Tøffe-Tetra Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 hei usikker på om jeg postet riktig sted, men uansett. Når jeg trykker på forumtråden "nytt design for netshop" fra Hardware.no sia, så får jeg opp denne meldingen: hva er dette for noe? er dette min pc som tuller eller er det diskusjon.no som har problemer? Jeg har aldri hørt om stamnesn.no-ip.org dette gjelder bare for denne ene tråden, ingen andre. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) jeg som har problemer Sorry Rutern flippa, så det kom opp ruter innloging istede ^^ så... Fikk meg nettopp på nett selv nå med en oldis av ruter sak fra dlink Håper den holder til jeg får ny ruter Sjønner ikke hvorfor, ruteren ruta ikke nette lengre... jeg fikk kontakt med omverdenen i fra ruteren men ikke lengre Endret 4. juni 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 men hva er grunne til at jeg fikk opp den inloggingsgreia? hvorfor i huleste ville pc'n min kontakte din router? Jeg er litt grønn på sånt skjønner du Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 men hva er grunne til at jeg fikk opp den inloggingsgreia? hvorfor i huleste ville pc'n min kontakte din router? Jeg er litt grønn på sånt skjønner du 8783249[/snapback] den adressa peker mot ipen min. Linksys sine rutere kan logges inn på over internett Så når du trykka på linken som egentlig skulle rutes forbi og inn på webserveren fikk du opp ruteren min istede... noe i den dur Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg