lasse_hansen87 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei sann... Formaterte maskinen min nettopp og la inn vista på nytt, inkl CCleaner, og diverse andre programmer.. Men det jeg lurer på er, CCleaner finner en del filer som den IKKE fjerner, selv om jeg sier det.... Etter å ha kjørt analyse under "Renser" så kommer dette opp: Analyse komplett - (0,054 secs) ------------------------------------------------------------------------------------------ 1,23KB som skal slettes. (Ca. størrelse) ------------------------------------------------------------------------------------------ Detaljer om filene som skal slettes (NB: Ingen filer har blitt slettet ennå) ------------------------------------------------------------------------------------------ C:\Windows\system32\wbem\Logs\wmiprov.log 1,23KB C:\Windows\Debug\UserMode\ChkAcc.log 0 bytes Får IKKE fjernet dette, den vil ikke slette dette.. Hvorfor ikke?? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Sikker på at det ikke VIL slettes, tenkte kanskje du sletter det men siden det er noe windows kanskje bruker så oppretter win det kanskje bare på nytt hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå