Gå til innhold

vil oppgradere men hva passer?

Anbefalte innlegg

Card name: Radeon X1950 Pro

Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.2GHz

Memory: 1024MB RAM

det er de delene jeg har og som jeg vil oppgradere.... og dette er mitt kabinett:her

noen tips va jeg kan gjøre?

PS: jeg har 500 W Strømforsyning

Endret av kentove91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst: HVORFOR vil du oppgradere? Og hva bruker du maskinen til. Lite vits i å anbefale deg et nytt skjermkort hvis du bare spiller kabal.

Du kan jo først og fremst øke til 2GB. Hvis du skal kjøre Vista kan du kanskje gå opp til 4GB, men det avhenger av hvilken Vista-versjon du evt skal bruke og hva slags hovedkort du har.

1. Hvorfor du vil oppgradere? Heftig spilling?

2. Hva slags operativsystem kjører du/skal kjøre?

3. Hva slags hovedkort har du?

Mer info, så får du nok hjelp.

Endret av Caze
Lenke til kommentar

Cs:s hvis jeg forexsempel adder mange boter eller battlefield 2142 hvis jeg har alt på high..... da kan det ta tid og loade og får lagg der og da.... er irriterende... men mest vil jeg bare ha bedre prosessor og evt RAM..... :D

Lenke til kommentar
Cs:s hvis jeg forexsempel adder mange boter eller battlefield 2142 hvis jeg har alt på high..... da kan det ta tid og loade og får lagg der og da.... er irriterende... men mest vil jeg bare ha bedre prosessor og evt RAM..... :D

8789456[/snapback]

Kjøp 1 gb mer ram så går det nok bra i BF2142 (jo mer ram jo bedre, selv tenker jeg på å kjøpe 2 gb til p.g.a. dette)

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...