i den duren), men har spelt kamp óg, men etter den første gjekk det ikkje an å spele kamp med nokon på nettet. Og det er ingen tjukke veggar (eller veggar i det heile tatt) mellom ruteren og Wiien, berre ein gong mellom dei (frå eine enden av huset til den andre ca). Lenke til kommentar
kottila Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har vert på nettet og surfa og sånn. Det er berre det at det kjem opp feilmelding når eg trykkjer på "Ranked" (eller noko i den duren), men har spelt kamp óg, men etter den første gjekk det ikkje an å spele kamp med nokon på nettet. Og det er ingen tjukke veggar (eller veggar i det heile tatt) mellom ruteren og Wiien, berre ein gong mellom dei (frå eine enden av huset til den andre ca). 8782796[/snapback] Det har vært noe kapasitetsproblemer med strikers serverne, så feilmelding nr 9**** og det med error getting stats skyldes nintendo, ikke din oppkobling. De har virket veldig mye bedre i det siste, så hvis du får en slik feilmelding, så bare prøv på nytt. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Prøver 2-3 gongar annankvar dag ca, men har ikkje blitt betre. Men skal prøve seinare idag å spele litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå