xindrum Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Er det sånn at man kan designe bilene fult selv, hver minste detalj.. og "selge" de ? vanskelig å lage sånn simpsons trynet fks ? 8787901[/snapback] Ja, man kan lage alt selv.. Simpsons er litt vanskelig, men det går med litt prøving og feiling:) Lenke til kommentar
xindrum Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Hva med å trykke "Y" i menyen du har når du ser KW så ser du hva det er i HP i stedenfor å sitte med kalkisen. Kanskje litt mange som ikke gidder lese info'en på skjermen? 8788642[/snapback] Funker ikke de nei... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Et enkelt spm. Er det lett å tjene seg "rik" i forza 2? Ettersom det sikkert koster en del for de bilene du kjøper på auction osv. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) simpson bilen var stilig Endret 5. juni 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 simpson bilen var stilig 8790275[/snapback] Hehe, jepp. Sikkert vært litt den. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvis dere synes denne er imponerende så har dere ikke sett mye på Forza foraene. Et eksempel: http://forums.forzamotorsport.net/forums/1...ShowThread.aspx Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jepp. Hadde tilfeldigvis episoden da Butters limer baller på haken, på i bakgrunnen da jeg så det bildet. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Legger man på bilder ? eller "tegner" man ... må jo være vanskelig å gjøre med kontrollen isåfall ? Tar det mye tid å spare opp til fks en sånn simpsons bil ? o.l ... Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 sånn jeg har skjønt det må du lage bildene av forskjellige geometriske? figurer.. og lage layer på layer Lenke til kommentar
Northland Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Og jeg som stressa med å skrive "You fail" bak på bilen.. syns det tok lang nok tid.. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Tar det mye tid å spare opp til fks en sånn simpsons bil ? o.l ... 8791214[/snapback] Bilen var på auksjon og det er jo den som legger ut bilen for salg som bestemmer prisen. I dette tilfellet lå den ute for salg for 15 000 CR som ikke er så veldig mye. Uheldigvis fikk jeg litt konkurrerende budgiving og prisen havnet tilslutt på 50 000 CR. Og dette var på kveldrn samme dag som jeg fikk Forza, så nei, dette var ikke en avskrekkende pris. Mange andre anime biler som lå ute for salg hadde en minstepris på ca 250 000 CR. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Så det er ikke mulig å importere bilder fra andre steder? Man må lage de fra grunnen? Tekst og slit er vel mulig, og dekaler, men merke logoer og slikt? Eller koster det penger? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Såvidt eg veit er det ikkje mogleg å hente bileter frå nokon plass. Men når eg ser bileta av bilar med f.eks dirty harry på, som er detaljerte som tusan, byrjar eg å tvile! Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Så det er ikke mulig å importere bilder fra andre steder? Man må lage de fra grunnen? Tekst og slit er vel mulig, og dekaler, men merke logoer og slikt? Eller koster det penger? 8794200[/snapback] Alt som har med paintjobs på bilene er gratis hvis du vil gjøre det selv. Ved siden av dekaler og tekst følger det også med haugevis med ferdige motor/xbox-relaterte logoer som du også kan klistre på. De mer avanserte designgreiene som folk lager må man derimot kjøpe på auksjonen, og der er det markedet som bestemmer prisen. Når man designer en bil har man mulighet til å låse designet slik at man kan selge bilen på auksjon og ikke være redd for at den som kjøper bilen stjeler designet. Er du heldig finner du kanskje en bil hvor dette ikke er låst, og da har du full tilgang til designet på bilen. Dette designet kan du så lagre for å benytte på andre biler igjen. Men det sier seg selv at noen som bruker lang tid på å utvikle et design kommer til å låse designet til den bestemmte bilen. Blir som en copyright protection. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Såvidt eg veit er det ikkje mogleg å hente bileter frå nokon plass. Men når eg ser bileta av bilar med f.eks dirty harry på, som er detaljerte som tusan, byrjar eg å tvile! 8794918[/snapback] oh yes. Mannen i posten-reklamene sier vel det jeg tenker her Lenke til kommentar
xindrum Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Da er jeg ferdig med bil nr. 2. Noen som er intresert? Det er en nøyaktig kopi av orginalen, med antal hester, dreimoment, vekt, toppfart og akslerasjon.... Sjekk ut Blitz Syline på Supercars.net Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har ikke spillet, men må bare si at den var dritNICE!! Lenke til kommentar
xindrum Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 enda et par bilder hær.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå